Telefoondiscounter.nl

Pagina: 1
Acties:
  • 337 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krismoonen
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 30-11-2020
Mijn vraag

Welke ervaringen hebben jullie met telefoondiscounter.nl?

Hier ons relaas - lijdensweg met deze firma die tot 3x toe een beschadigd / defect toestel leverde en nu onze terugbetaling van gemaakte transportkosten (3X) en upgrade naar "als nieuw" weigert te voldoen.

op 13 september bestelden we een IphoneX "goede staat", deze was leverbaar binnen 3-5 werkdagen. Op 30 september en na meermaals contactopname kregen we een upgrade voorstel om een Iphone "als nieuw" meteen te laten leveren. Intussen stond de bestelde iphone nog steeds op hun webshop te koop als "meteen leverbaar"!
Op 2 oktober ontvingen we de telefoon, echter vol krassen aan voor-, achter- en zijkanten + een ster in het scherm. Na klacht aan Telefoondiscounter stuurden we deze telefoon op onze kosten op.
op 11 oktober kregen we een 2e telefoon, deze keer wel "als nieuw", maar met defecte batterij (laadde niet op)
Op 22 oktober ontvingen we de 3e vervanging, maar opnieuw met defecte batterij !
We hebben intussen (op 10/11) onze aankoopsom teruggevraagd en ontvagen, maar wachten nog steeds op de bijbetaling van upgrade (10€) + 3 x transport (+- 45€). En dan hebben we het nog niet over de tijd van de uren email-uitleg en 3x verplaatsingen naar postkantoor.

Telefoondiscounter geeft geen enkele blijk van medewerking / klantgerichtheid. Kwaliteitscontrole loopt daar duidelijk ernstig fout, alsook de interne communicatie (vele keren het verhaal moeten toelichten / een net gestuurde email / bijlagen moeten terug doorsturen). Op mijn vraag zou ik door directie worden gecontacteerd over deze gang van zaken, maar dit heeft men nooit gedaan, maar wel beloofd dat de directie me zou contacteren.

Deze firma is totaal onprofessioneel en onbetrouwbaar om zaken mee te doen

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 15:12
Dit kan je beter bij feedback over de winkel zelf doen, dan op het forum.
Het lijkt namelijk eerder een topic bedoelt om je ervaring te delen dan om een discussie te starten.

ps als je op het forum zoekt op deze winkel, kom je enkel negatieve reacties tegen... je hebt niet genoeg voor onderzoek gedaan ?

Over je opmerkingen:
Eerste vraag is, heb je ze "RMA" gestuurd of heb je ze "ik vind ze niet goed" gestuurd?
RMA: webshop betaald kosten voor retourzending, gewoon retour / inwisselen: eigen kosten.
Uren besteed / heen en weer postkantoor zijn eigen rekening.
Volgende keer gewoon bij fatsoenlijke winkels bestellen, zeker als je hoopt dat retourkosten vergoed worden.

[ Voor 65% gewijzigd door 99ruud99 op 15-11-2020 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Zoals ook in Shopping Forum Beleid staat, is het vragen naar ervaringen niet de bedoeling. Dit topic gaat dan ook op slot.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Dit topic is gesloten.