Op dit moment zit ik vol in de isolatie van de kruipruimte en ben ik ook druk met kabelmanagement. Alles lag er maar een beetje los in. Nu kan ik echter overal nog perfect bij en zou ik ik heel graag ook vast een stroompunt in de keuken aanleggen voor de kookplaat die we op korte termijn willen aanschaffen.
Dit wordt, ivm de huidige gat grootte etc., een 2p+2n aansluiting dmv perilex.
Het trekken van de kabel (5 aderig) en aansluiten van de perilex is geen enkel probleem. Wat wel een probleem is is de ruimte in de huidige 1fase meterkast. Overigens wel voorbereid op 3 fase.
Voor zover ik kan zien(zie fotos) gaat hier nooit een kookgroep plus benodigde aardlek meer inpassen. Hebben jullie een idee hoe ik dit het beste kan oplossen, liefst zonder meteen een nieuwe kast aan te schaffen🤣.
Alvast bedankt voor de moeite!:strip_exif()/f/image/fTL4TbG6I9Cj3i0x1klN78YJ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Yk6hccKWa2qR4FwjipGhu7eh.jpg?f=fotoalbum_large)
Dit wordt, ivm de huidige gat grootte etc., een 2p+2n aansluiting dmv perilex.
Het trekken van de kabel (5 aderig) en aansluiten van de perilex is geen enkel probleem. Wat wel een probleem is is de ruimte in de huidige 1fase meterkast. Overigens wel voorbereid op 3 fase.
Voor zover ik kan zien(zie fotos) gaat hier nooit een kookgroep plus benodigde aardlek meer inpassen. Hebben jullie een idee hoe ik dit het beste kan oplossen, liefst zonder meteen een nieuwe kast aan te schaffen🤣.
Alvast bedankt voor de moeite!
:strip_exif()/f/image/fTL4TbG6I9Cj3i0x1klN78YJ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Yk6hccKWa2qR4FwjipGhu7eh.jpg?f=fotoalbum_large)