Een lamp die in de slaapkamer hoort te hangen wil maar niet werken.
Ik heb hem gedemonteerd en elders gemonteerd om te controleren of het aan de lamp ligt, op die andere locatie werkt de lamp gewoon.
:strip_exif()/f/image/uHNMmK2dlxfw388zQj5feRbT.jpg?f=fotoalbum_large)
De schakelaar ook uit elkaar gehaald om te achterhalen of daar iets vreemds aan de hand is, kan niks ontdekken.
:strip_exif()/f/image/ZhkmxSJeNYPZVpqHvpBjoc3i.jpg?f=fotoalbum_large)
In combinatie met het verlengsnoer de lamp aangesloten op de slaapkamer zelf aan de centraaldoos waar ik hem aan hangen wil. Raar maar waar, hier functioneert de lamp gewoon.
:strip_exif()/f/image/vi1r92TirHb9n8o4ZYvUR3PM.jpg?f=fotoalbum_large)
Vervolgens alles weer gemonteerd zonder verlengsnoer en nu wil de lamp niet aan gaan, wat is hier aan de hand?
:strip_exif()/f/image/NWvgh1otXfCoD57agoCC2AZz.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik begrijp er niks van en hoop dat iemand me kan helpen hiermee
Ik heb hem gedemonteerd en elders gemonteerd om te controleren of het aan de lamp ligt, op die andere locatie werkt de lamp gewoon.
:strip_exif()/f/image/uHNMmK2dlxfw388zQj5feRbT.jpg?f=fotoalbum_large)
De schakelaar ook uit elkaar gehaald om te achterhalen of daar iets vreemds aan de hand is, kan niks ontdekken.
:strip_exif()/f/image/ZhkmxSJeNYPZVpqHvpBjoc3i.jpg?f=fotoalbum_large)
In combinatie met het verlengsnoer de lamp aangesloten op de slaapkamer zelf aan de centraaldoos waar ik hem aan hangen wil. Raar maar waar, hier functioneert de lamp gewoon.
:strip_exif()/f/image/vi1r92TirHb9n8o4ZYvUR3PM.jpg?f=fotoalbum_large)
Vervolgens alles weer gemonteerd zonder verlengsnoer en nu wil de lamp niet aan gaan, wat is hier aan de hand?
:strip_exif()/f/image/NWvgh1otXfCoD57agoCC2AZz.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik begrijp er niks van en hoop dat iemand me kan helpen hiermee