Wat levert dit topic een hilarische foto's op
Heel erg leuk om een kijkje te krijgen in hoe iedereen met het thuiswerken omgaat.
Mijn duit in het zakje......mijn Thuiswerkplek/werkbank.
Verre van ideaal op zolder, omdat het er of snikheet is, of net ff te fris
Mijn vrouw werkt beneden in de woonkamer en omdat we allebei zeer regelmatig moeten bellen met klanten en/of collega's komt dat niet goed als we samen in één ruimte moeten werken.
Die telefoongesprekken zijn vaak ook pittig van aard omdat we vaak klanten aan de lijn hebben met "tegenstrijdige belangen" om het maar even simpel te stellen

.
Helaas hebben we ook nog eens zéér luidruchtige buren die nou niet bepaald kaas hebben gegeten hoe ze hun kinderen moeten opvoeden. Het rent, gilt en schreeuwt allemaal maar alsof ze alleen op de wereld zijn, slaan met deuren wordt met de paplepel in gegoten.
Ook de afgelopen tijd hebben in ons huizenblok veel verbouwingen plaatsgevonden in diverse woningen wat het thuiswerken allemaal niet echt prettiger maakte. Bellen is iets lastig als ze twee huizen verder met boorhamers badkamers en keukens slopen.
#/rant
Mijn oude desktop uit het jaar kruik (ik weet zo even de specs niet eens, zit nu even op kantoor) werkt maar het houd niet over. Heb al UTP getrokken want de WiFi van beneden ging het niet trekken.
Daarnaast heb ik een oude Samsung tablet waar het niet op werken is want daarmee kan ik niet al niet eens inloggen op mijn werkomgeving naast het feit dat het volkomen waardeloos werkt.
Waarom dan de Acer willen?
Sowieso ben ik meestal in meerdere systemen tegelijk aan het werk om deze te kunnen raadplegen. Ik heb dan ook ernstig behoefte aan een extra scherm (normaliter 2x24 inch ter beschikking).
Mijn huidige scherm kan ik eenvoudig aan de Swift koppelen, daar zou ik eigenlijk al enorm meegeholpen zijn

Dan kan de PC-kast het veld ruimen voor wat meer ruimte op het werkblad.
Ik gebruik de werkbank namelijk...*drumroll*.....als werkbank voor alle klussen in en om huis.
Een laptopje als de Swift zou me ook de mogelijkheid bieden om zo nu en dan lekker beneden te kunnen werken en indien nodig kan ik dan even verkassen naar zolder.
Ook buiten het werk om kan ik met de Swift wat plezieriger forummen als mijn vrouw bijv. Netflix kijkt en ik Kerstfilm #17 wel even kan overslaan of met een half oog mee kijk. Samen op de bank blijft toch een stuk gezelliger dan een eind bij elkaar vandaan.
Anyway......hopelijk komen we met de vaccinaties in een stroomversnelling terecht naar weer een normale gang van zaken. Tot die tijd zou ik blij zijn met de Acer
succes allemaal die meedoen
“I have not failed. I’ve just found many ways that won’t work” - Thomas Edison