G'avond,
zoals zovelen wellicht, werk ik thuis.
Nu heb ik een schuur naast het huis omgebouwd tot kantoor..
Dit is een simpele schuur met damwanden maar ik heb hem zo goed mogelijk geïsoleerd.
tot dusver heb ik zo'n elektrisch kacheltje, wat het opzicht goed doet..maar ik denk niet dat het niet heel zuinig is.
Het is nog geen winter, maar ik merk nu al dat het wat klam wordt in de schuur...
Nu zit ik al een tijd te kijken naar hoe ik deze ruimte het best kan verwarmen zonder een torenhoge energie rekening te krijgen.
IR verwarming,
klinkt leuk, maar helpt dit ook tegen een kalme ruimte..
daarnaast ben ik bang dat het bureau de warmte tegenhoudt ri benen of juist bovenlichaam,...
afhankelijk hoe hij wordt neergezet (grond of plafond)
Keramische verwarming, DOMO DH7344
deze kom ik tegen als energiezuinig...maar is het ook zuiniger als IR?
Elektrisch verwarmen...Dyson AM09
Volgens dyson ook energie zuinig...
Het spijt me zeer...maar ik mijn zoektocht kom ik teveel "wij van wc-eend tegen"
en eigenlijk heb ik ook geen duidelijk beeld, wat de kostprijs is per verwarming..
is daar geen berekening voor?
Misschien is het allemaal veel te algemeen, maarweet iemand welke van bovenstaande categorieën het meest geschikt zou zijn voor mij?
Het zou mij enorm veel helpen...
zoals zovelen wellicht, werk ik thuis.
Nu heb ik een schuur naast het huis omgebouwd tot kantoor..
Dit is een simpele schuur met damwanden maar ik heb hem zo goed mogelijk geïsoleerd.
tot dusver heb ik zo'n elektrisch kacheltje, wat het opzicht goed doet..maar ik denk niet dat het niet heel zuinig is.
Het is nog geen winter, maar ik merk nu al dat het wat klam wordt in de schuur...
Nu zit ik al een tijd te kijken naar hoe ik deze ruimte het best kan verwarmen zonder een torenhoge energie rekening te krijgen.
IR verwarming,
klinkt leuk, maar helpt dit ook tegen een kalme ruimte..
daarnaast ben ik bang dat het bureau de warmte tegenhoudt ri benen of juist bovenlichaam,...
afhankelijk hoe hij wordt neergezet (grond of plafond)
Keramische verwarming, DOMO DH7344
deze kom ik tegen als energiezuinig...maar is het ook zuiniger als IR?
Elektrisch verwarmen...Dyson AM09
Volgens dyson ook energie zuinig...
Het spijt me zeer...maar ik mijn zoektocht kom ik teveel "wij van wc-eend tegen"
en eigenlijk heb ik ook geen duidelijk beeld, wat de kostprijs is per verwarming..
is daar geen berekening voor?
Misschien is het allemaal veel te algemeen, maarweet iemand welke van bovenstaande categorieën het meest geschikt zou zijn voor mij?
Het zou mij enorm veel helpen...