Sinds een paar dagen heb ik last van rare freezes in games. Ook had ik laatst dat bij Red Dead Redemption de textures niet meer laadden. Bij een dergelijke freeze kan ik het spel niet meer sluiten via task manager. Soms start task manager niet eens meer. Na trouble shooten kwam ik erachter dat mijn Samsung EVO 970 Plus 2tb op het moment van een crash niet meer benaderbaar is. De crash gebeurt nu steeds vaker en ik kan op dit moment amper meer een game ervan af opstarten.
Na een reset werkt alles weer even. Ik neem aan dat dit betekent dat de SSD kapot is of is er nog iets dat ik kan doen? Samsung Magician zegt dat de drive health "good" is. De firmware van de drive is up-to-date.
Al mijn games staan op de Samsung EVO 970 Plus 2tb. Windows staat op een oudere Samsung 960 EVO.
PC:
8700k
Gigabyte z370 Aorus gaming 7
32 GB ram
Gigabyte RTX 3080 Aorus master
2 sata hardeschijven.
Na een reset werkt alles weer even. Ik neem aan dat dit betekent dat de SSD kapot is of is er nog iets dat ik kan doen? Samsung Magician zegt dat de drive health "good" is. De firmware van de drive is up-to-date.
Al mijn games staan op de Samsung EVO 970 Plus 2tb. Windows staat op een oudere Samsung 960 EVO.
PC:
8700k
Gigabyte z370 Aorus gaming 7
32 GB ram
Gigabyte RTX 3080 Aorus master
2 sata hardeschijven.