Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huisnijlpaard
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 31-01 12:02
Ik heb men smartphone galaxy a5 2017 laten vallen waardoor mijn scherm volledig stuk is.
Eerst had ik nog een half scherm uiteindelijk is het scherm helemaal zwart geworden.
Omdat ik de herstelkosten van het scherm net wat te veel vind (99 euro, ook bij zelf reparatie met een origineel scherm). Toch maar gekozen voor Pixel 4a.

Het probleem dat zich nu stelt is dat ik graag mijn bestanden van het geheugen van mijn phone zelf (niet alles was geback-upt) zou willen overzetten op mijn pc. Het is me al gelukt om te ontgrendelen door een toetsenbord aan te sluiten rechtstreeks op galaxy a5 en men code in te toetsten (muis was geen succes :), dit is nodig bij opstarten van de phone daarna kan je gewoon de vingerafdrukscanner gebruiken.

Het lukt me om mijn telefoon te verbinden met men pc, maar ik kan men bestanden nog steeds niet zien.
Ik denk dat ik via men phone ook nog toestemming moet geven om men bestanden zichtbaar te maken.
Via mijn Pixel moet ik bv. '"usb gebruiken voor bestandsoverdracht /Android auto"" aanduiden waarna de bestanden op men pc zichtbaar worden.

Heeft er iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen? (zonder een nieuw scherm aan te kopen).
Is er de mogelijkheid dat ik via men pc toestemming kan geven, via toestenbord of software tool?

Alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smartphonetips
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 13-04 19:30
Die vraag is al herhaaldelijk gesteld op dit forum, bijvoorbeeld hier.