Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.
Home cinema set
Wat is je budget?
~€750,-
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil de set gebruiken om uiteraard TV, films en series mee te kijken. Verder wil ik er graag ook een radio functie op hebben.
Misschien dat ik ook af en toe (lees 1-2x per maand) muziek wil luisteren via spotify indien dit mogelijk is.
Verder staat de set verbonden met een 50” Samsung 4K TV van ~5 jaar oud.
Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Ik had de Sony BDV-N7200W, echter is deze stuk gegaan. Hier was ik qua functionaliteit en geluidskwaliteit tevreden mee.
Nu lees ik veel over losse speakers en receivers, maar hier heb ik (nog) geen verstand van. (Wel geïnteresseerd in.)
Ook kom ik soundbars tegen als de Samsung Q90R en Q950T.
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik wil graag weten wat jullie mij aanraden wat binnen mijn budget valt aangezien ik qua geluidsystemen vrijwel geen verstand heb.
Alvast bedankt!!!
Ik zoek een?
Vul hier in welk apparaat je zoekt.
Home cinema set
Wat is je budget?
~€750,-
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil de set gebruiken om uiteraard TV, films en series mee te kijken. Verder wil ik er graag ook een radio functie op hebben.
Misschien dat ik ook af en toe (lees 1-2x per maand) muziek wil luisteren via spotify indien dit mogelijk is.
Verder staat de set verbonden met een 50” Samsung 4K TV van ~5 jaar oud.
Wat heb je zelf al gevonden?
Heb je zelf al een idee welk apparaat je overweegt? Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Ik had de Sony BDV-N7200W, echter is deze stuk gegaan. Hier was ik qua functionaliteit en geluidskwaliteit tevreden mee.
Nu lees ik veel over losse speakers en receivers, maar hier heb ik (nog) geen verstand van. (Wel geïnteresseerd in.)
Ook kom ik soundbars tegen als de Samsung Q90R en Q950T.
Welke vragen heb je hier nog over?
Ik wil graag weten wat jullie mij aanraden wat binnen mijn budget valt aangezien ik qua geluidsystemen vrijwel geen verstand heb.
Alvast bedankt!!!