Nieuwe videokaart, maar welke?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• LuckyLuke3000
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 30-11-2023
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Gamen (bijv. Warzone) en programma's als Photoshop. Draaien momenteel prima, maar bijv. Warzone mag iets meer

Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
€ 250

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Denk aan grootte, het te verwachten geluidsniveau, energieverbruik. Hoe meer informatie je geeft, hoe beter we je kunnen helpen.
Moet in m'n huidige pc passen :)

Ga je overklokken?
Ga je voor de maximum prestaties van je nieuwe systeem of ben je tevreden met de standaard instellingen?
Niet overklokken

Wat verwacht je van ons?
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze.

Eigenlijk ben ik opzoek naar de 'beste videokaart' voor ca. € 250 die in mijn huidige systeem past (dus letterlijk zowel qua formaat als ook bij de processor/moederbord etc.)

Ik heb momenteel dit:

#CategoryProductPrijsSubtotaal
1ProcessorsAMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed€ 209,90€ 209,90
1MoederbordenASRock A320M-DGS€ 72,20€ 72,20
1VideokaartenGigabyte GTX 1060 WINDFORCE OC 3G€ 304,55€ 304,55
1Interne harde schijvenSeagate Barracuda, 1TB€ 35,99€ 35,99
1BehuizingenSharkoon VG4-W Zwart€ 0,-€ 0,-
2Geheugen internKingston 8GB DDR4 2666MHz€ 123,-€ 246,-
1Voedingenbe quiet! Pure Power 10 400W€ 0,-€ 0,-
1Solid state drivesCrucial MX300 2,5" 275GB€ 179,95€ 179,95
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.048,59

Alle reacties

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:43

br00ky

Moderator Harde Waren
Enkel product, schopje naar CAA.

• workermaster
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 20-01 09:39
Op welke resolutie en refreshrate wil je gamen?

Wil je een nieuwe kaart of een 2e hands met garantei?

• LuckyLuke3000
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 30-11-2023
workermaster,

ik heb er eerlijk gezegd niet zo heel veel verstand van. Ik zie nu bijvoorbeeld in het hoofdmenu van Warzone dat mijn videokaart volledig gebruikt wordt (op niet max settings). Het spel draait verder wel gewoon prima, maar ik kan het iets beter spelen met een betere videokaart, denk ik?

Misschien Warzone met max settings als uitgangspunt nemen? Weet niet of je daar iets mee kunt? Of hij nieuw of 2e hands is maakt mij niet veel uit, hij moet gewoon beter zijn.

Alvast dank voor de moeite. _/-\o_ Weet er zelf niet veel vanaf haha

Aanvulling: als beeldscherm heb ik de AOC Q3279VWFD8 (2x)

[ Voor 14% gewijzigd door LuckyLuke3000 op 29-11-2020 15:06 ]