Heb een EFRX schijf besteld, EFAX gekregen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Sallyriana
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 02-07-2025
Zoals de titel zegt heb ik een WD EFRX schijf besteld bij amazon omdat mij verteld was dat dit type het beste was, ik heb echter een EFAX schijf toegekregen.

Mijn vraag is nu, is het de moeite om deze te retouren of is het verschil zodanig klein dat het niet uitmaakt?
Hij ging gebruikt worden als storage, binnenkort in een NAS maar voorlopig gewoon in mijn Pc tot de NAS er is.

Alvast bedankt voor de informatie.

Beste antwoord (via Sallyriana op 02-12-2020 21:57)

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:07
En wat heb je zelf al gevonden?

Uit mijn eerste zoekactie op Google op “EFRX EFAX” kom ik op dit topic: Welke schijf voor Nas EFAX of EFRX

Daaruit blijkt dat de EFAX SMR is, dus bij veel schrijfacties kakt de snelheid in, maar daar is (ook op Tweakers) heel veel over te vinden.

Je kunt zelf het beste bepalen of SMR misschien niet geschikt voor je is. Je geeft anders dan “in een Nas” geen info.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:07
En wat heb je zelf al gevonden?

Uit mijn eerste zoekactie op Google op “EFRX EFAX” kom ik op dit topic: Welke schijf voor Nas EFAX of EFRX

Daaruit blijkt dat de EFAX SMR is, dus bij veel schrijfacties kakt de snelheid in, maar daar is (ook op Tweakers) heel veel over te vinden.

Je kunt zelf het beste bepalen of SMR misschien niet geschikt voor je is. Je geeft anders dan “in een Nas” geen info.