Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op medium/high settings bijvoorbeeld assassins creed vahalla, cod moder warfare en gta 5. Veder school werk met office.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Circa 800 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Naast monitor toetsenbord en muis niets.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb wat topics door zitten lezen mijn voorlopige lijst staat hier onder.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil graag een open kast (het oog wil ook wat) RGB? Mijn voorkeur gaat ook uit naar een nividia videokaart.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een stille PC vind ik belangrijk vandaar dat Bequiet in de lijst naar voren komt.
Ga je overklokken?
Nee zover ben ik nog niet met PC's
Wat verwacht je van ons?
Het wordt mijn eerste build dus ik ben erg onzeker of de componenten goed op elkaar aansluiten. Verder wil ik misschien ooit de PC upgraden (bijvoorbeeld Videokaart) dus wil ik weten of deze build wel futureproof is. Verder twijfel ik een beetje met die RGB, moet ik bijvoorbeeld niet een RGB processor fan erbij kopen (voor geluid en mooier binnenkant?
Gamen op medium/high settings bijvoorbeeld assassins creed vahalla, cod moder warfare en gta 5. Veder school werk met office.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Circa 800 euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Naast monitor toetsenbord en muis niets.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb wat topics door zitten lezen mijn voorlopige lijst staat hier onder.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik wil graag een open kast (het oog wil ook wat) RGB? Mijn voorkeur gaat ook uit naar een nividia videokaart.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een stille PC vind ik belangrijk vandaar dat Bequiet in de lijst naar voren komt.
Ga je overklokken?
Nee zover ben ik nog niet met PC's
Wat verwacht je van ons?
Het wordt mijn eerste build dus ik ben erg onzeker of de componenten goed op elkaar aansluiten. Verder wil ik misschien ooit de PC upgraden (bijvoorbeeld Videokaart) dus wil ik weten of deze build wel futureproof is. Verder twijfel ik een beetje met die RGB, moet ik bijvoorbeeld niet een RGB processor fan erbij kopen (voor geluid en mooier binnenkant?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 199,- | € 199,- |
| 1 | Moederborden | ASRock B450 Steel Legend | € 89,90 | € 89,90 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1660 Super Gaming OC 6G | € 244,05 | € 244,05 |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500DX Zwart | € 98,66 | € 98,66 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3200C16D-16GIS | € 58,90 | € 58,90 |
| 1 | Voedingen | be quiet! Pure Power 11 500W | € 65,90 | € 65,90 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 500GB | € 59,14 | € 59,14 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 815,55 | ||
[ Voor 47% gewijzigd door stijn.o op 15-11-2020 14:13 ]