Iemand ervaring met E-lektronica.nl

Pagina: 1
Acties:
  • 783 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• japijo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-04 21:52
Via facebook kwam ik de webshop van e-lektronica.nl tegen waar de nieuwe Gopro Hero 9 voor € 229,95 wat wel een heel stuk voordeliger is dan de prijzen in pricewatch die starten op € 422.

Meestal als een prijs te mooi is om waar te zijn is dat ook zo.
Daarom ben ik benieuwd of iemand bekend is met deze webshop.

De Gopro is overigens niet het enige dat een stuk voordeliger is. De Apple Ipad (2019) 128GB is 60 euro voordeliger dan op pricewatch. D
Het KvK nummer op de site verwijst naar een bedrigf in R'dam maar het bankrekeningnr is een Duits nummer.

Ik ga er voorlopig nog maar even niet bestellen maar ben wel benieuwd of iemand ervaringen heeft met deze shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Lijkt er op dat het net gebouwd is, 01-11 geregistreerd. Beetje vreemd dat het zo kort bestaat maar wel 'alles' heeft.

Het adres op de site is van Yarden (uitvaart), ook nogal raar. Lijkt ook gewoon een wordpress template te zijn, en SIDN laat een gmail adres van de registrant zien. Meeste links op de site zijn dood... In de voorwaarden wordt nog weer aan een andere site gerefereerd: Cheapelectronics.nl. Daar zit een whoisguard op van namecheap, ook eerder dit jaar geregistreerd. E-lektronica.nl zelf staat weer bij Godaddy.

[ Voor 51% gewijzigd door johnkeates op 08-11-2020 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
If it sounds too good to be true, it probably is ;)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plizz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 05-10 18:52
Ik denk dat er genoeg signalen zijn dat het geen zuiver webshop. Telefoonnummer is uit Hongarije en opsomming van @johnkeates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aragnut
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:04
Even kijken:
- alleen op facebook bekend
- prijzen die "too good to be true" zijn
- KVK nummer uit Rotterdam (site staat vermeld: almere)
- verder geen hits in Google (dus ook geen shop reviews)
- adres leidt naar kantoorgebouw van Yarden
- telefoon nummer niet uit Nederland (gespot door @plizz )

Ik zou zeggen: toch wel de nodige rode vlaggetjes

edit: kijk ook eens naar de algemene voorwaarden (die nogal kort zijn overigens), en dan vooral naar de gelinkte website.

[ Voor 14% gewijzigd door Aragnut op 08-11-2020 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-07 16:30
Je kan ook alleen per bankoverschrijving betalen
Maak de betaling rechtstreeks over op onze bankrekening, gebruik uw bestelnummer als betalingsreferentie. De bestelling wordt pas verzonden als wij de betaling ontvangen hebben. U krijgt automatisch een e-mail als we de betaling hebben ontvangen.
Dat meneer florijn met een duitse iban het geld verwacht is idd ook raar. De naam matcht ook met geen enkele andere naam.

KVK nummer uit rotterdam dat ook een taxibedrijf is en electronica repareert. Leuke combinatie. Adres is overigens een flat, waar veel 'te koop' bordjes op hangen.

Ergens op een random site p2000 meldingen van dat adres, allemaal ambulances met begeleiding, schietpartijen enz. dit jaar :9

In het archief zie je op dat adres ook 'Yes Electronica' die dan weer op Bol staat sinds 2016, vooral telefoonhoesjes (maar geen activiteit). Daar staat dan een BTW nummer op en hetzelfde KVK-nummer.

[ Voor 52% gewijzigd door johnkeates op 08-11-2020 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Zoals ook in Shopping Forum Beleid staat, is vragen naar ervaringen niet de bedoeling. Dit topic is daarop geen uitzondering en gaat dan ook op slot.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.