De JBL LSR305 zijn de oude modellen er worden nu opgevolgd door de huidige JBL 305P MKII. Zijn in feite dezelfde speakers (kleine wijzigingen). Optioneel kun je nog de JBL LSR10S erbij kopen. Dat is de subwoofer voor deze set. Echter om eerlijk te zijn is deze niet echt noodzakelijk. Deze 5 inch speakers produceren verrassend veel bass.
Ik had voorheen een MAudio AV40 set maar wilde wat beters. Toen de JBL 305P gekocht. Ben echt super tevreden. Was nog nieuwsgierig naar de subwoofer dus die erbij besteld. Leuke toevoeging maar niet echt noodzakelijk.
Een voordeel van de 305P is de zogenaamde waveguide. Hierdoor heb je een onwijs grote sweetspot voor het geluid. Uiteraard zet je wel de speakers op oor hoogte maar je hoeft ze niet perfect op je oren richten. Hierdoor kun je naar voren en naar achter leunen zonder de sweetspot te verliezen.
Om het geluid van de PC naar de speakers te krijgen zou je eventueel deze populaire DAC kunnen overwegen:
https://www.schiit.com/products/modi-1
Dan kun je de 305P met een RCA -> 6.3mm kabel verbinden.
Ik heb het zo besteld (bij Thomann):
Ik had voorheen een MAudio AV40 set maar wilde wat beters. Toen de JBL 305P gekocht. Ben echt super tevreden. Was nog nieuwsgierig naar de subwoofer dus die erbij besteld. Leuke toevoeging maar niet echt noodzakelijk.
Een voordeel van de 305P is de zogenaamde waveguide. Hierdoor heb je een onwijs grote sweetspot voor het geluid. Uiteraard zet je wel de speakers op oor hoogte maar je hoeft ze niet perfect op je oren richten. Hierdoor kun je naar voren en naar achter leunen zonder de sweetspot te verliezen.
Om het geluid van de PC naar de speakers te krijgen zou je eventueel deze populaire DAC kunnen overwegen:
https://www.schiit.com/products/modi-1
Dan kun je de 305P met een RCA -> 6.3mm kabel verbinden.
Ik heb het zo besteld (bij Thomann):
[ Voor 59% gewijzigd door Sir_Hendro op 18-11-2020 13:04 ]
GTA VI - All aboard the hype train!!
:strip_exif()/f/image/A109klOO99QHL5lx8yAV7qnX.jpg?f=fotoalbum_small)
:strip_exif()/f/image/YzSQvAD5ydWYYAuBWcxuf6sw.jpg?f=fotoalbum_small)