Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moon!
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 10-01-2021
Mijn vraag
.Ik ben nogal lomp en onhandig en laat vaak mn gsm stuiteren. Nu heb ik net een nieuwe Oneplus 8 en ik wil daar een goede beschermhoes voor kopen.
Wat raden jullie aan? Ik had gekeken naar de unicorn beetle maar deze krijgt slechte reviews.
Iemand al ervaring? Ik wil dat de voorkant goed beschermd is en dat er aan de zij- en achterkant ook goede bescherming is.

Ik vind degelijkheid belangijker dan fraaiheid, ofschoon....als het beiden kan.....

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...Nog niets gekocht, alleen online gekeken bij de SUPCASE Hoesje OnePlus 8 Case met Schermbeschermer [Unicorn Beetle Pro maar deze heeft slechte reviews.

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:51

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Moon! welkom op Tweakers.

Voor accessoires hebben we voor ongeveer elk toestel een los topic, wellicht kan je ook daar eens in kijken: [OnePlus 8-serie] Accessoires

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emir55555
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20:44
Dit model heeft als het goed is een vrij robuuste standaard cover meegeleverd maar kan me voorstellen dat je die niet mooi vind met de bijkomende branding. Ik haal de mijne vaak uit China (levertijd van +/-4 weken) en heb in de tussentijd de originele gebruikt. Hierbij heb ik gekozen voor een ruberen/plastic sandstone variant zodat de telefoon voldoende grip heeft en niet uit je handen glijd (wat eerder wel gebeurde met een glazen case). Maar vooral ook omdat die veel lichter is, zelfs lichter dan de meegeleverde case. Dit gaat natuurlijk wel ten koste van je valbestendigheid. Maar daar valt vaak niet aan te ontkomen met edged schermen tenzij je de hele telefoon gaat inpakken.

[ Voor 5% gewijzigd door Emir55555 op 23-11-2020 11:43 ]