Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil het voornamelijk gaan gebruiken om games in 4k te spelen en te streamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
ik heb niet echt een grens mbt prijs. Max ongeveer 4000 euro maar als het er iets overheengaat is dat ook geen probleem
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik moet alles nog halen en begin helemaal vanaf begin
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
[i]ik zat zelf naar deze specs te kijken
*knip* printscreens van winkelmandjes zijn niet toegestaan. Gebruik hiervoor de Handleiding Pricewatch
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
hij moet gewoon goed werken en minimaal 4k 60fps op de meeste games draaien. Liever hoger natuurlijk. Ik ga ook dit monitor erbij kopen dus voornamelijk voor de 4k en 144 hz LG 27GN950 Ultragear - 4K Nano-IPS Gaming Monitor - 144hz - 27 inch
Ga je overklokken?
zelf geen ervaring mbt overklokken dus zal er zelf niet veel mee doen ?
Wat verwacht je van ons?
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: ik zou graag advies willen hebben mbt deze build die ik hierin heb gezet en of er nog aanpassingen zouden gemaakt moeten worden. Nogmaals heb ik niet echt een limit maar wil wel prijs/kwaliteit in verhouding hebben. Wil dus weten of ik nog iets aan deze build moet doen of dat het prima is? Bedankt alvast.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil het voornamelijk gaan gebruiken om games in 4k te spelen en te streamen
Wat mag het systeem gaan kosten?
ik heb niet echt een grens mbt prijs. Max ongeveer 4000 euro maar als het er iets overheengaat is dat ook geen probleem
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
ik moet alles nog halen en begin helemaal vanaf begin
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
[i]ik zat zelf naar deze specs te kijken
*knip* printscreens van winkelmandjes zijn niet toegestaan. Gebruik hiervoor de Handleiding Pricewatch
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
hij moet gewoon goed werken en minimaal 4k 60fps op de meeste games draaien. Liever hoger natuurlijk. Ik ga ook dit monitor erbij kopen dus voornamelijk voor de 4k en 144 hz LG 27GN950 Ultragear - 4K Nano-IPS Gaming Monitor - 144hz - 27 inch
Ga je overklokken?
zelf geen ervaring mbt overklokken dus zal er zelf niet veel mee doen ?
Wat verwacht je van ons?
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: ik zou graag advies willen hebben mbt deze build die ik hierin heb gezet en of er nog aanpassingen zouden gemaakt moeten worden. Nogmaals heb ik niet echt een limit maar wil wel prijs/kwaliteit in verhouding hebben. Wil dus weten of ik nog iets aan deze build moet doen of dat het prima is? Bedankt alvast.
[ Voor 10% gewijzigd door br00ky op 04-11-2020 19:42 ]