Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Dit is de pc die ik wil kopen:
*knip* externe winkelmandjes zijn niet toegestaan. Zet de boel om met Handleiding Pricewatch
Is dit een goede verdeling van het budget?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen en online lessen volgen. Gewoon mainstream (cod, gta, overwatch, apex...) games en Indië games.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Eigenlijk het budget wat ik nu heb.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat dit wel goed is, ik kan altijd nog een extra hdd kopen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ja, ik heb liever Nvidia. Omdat in hem deze week wil bestellen. En de andere kaarten zijn nergens beschikbaar voor een beetje normale prijs. Ook is de encoder can Nvidia beter en ik wil ook een beetje gaan streamen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluid maakt me niet uit, ik wil een goede pc die net te erg gebottelnecked word door bij temperatuur of the cpu of ram.
Ga je overklokken?
Beetje met ai, met ryzen master.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag weten of dit een goede verdeling van het budget is.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Dit is de pc die ik wil kopen:
*knip* externe winkelmandjes zijn niet toegestaan. Zet de boel om met Handleiding Pricewatch
Is dit een goede verdeling van het budget?
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen en online lessen volgen. Gewoon mainstream (cod, gta, overwatch, apex...) games en Indië games.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Eigenlijk het budget wat ik nu heb.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat dit wel goed is, ik kan altijd nog een extra hdd kopen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ja, ik heb liever Nvidia. Omdat in hem deze week wil bestellen. En de andere kaarten zijn nergens beschikbaar voor een beetje normale prijs. Ook is de encoder can Nvidia beter en ik wil ook een beetje gaan streamen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluid maakt me niet uit, ik wil een goede pc die net te erg gebottelnecked word door bij temperatuur of the cpu of ram.
Ga je overklokken?
Beetje met ai, met ryzen master.
Wat verwacht je van ons?
Ik wil graag weten of dit een goede verdeling van het budget is.
[ Voor 5% gewijzigd door br00ky op 29-11-2020 19:49 ]