Zijn de prijzen die mensen vragen voor de ps5 in de v&a nog toelaatbaar? Deze prijzen zijn absurd en zouden niet mogen gevraagd worden.
Vraag
Alle reacties
Iedereen mag vragen wat hij/zij wil.Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2020 @ 21:34:
Zijn de prijzen die mensen vragen voor de ps5 in de v&a nog toelaatbaar? Deze prijzen zijn absurd en zouden niet mogen gevraagd worden.
Dat doen ze (ook). Zinloos topic dit.Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2020 @ 21:41:
[...]
Dan mogen ze van mij naar marktplaats gaan
Waarom niet?
Laten we stellen, ik vind het persoonlijk een slechte zaak dat het gebeurd. Dat er door de schaarste een situatie gecreëerd kan worden die dit soort koop en verkoop in de hand werken.
Maar aan de andere kant is het gewoon vraag en aanbod
Als ik mijn 500euro auto aan iemand voor 1000euro kan verkopen zou ik het ook doen.
Laten we stellen, ik vind het persoonlijk een slechte zaak dat het gebeurd. Dat er door de schaarste een situatie gecreëerd kan worden die dit soort koop en verkoop in de hand werken.
Als ik mijn 500euro auto aan iemand voor 1000euro kan verkopen zou ik het ook doen.
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Ja snap ik maar dit zijn mensen die uit zijn op puur geldgewin. De ps bestellen en hem zelf niet gebruiken om direct met winst te verkopen vind ik belachelijk. Ik had 10 iphone 12 pro max die ik ook met 100 eu winst kon verkopen. Heb er 20 € aan verdiend per stukjack zomer schreef op woensdag 25 november 2020 @ 21:43:
Waarom niet?
Deze discussie is al eens gevoerd in Scalping: welke stelling neemt T.net hierin?, ik weet niet of je die al had gevonden?
Dan doen hun het beter,. Ik kan natuurlijk vragen waarom je 10x een aaiphone 12 pro had, als je doel niet was om met goede winst verkopen?Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2020 @ 21:45:
[...]
Ja snap ik maar dit zijn mensen die uit zijn op puur geldgewin. De ps bestellen en hem zelf niet gebruiken om direct met winst te verkopen vind ik belachelijk. Ik had 10 iphone 12 pro max die ik ook met 100 eu winst kon verkopen. Heb er 20 € aan verdiend per stuk
Maar goed in alles wat gewild is gebeurd dit.
concert electronica festivals.
Niet druk om maken.
Simpel... omdat ik mijn vaste klanten blij wou maken en zo er 10 heb kunnen bemachtigen. Nu ja blijft belachelijk naar mijn inziens. Hier kunnen ook handelaren zittten die onder particuliere naam verkopen. Dat ze 200 eu meer vragen oke maar geen 60%jack zomer schreef op woensdag 25 november 2020 @ 21:54:
[...]
Dan doen hun het beter,. Ik kan natuurlijk vragen waarom je 10x een aaiphone 12 pro had, als je doel niet was om met goede winst verkopen?
Maar goed in alles wat gewild is gebeurd dit.
concert electronica festivals.
Niet druk om maken.
@Verwijderd Het antwoord op je vraag is al uitstekend verwoord door @Microkid
''Het is echt heel simpel: wij vinden dit geen probleem. Het is immers een kwestie van hoe de vraag een aanbod markt werkt. Als iemand een miljoen wil hebben voor een zeldzame videokaart, en er is iemand die dit ervoor wil geven, prima. Tweakers is slechts het platform om koper en verkoper bij elkaar te brengen.
Er wordt ook gesteld dat dit handelaren zijn. Handelaren zijn voor ons personen die bedrijfsmatig gebruikte producten aanbieden in V&A. Daar is hier geen sprake van, het betreft particulieren. Particulieren mogen incidenteel en in beperkte mate nieuwe producten aanbieden. 2-3x een videokaart aanbieden valt daar nog wel onder, maar het moet dus niet te gek worden.
Dus: nee, we zien hier geen probleem in, en nee, je hoeft dit dus ook niet steeds te melden via het meldpunt.''
''Het is echt heel simpel: wij vinden dit geen probleem. Het is immers een kwestie van hoe de vraag een aanbod markt werkt. Als iemand een miljoen wil hebben voor een zeldzame videokaart, en er is iemand die dit ervoor wil geven, prima. Tweakers is slechts het platform om koper en verkoper bij elkaar te brengen.
Er wordt ook gesteld dat dit handelaren zijn. Handelaren zijn voor ons personen die bedrijfsmatig gebruikte producten aanbieden in V&A. Daar is hier geen sprake van, het betreft particulieren. Particulieren mogen incidenteel en in beperkte mate nieuwe producten aanbieden. 2-3x een videokaart aanbieden valt daar nog wel onder, maar het moet dus niet te gek worden.
Dus: nee, we zien hier geen probleem in, en nee, je hoeft dit dus ook niet steeds te melden via het meldpunt.''
Tja. Vraag en aanbod. Sony bedankt.. als er genoeg op voorraad waren dat was dit vermoedelijk niet gebeurd.Verwijderd schreef op woensdag 25 november 2020 @ 21:58:
[...]
Simpel... omdat ik mijn vaste klanten blij wou maken en zo er 10 heb kunnen bemachtigen. Nu ja blijft belachelijk naar mijn inziens. Hier kunnen ook handelaren zittten die onder particuliere naam verkopen. Dat ze 200 eu meer vragen oke maar geen 60%
Je kan nooit weten of ze particulier zijn... makkelijk hoor een account aanmaken en aan rek nr of betaaluitnodiging kan je het ook niet zien.Pierre_nr1 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 21:59:
@Verwijderd Het antwoord op je vraag is al uitstekend verwoord door @Microkid
@Verwijderd Je ongenoegen begrijp ik, maar deze discussie is totaal zinloos.
Was meer een vraag dan een discussie.Pierre_nr1 schreef op woensdag 25 november 2020 @ 22:24:
@Verwijderd Je ongenoegen begrijp ik, maar deze discussie is totaal zinloos.
@Verwijderd En het antwoord is duidelijk gegeven......
en aangezien dit dus al eerder besproken is, is herhalen niet nodig.
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.