Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
GAMEN 1440p / 144MHZ of hoger.
Scherm is een MSI
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
CPU : Ryzen 9 3900x / Noctua NH-D15 SE-AM4
GPU : Powercolor RX5700 XT red devil
RAM : Gskill TridentZ 2x8gb 3600MHZ [F4-3600C16D-16GTZKW]
PSU : Seasonix Prime GX1000W
STOR : 2x ADATA XPG SX8200 Pro NVME 1TB M.2 SSD
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Moederboord evt extra RAM ?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Alleen top merken
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Wil in de toekomst de nieuwe NVIDEA of RADEON kaart installeren (lees beter als 2080ti)
Ga je overklokken?
JA, als dit gaming positief beinvloed.
Wat verwacht je van ons?[i]
Zoals misschien al te zien is heb ik een gaming systeem gekocht van Alternate Thunderstorm (AMD Edition). Nu blijf ik problemen houden met af en toe bevroren beeld.
Ik heb voeding, ram, gpu en cpu koeler al eens vervangen voor goede kwaliteit onderdelen.
Wat voor mobo is volgens jullie beter passend bij de Ryzen 9 3900x dan de MSI X570 A-pro die ik nu heb ??
Kunnen buiten de GPU nog dingen verbeterd worden aan het systeem ?
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
GAMEN 1440p / 144MHZ of hoger.
Scherm is een MSI
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000,-
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
CPU : Ryzen 9 3900x / Noctua NH-D15 SE-AM4
GPU : Powercolor RX5700 XT red devil
RAM : Gskill TridentZ 2x8gb 3600MHZ [F4-3600C16D-16GTZKW]
PSU : Seasonix Prime GX1000W
STOR : 2x ADATA XPG SX8200 Pro NVME 1TB M.2 SSD
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Moederboord evt extra RAM ?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Alleen top merken
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Wil in de toekomst de nieuwe NVIDEA of RADEON kaart installeren (lees beter als 2080ti)
Ga je overklokken?
JA, als dit gaming positief beinvloed.
Wat verwacht je van ons?[i]
Zoals misschien al te zien is heb ik een gaming systeem gekocht van Alternate Thunderstorm (AMD Edition). Nu blijf ik problemen houden met af en toe bevroren beeld.
Ik heb voeding, ram, gpu en cpu koeler al eens vervangen voor goede kwaliteit onderdelen.
Wat voor mobo is volgens jullie beter passend bij de Ryzen 9 3900x dan de MSI X570 A-pro die ik nu heb ??
Kunnen buiten de GPU nog dingen verbeterd worden aan het systeem ?