• Jerry33
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 16:47
alki schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 10:24:
Samsung heeft weer een Actie waar je de 65" OLED 4K Samsung Vision AI Smart TV S95F voor 1367 kunt krijgen. 150 euro voordeel via eerste aankoop, 400 euro inruil bonus van een oude tv en code DUBBELEINRUILJAN en nog 10% extra bij het toevoegen van een soundbar.
Die soundbar kun je erna weer terugsturen om op 1367 uit te komen.
Codes zijn ook geldig op andere modellen
Dank voor de tip! Zojuist de 55" S95F besteld. Ik heb er zin in!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Riderider schreef op woensdag 28 januari 2026 @ 19:18:
[...]

Ik zag inderdaad dat via consumentenbond momenteel 15% korting werd aangeboden. Een aantal weken terug was dat nog 20%. Destijds had ik deze toegevoegd in mijn LG account en die stond er nog in en kon ik vandaag gebruiken:
[Afbeelding]
Dit is helaas weer voorbij, basis prijs is verhoogd en combineren met inruil niet meer mogelijk. Laagste (zonder cashback xl) is 1592 op dit moment.

• Robhond
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22:56
Jerry33 schreef op donderdag 29 januari 2026 @ 13:26:
[...]

Dank voor de tip! Zojuist de 55" S95F besteld. Ik heb er zin in!
Idem! Zelfde besteld en komt morgen als het goed is binnen!

• Lankman
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Wat betreft die extra 10% bij Samsung voor die soundbar en die weer terug sturen, krijg je dan het volledige bedrag van die soundbar terug, de helft van de korting, of ben je je korting effectief kwijt... Hebben mensen dit gedaan en ervaring mee? Helaas is de 77"95F niet op voorraad.
Pagina: 1 ... 35 36 Laatste

Let op:
Vragen en discussie over LG cashbacks mag in [LG OLED] Cashback - Ervaringen & Discussie worden gevoerd.

Dit topic is WEL voor:
* het melden van aanbiedingen, inclusief de website/URL Probeer hiervoor wel zoveel mogelijk de template te gebruiken om het overzichtelijk te houden.
* geef zoveel mogelijk specifieke informatie, dus niet alleen de melding
* aanvullingen en correcties

Dit topic is NIET voor:
* Slowchat.Berichten die geen aanbieding zijn verdwijnen zonder pardon in de Trashcan.
* Glazen bol vragen. Wij weten ook niet wat prijzen later gaan doen.
* Vragen of opmerkingen of meningen over / naar aanbiedingen
* Referrals (ook links naar Pepper.com en vergelijkbaar vallen hieronder) Let ook op bij het plaatsen van links naar Amazon, gezien deze automatisch een referral erbij plakt.
* Shopervaringen (Voor de meeste hardware-shops hebben we Shopreview.tweakers.net, waar (afgeronde) shopervaringen gedeeld mogen worden.)
* Meldingen dat een aanbieding uitverkocht is of op een andere manier niet meer verkrijgbaar is, dat kan eenieder voor zichzelf bekijken
* Bedankjes, meldingen met wat je gekocht hebt (of juist niet) en ander (offtopic) gebabbel Wil je iemand bedanken voor een aanbieding, kan je altijd op het duimpje naast een post klikken.