Toon posts:

Beste badkamer kranen - Advies gevraagd!

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

• pizzacabonara
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 10:37

pizzacabonara

It's a put on..

Heb goede ervaringen met Grohe, paar andere merken gehad niet al te best.

Poah dikke Massey.

• Brauer
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 20-12-2022

Brauer

Bedrijfsaccount Brauer
Hoi Krilo,

Ik heb u een persoonlijk bericht gestuurd, zodat uw vragen terecht komen bij collega's van de service afdeling en snel beantwoord kunnen worden.

Fijne middag!

Aan iedereen: via https://www.brauerkranen.nl/site/contact worden al uw vragen beantwoord.

[Voor 14% gewijzigd door Brauer op 29-08-2022 10:51]

• Krilo_89
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 25-03 16:29
Brauer schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 10:49:
[...]

Hoi Krilo,

Ik heb u een persoonlijk bericht gestuurd, zodat uw vragen terecht komen bij collega's van de service afdeling en snel beantwoord kunnen worden.

Fijne middag!

Aan iedereen: via https://www.brauerkranen.nl/site/contact worden al uw vragen beantwoord.
Ik heb direct een bericht gestuurd met foto's etc., maar nog niets terug gehoord? Kun je daar achteraan gaan?

• Brauer
  • Registratie: Augustus 2022
  • Laatst online: 20-12-2022

Brauer

Bedrijfsaccount Brauer
Krilo_89 schreef op donderdag 8 september 2022 @ 15:11:
[...]

Ik heb direct een bericht gestuurd met foto's etc., maar nog niets terug gehoord? Kun je daar achteraan gaan?
Zie DM.

• jeroen80
  • Registratie: Februari 2023
  • Laatst online: 21-03 16:57
fijn topic dit, wij zijn aan het orienteren voor koper-look kranen/regendoucheset.

Zagen ook de bauer serie, vooral de carving serie is erg mooi, maar als ik zo meelees is dat geen slimme keuze.

iemand ervaring met de huislijn van maxaro? of wiesbaden...

of is gewoon grohe kopen nu het beste?

willen vooral goede kwaliteit en de prijs die erbij hoort nemen we voor lief.

• gerardma77
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 26-02 08:20
Ik ben ook op zoek naar een nieuwe wastafelkraan, maar dat vind ik nog niet zo spannend.
Ook ben ik op een zoek naar een RVS inbouw regendouche, maar ik twijfel ook heel erg.

Blaufoss van x2o zit inmiddels 8 jaar garantie op, maar ik kan weinig referrenties vinden.
Wolfsburg van q1sanitair zit 5 jaar garantie op.

Ik heb gekeken naar:
Blaufoss Smartbox Softline inbouw regendoucheset thermostatische kraan brushed coolmetal
Wolfsburg Ivan regendouche inbouw systeem

Mijn budget is max 1000 voor een rvs regen inbouw douche en ik sta open voor suggesties.

• ColeJ
  • Registratie: Juni 2019
  • Nu online
Wolfsburg van Q1.. bestel het dan gewoon zelf op AliExpress _O-

• Mezelf
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:10
Keuco ixmo hier voor douches. https://www.keuco.com/be_nl/producten/badkamermeubels/ixmo/

Sinds 3 jaar, alleen maar positief tot nu toe. Bij megabad, wel in chroom, niet rvs, iets boven budget

https://www.megabad.com/h...et-unterputz-a-375996.htm

Is inbouw, moeilijker als je in volle steen inbouwt dan opbouw.

[Voor 10% gewijzigd door Mezelf op 22-02-2023 11:57]

• Jasonvl
  • Laatst online: 25-02 18:39
*knip*
Dit ruikt iets teveel naar spam en dat is niet toegestaan.

[Voor 86% gewijzigd door tweakduke op 25-02-2023 12:09]

• Rzaan
  • Registratie: Mei 2018
  • Laatst online: 18:28

Rzaan

Altijd zoekende

Dit vind ik niet een heel sterk argument.
In elke winkel zijn wel goede producten te vinden.
En dat jij er gekocht hebt en blij mee bent, is natuurlijk belangrijk, maar hoeft niet per sé een kwaliteitsstempel te zijn.

[Voor 21% gewijzigd door tweakduke op 25-02-2023 12:09. Reden: Quote aangepast]

• Smithkj
  • Registratie: November 2013
  • Nu online
Ik post hier onze ervaring (tot nu toe): wij hebben Regn kranen. Vonden we mooie balans tussen prijs, keuze in opties. En de kwaliteit is ook goed! Dus wij zijn tevreden.

• Rzaan

Rzaan

Altijd zoekende

Smithkj schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 12:58:
Ik post hier onze ervaring (tot nu toe): wij hebben Regn kranen. Vonden we mooie balans tussen prijs, keuze in opties. En de kwaliteit is ook goed! Dus wij zijn tevreden.
Hoe lang heb je ze?
Want je moet vooral letten op wat het binnenwerk gaat doen, en eventueel ook de buitenzijde (het chroom e.d.)

• Smithkj
  • Registratie: November 2013
  • Nu online
Half jaar. Buitenkant is zwart, tot nu toe perfect (ook zonder waterontharder)

• JKen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:11
Hier zeer tevreden over thermostaat kranen van Grohe. Blijven gewoon goed werken en ook mooi. Budget kranen zal ik het weg blijven. Is niks vervelender dan dat je een kraan na 5 jaar moet vervangen.

• Jasonvl
  • Laatst online: 25-02 18:39
hardleers? Jasonvl in "Beste badkamer kranen - Advies gevraagd!"

[Voor 88% gewijzigd door Señor Sjon op 27-02-2023 09:40]

• Rzaan

Rzaan

Altijd zoekende

*snip* maak liever een TR. :)

[Voor 93% gewijzigd door Señor Sjon op 27-02-2023 09:41]

• Rzaan

Rzaan

Altijd zoekende

Rzaan schreef op zaterdag 25 februari 2023 @ 19:05:
[mbr]*snip* maak liever een TR. :) [/]
Had ik gedaan.

• saweli
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 19-03 17:59
Heeft iemand ervaring met inbouw (douche) kranen van t merk Wiesbaden.

• Daan79
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 22-03 11:25
Wat fijn om jullie ervaringen te lezen. Wij overwegen een blaufoss kraan van X2O te kiezen. Champagne goud. Maar nergens kunnen we recensies vinden (behalve dat X2O zelf ze kwalitatief heel goed vindt...). Heeft iemand er ervaring mee?

• big bang
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 19:23
Daan79 schreef op woensdag 22 maart 2023 @ 11:25:
Wat fijn om jullie ervaringen te lezen. Wij overwegen een blaufoss kraan van X2O te kiezen. Champagne goud. Maar nergens kunnen we recensies vinden (behalve dat X2O zelf ze kwalitatief heel goed vindt...). Heeft iemand er ervaring mee?
Ervaring niet, maar is het inbouw of opbouw? Dat maakt nogal uit voor het risico dat je loopt. (Een standaard opbouwkraan heb je in een half uurtje wel vervangen mocht hij eens stuk gaan)

It's time to play the music, it's time to light the lights

Pagina: 1 2 Laatste

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee