Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil een gaming PC hebben die optimaal voordeel gebruikt van een 1440p 144Hz monitor. Ik ga vooral first person shooters spelen zoals: Rainbow Six Siege, Valorant en Overwatch. Ik ben niet van plan om te streamen/editen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik ben van om 1500 euro of meer uit te geven exclusief de monitor, keyboard etc.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb niks om mee te nemen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Mijn lijst staat onderaan. Ik heb met de kennis die ik nu heb een lijst gemaakt, maar ik weet niet of ik een goeie keuze heb gemaakt kwa combineren enzo.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Sta voor alles open.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb mijn ogen op volgende dingen: Geforce RTX 3070, NZXT Kraken x73 en een NZXT h710i. Ik wil graag die dingen in mijn build hebben. Ik wil ook niet dat mijn PC veel harde geluiden maakt.
Ga je overklokken?
Dit is mijn 1e PC dus voor nu ben ik het niet van plan, maar later in de toekomst wil ik het wel doen.
Wat verwacht je van ons?Ik heb een beetje kennis over een PC omdat ik informatie heb opgezocht maar lang niet alles weet. Ik heb hulp nodig met het zoeken van de juiste combinatie voor de onderdelen die ik al graag wil hebben. Misschien hebben jullie betere suggesties voor mij.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil een gaming PC hebben die optimaal voordeel gebruikt van een 1440p 144Hz monitor. Ik ga vooral first person shooters spelen zoals: Rainbow Six Siege, Valorant en Overwatch. Ik ben niet van plan om te streamen/editen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik ben van om 1500 euro of meer uit te geven exclusief de monitor, keyboard etc.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb niks om mee te nemen
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Mijn lijst staat onderaan. Ik heb met de kennis die ik nu heb een lijst gemaakt, maar ik weet niet of ik een goeie keuze heb gemaakt kwa combineren enzo.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Sta voor alles open.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb mijn ogen op volgende dingen: Geforce RTX 3070, NZXT Kraken x73 en een NZXT h710i. Ik wil graag die dingen in mijn build hebben. Ik wil ook niet dat mijn PC veel harde geluiden maakt.
Ga je overklokken?
Dit is mijn 1e PC dus voor nu ben ik het niet van plan, maar later in de toekomst wil ik het wel doen.
Wat verwacht je van ons?Ik heb een beetje kennis over een PC omdat ik informatie heb opgezocht maar lang niet alles weet. Ik heb hulp nodig met het zoeken van de juiste combinatie voor de onderdelen die ik al graag wil hebben. Misschien hebben jullie betere suggesties voor mij.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i9-10900K Boxed | € 549,- | € 549,- |
| 1 | Moederborden | Asus ROG Strix Z490-E Gaming | € 265,- | € 265,- |
| 1 | Waterkoeling | NZXT Kraken X73 | € 167,90 | € 167,90 |
| 4 | Ventilatoren | NZXT Aer RGB 2, 120mm | € 20,26 | € 81,04 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB Pro CMW16GX4M2C3200C16 | € 75,82 | € 75,82 |
| 1 | Voedingen | Corsair RM850x (2018) Zwart | € 149,- | € 149,- |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 Evo Plus 1TB | € 166,- | € 166,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.453,76 | ||