[feature suggestie] "Grappig" moderatie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Keeper of the Keys
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:20
"Vroegah" hadden we op t.net moderaties die niet alleen op de inhoud ingingen maar het ook mogelijk maakten om iemand te belonen voor een bijzonder grappige bijdrage, ik mis dat soms best wel als een bijdrage me luid doet lachen maar ik vind het lastig om ze een +2/+3 te geven met de begeleidende tekst die bij die scores staat (en ik kan me als iemand die vaak voor filtert op hoge scores ook voorstellen dat er een scheiding moet zijn tussen inhoudelijk goede toevoegingen en grappige toevoegingen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:23

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Geslaagde ontopic grappen horen op +1, een +2 of +3 is ook niet de bedoeling.
Verder is deze discussie wel vaker gevoerd en argumenten om geen apart label voor 'grappig' te willen zijn bijvoorbeeld:
- Tweakers is niet gericht op grappen
- Het lokt offtopic grappen uit
- Het is extra clutter, we hebben voor andere bijzondere reacties ook geen labels

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Luit
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Misschien kan een goede grap het label "Premium" krijgen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Luit schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 16:00:
Misschien kan een goede grap het label "Premium" krijgen?
Als dat kinderachtige gezeur en geklaag over Premium lijken me meer iets voor Het grote Tweakers Premium topic, heeft weinig tot ronduit niks met moderatie te maken.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• VW-Arjan
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08:43

VW-Arjan

★★★★★

Zal wel een steepje achter mijn naam krijgen, maar so be it.

Merk bij veel dingen die de community vind dat de moderators/organisatie tegen is.
Tweakers is toch een communitiy? Voor en door tweakers.
Bij dit bericht ook al weer. Er is een tweaker die iets opvalt wat er vroeger wel was maar nu niet meer.
Meteen 2 mods die het doodknuppelen.

Zelfde over dat Premium. Ik moet dus gaan betalen om nieuws te lezen, nou sorry nee hoor.
Volledig Off-Topic hier, mijn excuses daarvoor.

[ Voor 0% gewijzigd door VW-Arjan op 01-12-2020 16:08 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Keeper of the Keys
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:20
Dirk schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 15:57:
Geslaagde ontopic grappen horen op +1, een +2 of +3 is ook niet de bedoeling.
Verder is deze discussie wel vaker gevoerd en argumenten om geen apart label voor 'grappig' te willen zijn bijvoorbeeld:
- Tweakers is niet gericht op grappen
- Het lokt offtopic grappen uit
- Het is extra clutter, we hebben voor andere bijzondere reacties ook geen labels
Zoals ik al eerder opmerkte, meestal filter en lees ik alleen +2 en beter tenzij de hoeveelheid comments nog laag is, als ik dat zo filter zou ik er niet tegen zijn om een buitengewoon goede on-topic grap te zien.

Verder denk ik dat tweakers comments zoals is opgemerkt een community dingetje is en dat een scherpe grap zeker niet slecht is en een "beloning"/zichtbaarheid verdient.

Ik herinner me helaas niet alle oude labels maar mijns inziens is grappig best iets legitiem.

Offtopic gehannes is er hoe dan ook altijd zat, er zijn gebruikers zat die geen zier geven om hun gemiddelde reactie score en ergens tussen de -1 en 0 zitten omdat ze gewoon posten on te posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:15

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

VW-Arjan schreef op dinsdag 1 december 2020 @ 16:08:
Bij dit bericht ook al weer. Er is een tweaker die iets opvalt wat er vroeger wel was maar nu niet meer.
Meteen 2 mods die het doodknuppelen.
Die snap ik niet helemaal. Er is 1 mod (een ProMod is een normale gebruiker net als jezelf maar met een zwaardere moderatie weging) die reageert waarbij de andere persoon waar je naar wijst het niet eens over het idee uit de topicstart heeft. Het idee wordt ook niet doodgeknuppeld.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Pagina: 1