Toon posts:

waarom is dit een min 1 ???

Pagina: 1
Acties:
  • 186 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
http://www.tweakers.net/nieuws/g/zpx.gif

Nieuwe Logitech Cordless Desktop Optical set

[Reageer op deze posting] Gepost door didaaf1 Vrijdag 10 Augustus 2001 - 02:31 Score: -1 (Troll)
Ik vind het er maar kitcherig uitzien.Uhh ik zit altijd lekker achter mijn breedbeeldje te gamen met 3 meter snoer,dat lijkt mij met dat cordless gebeuren niet zo handig,dan krijg je waarschijnlijk gelul dat je ff de controle verliest als er iemand voorbij loopt,of dat je batterij opgaat zondag avond om 9 uur!!!Cordless zuigt geef mij maar betrouwbaar snoerrrr en veeel <http://www.tweakers.net/nieuws/g/s/smile.gif>

Waarom is dit een trol -1 tje.Is het een feit op t-net dat als je mening anders is als de rest je door een groepje wanabee mods word "weggestemd"ofzo,dit is niet de eerste keer!!! :(

[edit: Linkfix by * Jaymz ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:36

Jaymz

Keep on moving !

http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=342207

Linkfix was niet helemaal Jofel. Zowieso staat deze draad schots en scheef (imo).

Helaas is jou reactie niet meer bij te schaven.

Dit zouden iig meer mensen moeten lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_a
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-05-2023
Je slotopmerking is "Cordless zuigt dus....",
Je onderbouwing betrek je er niet in, dan heb je kans dat mensen er een troll in zien.

Omdat je daarvoor precies gezegd hebt waarom je Cordless slecht vind is dit jammer. Eigenlijk had je slotopmerking iets moeten zijn "Daarom vind ik dat cordless zuigt, een snoer is veel betrouwbaarder."
Volgende keer beter :)

"There's just a nice looking, quiet computer..." | Mac mini 1.42 | AMD 64 dual core power! | pc specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• korenwolf
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik denk ook dat sommige mensen 'ik zit lekker altijd achter mijn breedbeeldje te gamen' als opschepperig ervaren; zo van 'ik heb de grootste auto'... |:(

Maar zoals Jaymz al zei, na 48 uur kan er niet meer gemodereerd worden, dus niemand kan er nog wat aan doen. :)

Never stop seeking what seems unobtainable...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ja daar ken ik me id.wel wat bij voorstellen,maar ja met lekker kan natuurlijk ook het liggen of het gamen bedoeld worden!En niet van lekker puh.Ik vind het jammer dat dit zo gelopen is en zal er de volgende keer wel rekening mee houden.
Maar toch hou ik een beetje het gevoel dat mn. bij t-net een bepaald clubje zit,dat kun je hier ook wel een beetje zien,zo van uuh die en die heb teveel punten trap 'm ff naar beneden.Je moet met het moddereten individueel bezig zijn vind ik en niet je maatjes verzoeken te helpen!
Zo dat wou ik nog ff kwijt,bedankt voor jullie reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:36

Jaymz

Keep on moving !

Op zondag 12 augustus 2001 14:21 schreef didaaf1 het volgende:
Ja daar ken ik me id.wel wat bij voorstellen,maar ja met lekker kan natuurlijk ook het liggen of het gamen bedoeld worden!En niet van lekker puh.Ik vind het jammer dat dit zo gelopen is en zal er de volgende keer wel rekening mee houden.
Maar toch hou ik een beetje het gevoel dat mn. bij t-net een bepaald clubje zit,dat kun je hier ook wel een beetje zien,zo van uuh die en die heb teveel punten trap 'm ff naar beneden.Je moet met het moddereten individueel bezig zijn vind ik en niet je maatjes verzoeken te helpen!
Zo dat wou ik nog ff kwijt,bedankt voor jullie reacties
Ik kijk niet naar het aantal punten dat iemand heeft, ik kijk naar de reactie en de eventueel toevoegende waarde daarvan.

Ik kijk zelfs bijna nooit naar de nick. Ik mod niet op de man :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Felicia
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:54
ik zit altijd lekker achter mijn breedbeeldje te gamen met 3 meter snoer,dat lijkt mij met dat cordless gebeuren niet zo handig,dan krijg je waarschijnlijk gelul dat je ff de controle verliest als er iemand voorbij loopt,of dat je batterij opgaat zondag avond om 9 uur!!
Ik heb volgens mij zelf al gereageerd in de post dus kan ik niet meer modden maar ik wil even iets zeggen op de quote hierboven. Een draadloze muis is een muis die dus draadloos is via een dubbele FM frequentie dus loopt er iemand tussen de zender en ontvanger door dan mis je nog niets. Wel als je batterij bijna leeg is dan wordt de reactie tijd iets langer maar daar heb je nieuwe batterijen voor :)

Ik draag een rok, wat is jouw excuus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:53

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Op zondag 12 augustus 2001 03:09 schreef didaaf1 het volgende:
Nieuwe Logitech Cordless Desktop Optical set

Ik vind het er maar kitcherig uitzien.Uhh ik zit altijd lekker achter mijn breedbeeldje te gamen met 3 meter snoer,dat lijkt mij met dat cordless gebeuren niet zo handig,dan krijg je waarschijnlijk gelul dat je ff de controle verliest als er iemand voorbij loopt,of dat je batterij opgaat zondag avond om 9 uur!!!Cordless zuigt geef mij maar betrouwbaar snoerrrr en veeel
ik denk dat je woordgebruik en manier van opzet van je reactie door veel mensen negatief worden opgevat.

wat je eigenlijk zegt ligt ingebed tussen spraak-taal-achtige opmerkingen die snel slecht opgevat kunnen worden;
'lekker achter mn breedbeeldje', 'gelul dat je ff de controle verliest', '!!!', 'Cordless zuigt geef mij maar betrouwbaar snoerrrr en veeel'

ik denk dat de troll onterecht is, maar als je snel postings doorloopt om te modden kan je juist door dubbelle lettertekens, herhaalde uitroeptekens en de term 'zuigt' tot een troll komen;

ik zou zelf er niet snel een troll voor geven, maar een 0 overbodig kan ik me voorstellen, alhoewel een 1 overbodig misschien beter is.

Als je woordkeus en opbouw van je reactie anders was kwam je wel eerder in aanmerking voor een 1 interessant; wat dat betreft is het inderdaad zo dat je beoordeling ook bepaald wordt door je manier van presenteren.

van het modden op de persoon, daar geloof ik niks van; behalve de naam staat er geen enkel persoonlijk herkenningspunt op Tnet (icoon, sig, ondertitel) het is gewoon nogal ondoenlijk om iedere keer op de naam e gaan letten, ik merk aan mezelf dat ik hooguit achterafde naam zie, en niet het idee heb dat ik ooit mensen op een bepaalde manier beoordeel doordat ik de nick ken, ook al is het wel duidelijk dat sommigen zeer veel kennis op bepaalde gebieden hebben, dat zie je vaak sneller aan hun posting dan aan de naam, de naam zie je dan achteraf en dan denk je: "ach ja hij, die weet waar hij het over heeft", dan heb je echter vaak al de beslissing genomen een +1 te geven.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Pagina: 1