Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Welke techcadeaus raad jij je medetweakers aan?

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

• Bor
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 22:09

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Stranger__NL schreef op zondag 20 december 2020 @ 20:39:

Naam en link: Generieke Netwerk kabel tester.
Omschrijving: Onontbeerlijk voor elk modern huis. Even kijken of je kabel wel goed is? Even kijken of je wel de juiste kabel naar je netwerk patchkast hebt lopen? Een controleren waarom je Wifi-accesspunt het niet doet? Begin met de kabeltester.
Prijs: 3 euro
De kwaliteit van deze is echt heel erg slecht. De tester zegt niet meer dan dat er een signaal mogelijk is. Heb je verschillende aders omgedraaid dan ga je dit niet zien en ook wat meer geavanceerdere storingen blijven onzichtbaar. Ik heb meerdere van deze testers gehad; vrijwel allemaal defect na een paar keer gebruik.

Goed gereedschap is het halve werk zegt men wel eens. Daar valt deze zeker niet onder.

[Voor 4% gewijzigd door Bor op 20-12-2020 20:51]

Frontpagemoderatie Forum

• Stranger__NL
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 14-01 13:18
Bor schreef op zondag 20 december 2020 @ 20:50:
[...]
Goed gereedschap is het halve werk zegt men wel eens. Daar valt deze zeker niet onder.
Yep, hij kost 3 euro en dat is ook precies wat je krijgt :)
Maar voor die 3 euro zit hij al meer dan 3 jaar in mijn gereedschapssetje en ik gebruik 'm zo om de maand eens. En ik leen 'm ook uit. Dus het kan best tegen een stootje en de durability is, bij die van mij, prima.

Maargoed, wat moet je dan hebben? Commentaar is zilver, alternatieven zijn goud. Educate us.
Pagina: 1 2 3 Laatste

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True