Als jij voor mij de 5900X kan regelen, heel graag. De 3080 heb ik binnen. Dat is 1 van de duurdere kaarten dus daar was de wachtrij gelukkig niet lang.Paprika schreef op donderdag 26 november 2020 @ 12:57:
[...]
Geen wonder dat iedereen maar blijft klagen terwijl er continue zowel goede CPU als GPU kansen bestaan als je maar een beetje oplet.
Op het moment van de release bij de AMD processoren was ik aan het werk en niet in staat om mee te gaan met de F5 trein. Dan bestel je hem in de avond en staan er 500 personen voor je bij 1 webshop.
Vervolgens kijk je zodra je in de gelegenheid bent regelmatig of er ergens buitenkansjes zijn. Nou ik heb ze niet gezien. Misschien als je hele dagen de sites afstruint. Daar heb ik niet de tijd voor.
En dat mensen ongeduldig zijn of worden is logisch. Het was al wachten tot de producten uit zouden komen. Dan blijkt het ook nog eens lang te duren voordat ze kunnen leveren. Als er überhaupt al informatie vrijkomt.
Gelukkig hierna nooit meer. In het vervolg stel ik alleen nog een systeem samen als de componenten direct leverbaar zijn.