WayLikeMark schreef op zondag 27 juni 2021 @ 22:12:
[...]
Is wel outlet natuurlijk. Hoewel ze schrijven dat slechts de doos open is geweest, vermoed ik - uit ervaring - dat dit een showroommodel is geweest. Deze ervaring heb ik omdat ik er in het verleden gewerkt heb en het merkwaardig is dat er nog twee modellen op staan welke slechts “open zijn geweest” maar duurder zijn. Als een winkel netjes uitpakt en inpakt kan die schijn natuurlijk ook gewoon gewekt worden.
Ik wil de thread niet onnodig bumpen, maar ik wil ook niet dat er onwaarheden worden verspreid.
Een maat van mij is werkzaam in de mediamarkt en die gaf aan dat de showmodellen van zijn filiaal altijd in het filiaal verkocht worden en dus nooit naar de outlet van mediamarkt gaan. Hij gaf juist aan dat een outlet TV "waarschijnlijk een door de klant teruggestuurd item" is.
Één filiaal is natuurlijk niet representatief voor de hele keten, dus was ik benieuwd of de "ervaring" waar je uit spreekt ook daadwerkelijk over de mediamarkt gaat of wellicht een andere keten?
Edit: @
WayLikeMark gezien de modbreak zou je een eventuele reactie kunnen berichten? Zou ik erg waarderen!
[
Voor 4% gewijzigd door
rohitpenace op 28-06-2021 20:03
]