Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AydinAO
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 05-01-2021
Tens schreef op maandag 23 november 2020 @ 12:37:
[...]

het is nog een hele week 'deze week'........
dat begrijp maar is toch heel raar dat ze aangeven dat het al uitverkocht is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maelos61
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 15-07-2022
AydinAO schreef op maandag 23 november 2020 @ 12:38:
ik ervanuit dat het wel op vooraad zal komen en dat ik gewoon de verkeerde persoon aan de lijn kreeg die niet zoveel verstand erover heeft maar mischien dat jullie meer succes zullen hebben als jullie proberen met bellen en vragen hierover (5900x)
Zou die persoon niet gewoon gedacht hebben aan de lading 5800x's van vorige week?

Edit: net een 5800x gekregen die ik had proberen annuleren bij Maxict... op het doosje staat 'Logitech HD PRO Webcam C920' haha. Het is wel een AMD Ryzen 7 5800x, gewoon nog een blijk dat het problematisch is...

[ Voor 19% gewijzigd door Maelos61 op 23-11-2020 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19:39
AydinAO schreef op maandag 23 november 2020 @ 12:41:
[...]

dat begrijp maar is toch heel raar dat ze aangeven dat het al uitverkocht is
ze zien voorraad: nul; dus uitverkocht. Niet iedereen weet dat er nieuwe AMD's zijn waar een hoop mensen op zitten te wachten.

gevalletje; 'computer said no'.

[ Voor 5% gewijzigd door Tens op 23-11-2020 12:45 ]

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blackshelve
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-10 11:30
Mijn 5800x inmiddels ontvangen van al;ternate.de, goed verpakt. Ik ben wel verrast dat UPS het maar direct bij een UPS locatie hebben gedropt inplaats het bij mijn huis te brengen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• jancoow
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 11-10 11:54
Beetje in het algemeen maar; waarom is iedereen zo negatief op webshops m.b.t. deze launch? Ik kan dat niet helemaal goed begrijpen.
Ik denk dat geen enkele webshop zit te wachten op zo'n schaars product; het levert alleen maar frustratie op. Ik denk dat het daarom ook geen nut heeft om elke dag te gaan mailen en te bellen; de webshops kunnen moeilijk een pallet Ryzens ergens vandaan toveren. En als ze dat wel konden hadden ze dat allang gedaan.

Ik snap dat de een communicatief beter is dan de andere; maar zoals ik het zie is wachten het enigste medicijn. Allemaal een boze mail sturen schiet echt niks op, het is niet alsof je dan opeens wel een pakketje morgen op de stoep hebt liggen.

Als ik een webshop was zou ik niet eens meer de moeite nemen om dit nogmaals aan te bieden. Die paar euro winst die ze er op maken verliezen ze alleen al aan de tijd om boze e-mails, cancelde orders, order wijzigingen etc. door te voeren.

Wees blij dat je in een wachtrij staat. Wees blij als je hem krijgt. En ga niet zeiken dat het lang duurt, want het duurt lang voor iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:44
@jancoow, oh jawel hoor. Ze draaien nooit zo'n hoge marges als nu.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:52
Maelos61 schreef op maandag 23 november 2020 @ 12:44:
[...]

Zou die persoon niet gewoon gedacht hebben aan de lading 5800x's van vorige week?

Edit: net een 5800x gekregen die ik had proberen annuleren bij Maxict... op het doosje staat 'Logitech HD PRO Webcam C920' haha. Het is wel een AMD Ryzen 7 5800x, gewoon nog een blijk dat het problematisch is...
Ja ik geloof dat dat bij hun beleid hoort. Ik had zelfs een sticker op mijn 5950x doos (buitendoos, niet die van de cpu zelf) waarop stond dat het doosje hergebruikt was. Op zich wel een goede zaak waar wel meer webshops mee mogen beginnen.

Ik sta nog steeds op 2 bij megekko.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maelos61
jancoow schreef op maandag 23 november 2020 @ 13:01:
Beetje in het algemeen maar; waarom is iedereen zo negatief op webshops m.b.t. deze launch? Ik kan dat niet helemaal goed begrijpen.
Ik denk dat geen enkele webshop zit te wachten op zo'n schaars product; het levert alleen maar frustratie op. Ik denk dat het daarom ook geen nut heeft om elke dag te gaan mailen en te bellen; de webshops kunnen moeilijk een pallet Ryzens ergens vandaan toveren. En als ze dat wel konden hadden ze dat allang gedaan.

Ik snap dat de een communicatief beter is dan de andere; maar zoals ik het zie is wachten het enigste medicijn. Allemaal een boze mail sturen schiet echt niks op, het is niet alsof je dan opeens wel een pakketje morgen op de stoep hebt liggen.

Als ik een webshop was zou ik niet eens meer de moeite nemen om dit nogmaals aan te bieden. Die paar euro winst die ze er op maken verliezen ze alleen al aan de tijd om boze e-mails, cancelde orders, order wijzigingen etc. door te voeren.

Wees blij dat je in een wachtrij staat. Wees blij als je hem krijgt. En ga niet zeiken dat het lang duurt, want het duurt lang voor iedereen.
Wel, als je de belofte krijgt op hun webshop 'je krijgt het binnen 3 werkdagen' en je krijgt het niet, dan denk ik dat een mail of belletje toch wel op z'n plaats is. Als je überhaupt de topic goed gelezen had, dan zou je weten dat Megekko amper gezeik te horen krijgt omdat ze wel fatsoenlijk hun werk doen. Het enige dat hun 'verweten' wordt is dat ze niet zeggen hoe groot hun leveringen zijn, maar dat maakt niet zo erg veel uit. Als iedere webshop even professioneel en stipt was met informatie dan zouden ze veel minder klachten en 'boze' mails krijgen haha.

Edit:
Tones.be is muisstil en geeft 0 info
Alternate.be/.nl/.de leveren goed en hebben een wachtrijtool (wat veel mails bespaart) maar zeggen weinig over leveringen en geven daar halve-info over
Megekko is klantenservice-koning
CoolBlue levert goed en is eerlijk, maar informatie over leveringen kan beter
Maxict liegt over levertijden en heeft leverings- en klantenservice problemen
Scicomputers is nogal stil, maar dat is waarschijnlijk omdat ze vooral afzetprijzen hanteren

Heb zelf vorige week ook bij een winkelketen uit Duitsland (ARLT) een upgradekit met 5900x gekocht die direct leverbaar zou zijn toen ik deze aankocht... Uiteindelijk is dat dan gegaan naar 'verzonden tegen het einde van de week' en nu een week verder zit ik hier met mijn vingers te draaien terwijl ik niets weet over de 850 euro die ik besteed heb. Is die levering aangekomen en zijn ze het vergeten opsturen? Is de levering vertraagd? Komt deze nog binnen?

Conclusie: webshops moeten leren om voor dit soort zaken transparant te zijn. Leterlijk op je site zetten 'De levering is vetraagd, onze excuses' is al genoeg om mails te vermijden vragend naar 'waar is mijn CPU die zogezegd vandaag ging aankomen/verstuurd worden?'

[ Voor 25% gewijzigd door Maelos61 op 23-11-2020 13:19 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Recoome
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-10-2024
Donderdag offerte aangevraagd bij Alternate.de voor een 5800x
Vrijdag betaald met paypal.
Vandaag al ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knobby
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 26-05 20:09
Maelos61 schreef op maandag 23 november 2020 @ 12:44:
Wanneer had je die besteld? Van mijn bestelling op 13november heb ik nog niks gehoord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maelos61
Knobby schreef op maandag 23 november 2020 @ 13:19:
[...]

Wanneer had je die besteld? Van mijn bestelling op 13november heb ik nog niks gehoord
Nee, nee, nee m'n beste. Je stelt de foute vraag. De juiste vraag bij Maxict is: hoeveel heb je er voor betaald? En ik had de prijs niet goed gezien (lang verhaal) en het was 589 euro. Dus als jij een andere prijs-optie gekozen hebt, kan het zijn dat er geen stock is voor die prijs.

Edit: mijn bestellign was de 17e... Had daarvoor een 5800x van 504 euro besteld, maar die bestelling was (ondanks dat ik telefonisch contact opgenomen had) geannuleerd, dus heb ik opnieuw proberen bestellen, de prijs niet inziende... Maar dat kan dus verklaren waarom ik mijn ( door de prijs ongewenste) 5800x wel al heb en jij niet.

[ Voor 25% gewijzigd door Maelos61 op 23-11-2020 13:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blackshelve
Maelos61 schreef op maandag 23 november 2020 @ 13:22:
[...]

Nee, nee, nee m'n beste. Je stelt de foute vraag. De juiste vraag bij Maxict is: hoeveel heb je er voor betaald? En ik had de prijs niet goed gezien (lang verhaal) en het was 589 euro. Dus als jij een andere prijs-optie gekozen hebt, kan het zijn dat er geen stock is voor die prijs.

Edit: mijn bestellign was de 17e... Had daarvoor een 5800x van 504 euro besteld, maar die bestelling was (ondanks dat ik telefonisch contact opgenomen had) geannuleerd, dus heb ik opnieuw proberen bestellen, de prijs niet inziende... Maar dat kan dus verklaren waarom ik mijn ( door de prijs ongewenste) 5800x wel al heb en jij niet.
Verschrikkelijk duur zeg, smerig van ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starr0w
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-02 22:43
jancoow schreef op maandag 23 november 2020 @ 13:01:

Amen _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nysius
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 22-07 13:57
Ha Tweakers;

Misschien een tip; vorige week bij Azerty de upgrade kit besteld met 5600x; deze netjes 3 dagen later geleverd gekregen. De beschikbaarheid lijkt dus te kloppen die ze aangeven. (nb; morgen bouw ik de kast; dan kan ik 100% zeker checken dat er geleverd is wat er beloofd is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RutgerF
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04-02 19:31
Nysius schreef op maandag 23 november 2020 @ 13:30:
Ha Tweakers;

Misschien een tip; vorige week bij Azerty de upgrade kit besteld met 5600x; deze netjes 3 dagen later geleverd gekregen. De beschikbaarheid lijkt dus te kloppen die ze aangeven. (nb; morgen bouw ik de kast; dan kan ik 100% zeker checken dat er geleverd is wat er beloofd is)
Welk moederbord en geheugen zat erbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nysius

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Draecko
  • Laatst online: 16-03 21:33

Draecko

Ouwe

Maelos61 schreef op maandag 23 november 2020 @ 13:11:
[...]
Conclusie: webshops moeten leren om voor dit soort zaken transparant te zijn. Leterlijk op je site zetten 'De levering is vetraagd, onze excuses' is al genoeg om mails te vermijden vragend naar 'waar is mijn CPU die zogezegd vandaag ging aankomen/verstuurd worden?'
@jancoow letterlijk dit. Zelfs de leveringen áán de webshops gaan niet gelijk op dus het maakt wel degelijk uit waar je in de wachtrij staat of binnenkomt en wat de leveringen zijn. Geen informatie geven om je aan het lijntje te houden en je geld vast te houden is niet echt klantvriendelijk, niet iedereen heeft kapitaal om bij elke webshop een order te plaatsen. Liegen over levertijden (MaxICT) is helemaal schandalig aangezien mensen misschien hun plek in een andere wachtrij opgeven voor iets wat onmogelijk is.

Ryzen 5950X | Aorus Ultra X570 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC | 32GB 3600mhz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RutgerF
Ja die had ik al gezien maar types staan er niet bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raven_X3
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 28-08 18:55
Net maar eens mijn order weer ingekeken voor de 5600x op alternate.nl
Ondanks dat ik de vorige keer (4 dagen terug) nog 3 dagen levertijd zag staan, niks opgeschoten.

HR5A51 (=5600x)
Levertermijn onbekend
Jij bent nummer 27 in de wachtrij voor deze CPU.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• VerwardeMan
  • Registratie: December 2015
  • Niet online

VerwardeMan

FBI's Most Unwanted

:)

[ Voor 99% gewijzigd door VerwardeMan op 29-09-2021 10:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kazaf
  • Laatst online: 30-01 16:35
RutgerF schreef op maandag 23 november 2020 @ 13:39:
[...]

Ja die had ik al gezien maar types staan er niet bij.
In de omschrijving staat er wat informatie over de mobo type.
Door de foto, de moederbord lijkt op een Gigabyte B550M DS3H met Vengeance 3200 CL16 geheugen. Niets geweldigs imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kijkeenolifant
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 30-09 22:00
Die upgrade bundels lijken niet echt de beste keuze te zijn inderdaad. Lijkt toch een beetje alsof ze bepaalde onderdelen op een slinkse wijze kwijt kunnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maelos61
Kijkeenolifant schreef op maandag 23 november 2020 @ 14:00:
Die upgrade bundels lijken niet echt de beste keuze te zijn inderdaad. Lijkt toch een beetje alsof ze bepaalde onderdelen op een slinkse wijze kwijt kunnen.
Da is bijna altijd het hele punt van dat soort kits. Om overbodige RAM en MOBO's weg te werken. Heb nog enigszins geluk gehad bij mij eigen upgradekit die ik (nog steeds wachtend op verzending) gekocht heb vorige week. B550 Tomahawk bij een 5900x. De cooler (een mid-range Be Quiet) en RAM (16GB 3000 MHz) zijn echter weer meh. Uiteindelijk valt hetn og mee voor 850 euro (zeker gezien de prijs van de 5900x door de schaarste), maar je kan altijd betere deals krijgen door zelf dingen in elkaar te steken en te kiezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nysius
Moederbord B550M S2H
Ram Vengeance LPX DDR4 2x8GB 3200Mhz
Koeler Gammaxx 400s

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• LMD
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

LMD

Complex Minded

UPS is langs geweest, donderdag besteld bij alternate.de, vandaag netjes bezorgd.
Morgenavond maar even installeren :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Rq2d5PrkFruY1iQeCzJma0rZ06Y=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/loCcAVzOqyoVFdqA4edm8onc.png?f=user_large

Nothing more to say...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Paprika
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gCULr0KfFP5IcNP7oWb9CzylbkU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/ZrD0rKT5W8j5hLHbYy8cc0nO.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Maelos61
Zagen de coronacijfers er maar zo uit haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Laatst online: 22:06
LMD schreef op maandag 23 november 2020 @ 14:08:
UPS is langs geweest, donderdag besteld bij alternate.de, vandaag netjes bezorgd.
Morgenavond maar even installeren :)

[Afbeelding]
Mijn 5800X van alternate.de komt vandaag na vorige week dinsdag de 17 besteld te hebben. Met Mailboxde ertussen dus dan duurt de bezorging 1 a 2 dagen langer dan normaal. Maargoed alsnog beter dan 3 weken wachten bij een nl webshop

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:30
Hoewel het niet direct een levertijden iets is, wil ik het hier even posten omdat het misschien van belang kan zijn voor de mensen die besteld hebben.

Ik heb een retour aangevraagd voor mijn 5800X van Alternate DE. Eea is na te lezen in het Zen3 ervaringen topic. Die van mij heeft 2 zulke slechte cores dat de all-core boost voor geen meter werkt.

Hoewel ik niet direct vermoed dat het aan het feit ligt dat het een Tray versie is, leek het me toch nuttig dit hier even te vermelden.

UNOX: The worst operating system

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tynergy
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 20-09 01:43
Korvaag schreef op maandag 23 november 2020 @ 14:25:
Hoewel het niet direct een levertijden iets is, wil ik het hier even posten omdat het misschien van belang kan zijn voor de mensen die besteld hebben.

Ik heb een retour aangevraagd voor mijn 5800X van Alternate DE. Eea is na te lezen in het Zen3 ervaringen topic. Die van mij heeft 2 zulke slechte cores dat de all-core boost voor geen meter werkt.

Hoewel ik niet direct vermoed dat het aan het feit ligt dat het een Tray versie is, leek het me toch nuttig dit hier even te vermelden.
How is the temp? My 5800x works crazy Hot. I have corsair h100x beefed up with Noctua Fans and fully fanned 4000d airflow case and its around 80 C load temp. I was already thinking on returning it but it seems all 5800x suffer from same issues.

Powered by Google Translate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Degrader
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-10 11:43
blackshelve schreef op maandag 23 november 2020 @ 12:45:
Mijn 5800x inmiddels ontvangen van al;ternate.de, goed verpakt. Ik ben wel verrast dat UPS het maar direct bij een UPS locatie hebben gedropt inplaats het bij mijn huis te brengen.
Dat blijkt voor mij ook het geval te zijn. Er staat in de UPS-app dat het op een UPS afhaallocatie ligt, maar niet eens een adres erbij :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Draecko

Draecko

Ouwe

Degrader schreef op maandag 23 november 2020 @ 14:38:
[...]
Dat blijkt voor mij ook het geval te zijn. Er staat in de UPS-app dat het op een UPS afhaallocatie ligt, maar niet eens een adres erbij :'(
Ik hoop voor je dat het er eentje in de buurt is dan, ik kon een keertje naar een afhaalpunt 120km verderop. |:( |:( |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RutgerF
tynergy schreef op maandag 23 november 2020 @ 14:31:
[...]

How is the temp? My 5800x works crazy Hot. I have corsair h100x beefed up with Noctua Fans and fully fanned 4000d airflow case and its around 80 C load temp. I was already thinking on returning it but it seems all 5800x suffer from same issues.
Try updating chipset drivers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LMD
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

LMD

Complex Minded

Korvaag schreef op maandag 23 november 2020 @ 14:25:

Kan je linkje posten naar de post die je daar hebt gedaan? Wel zo handig voor de mensen.

Nothing more to say...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witten01
  • Laatst online: 05-12-2020
tynergy schreef op maandag 23 november 2020 @ 14:31:
[...]

Did u check temp in bios or with program?
I know some programs go crazy for amd temp when they are actually lower.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tens
Draecko schreef op maandag 23 november 2020 @ 14:41:
[...]

Ik hoop voor je dat het er eentje in de buurt is dan, ik kon een keertje naar een afhaalpunt 120km verderop. |:( |:( |:(
heel bijzonder, nog nooit meer dan 10km hoeven rijden. Of woon jij in de VS of zo?

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Draecko

Draecko

Ouwe

Tens schreef op maandag 23 november 2020 @ 14:50:
[...]

heel bijzonder, nog nooit meer dan 10km hoeven rijden. Of woon jij in de VS of zo?
Nee, nieuwbouw. "We kunnen je adres niet vinden, dus we doen niet eens de moeite om het bij je in de buurt te brengen".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefie2010
  • Laatst online: 03-10 10:10
Degrader schreef op maandag 23 november 2020 @ 14:38:
[...]

Ik dacht eerst hetzelfde, zie dat het pakket is afgeleverd maar er heeft helemaal niemand aangebeld. Zie ik in de mail van UPS die daarop volgde dat ze het pakket in de brievenbus hebben gedaan :P

Maar laat nu net mijn vriendin de sleutel hebben die op haar werk is.. zucht.

My fun: Track prepared Renault Megane 3 RS @ 306HP

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Korvaag
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21:30
LMD schreef op maandag 23 november 2020 @ 14:47:
[...]

Kan je linkje posten naar de post die je daar hebt gedaan? Wel zo handig voor de mensen.
Het hele topic staat er vol mee. Gewoon even zoeken op mijn username. Ik ga er hier verder ook niet echt verder op in omdat dat off-topic is voor hier.

Het begint iig hier :)
Korvaag in "AMD Ryzen (ZEN3) platform Ervaringen & OC topic"

Also for @tynergy .. see the begin of my 'saga' in the link above.

[ Voor 6% gewijzigd door Korvaag op 23-11-2020 15:08 ]

UNOX: The worst operating system

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -Dylo
  • Laatst online: 15-07 12:20
Raven_X3 schreef op maandag 23 november 2020 @ 13:51:
Net maar eens mijn order weer ingekeken voor de 5600x op alternate.nl
Ondanks dat ik de vorige keer (4 dagen terug) nog 3 dagen levertijd zag staan, niks opgeschoten.

HR5A51 (=5600x)
Levertermijn onbekend
Jij bent nummer 27 in de wachtrij voor deze CPU.
ach joh kan erger, ik sta iets van 300e op de wachtlijst bij megekko.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirwits!
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 06-10 17:36
Zijn er al mensen die leveren van Azerty hebben ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Van der Berg
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21:53
Vanochtend bij Informatique geweest en er is nog steeds niets bekend over de levering van mijn Ryzen 7 5800X. Iemand misschien ook bij Informatique besteld en die meer weet, ik hoor het graag. Ik sta nog steeds 6e nu een week. besteld op 7 november 2020.

[ Voor 13% gewijzigd door Van der Berg op 23-11-2020 15:18 ]

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Mirwits! schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:15:
Ja.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• scekron
  • Laatst online: 03-12-2020
Just got a shipping confirmation on my 5600X from Azerty.

Launch day order with order confirmation email at 15:07.

Best of luck to the rest of you! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iVolutione
  • Laatst online: 31-03 12:52
Nee, heb een 5900X besteld met bevestiging om 15:07 op launch dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAdelI
  • Laatst online: 22-12-2022
Nee, heb een 5950x besteld met bevestiging om 15:09 op launch dag.

[English] Don't fail on me now Google Translator

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Draecko

Draecko

Ouwe

scekron schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:21:
Just got a shipping confirmation on my 5600X from Azerty.

Launch day order with order confirmation email at 15:07.

Best of luck to the rest of you! :)
Woohoo, laten we hopen dat er ook andere CPU's binnen zijn gekomen.
drjonkoe schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:22:
[...]
Nee, heb een 5900X besteld met bevestiging om 15:07 op launch dag.
5900X van 15:04 ook nog niet

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ToWi1989
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14:48
Heb afgelopen weekend ook maar besloten om op de hype train te springen en een 5900x te bestellen voor een PC upgrade die al in the works is sinds begin 2020. Sta op 807 van de 835 bij megekko. Dan volgend jaar nog een 3080ti proberen te scoren en dan kan de build eíndelijk beginnen. Met een beetje geluk draait het systeem dan tegen de zomer van 2021.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Royall
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 31-03 00:29
Van der Berg schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:17:
Vanochtend bij Informatique geweest en er is nog steeds niets bekend over de levering van mijn Ryzen 7 5800X. Iemand misschien ook bij Informatique besteld en die meer weet, ik hoor het graag. Ik sta nog steeds 6e nu een week. besteld op 7 november 2020.
Ze hebben geloof ik alleen nog een aantal 5600x's geleverd in het begin. Ik sta 11e voor de 5900x en ze weten nog steeds niks. Ze verwachten half december een levering 5900x maar dat is nog niet zeker, wie weet geld dat ook voor de 5800.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decibel
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 15-09 09:49
Draecko schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:25:
[...]

Woohoo, laten we hopen dat er ook andere CPU's binnen zijn gekomen.

[...]

5900X van 15:04 ook nog niet
5900x van 15:01 ook nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrwin
  • Laatst online: 26-06-2024
quote: megekko
Wij verwachten begin volgende week (Week 48) een mooi aantal:
• AMD Ryzen 9 5950x
• AMD Ryzen 5 5600x
Hopen dat megekko ook nog wat andere cpu's binnenkrijgt :9

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JaTochNietDan
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 20-05 21:07
Van der Berg schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:17:
Sta op plek 1 voor een 5900X, besteld op launchday om 15:00 uur.
Ik krijg een gilletje als de CPU er is, denk alleen dat het nog effe gaat duren omdat AMD van alles en nog wat maakt, daarvan zo min mogelijk naar Europa verscheept zodat de Europese groothandels, en daardoor retailers en daardoor klanten gewoon 312415 maanden moeten wachten want iedereen wil die shit hebben en besteld als een gek.

Dus dat.En ja.ik ben wel aardig gefrus-fucking-streerd.
Eerst 2,5 maand op een GPU wachten, is die er moet je weer een eeuw op je khutprocessor wachten.

Nogmaals, ligt niet aan de retailers/Informatique, die jongens doen hun best en petje af voor het geduld wat ze met mij en vele andere klanten hebben gehad tot nu toe hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Van der Berg
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 21:53
Royall schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:41:
[...]

Ze hebben geloof ik alleen nog een aantal 5600x's geleverd in het begin. Ik sta 11e voor de 5900x en ze weten nog steeds niks. Ze verwachten half december een levering 5900x maar dat is nog niet zeker, wie weet geld dat ook voor de 5800.
Bedankt voor jou reactie, het klopt hij heeft vanochtend gezegd half december of zelfs eind december. Dus 5900x en 5800X worden te gelijk verwacht

[ Voor 8% gewijzigd door Van der Berg op 23-11-2020 15:46 ]

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Diamond4ever
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-10 10:09
OF het was een levering van 1 5950x bij megekko OF iemand heeft geannuleerd. Ben vandaag van 111 naar 110 gegaan. Hoop een annulering en dan een levering van 110 5950x's :P denk het niet... leuk om te hopen

[ Voor 3% gewijzigd door Diamond4ever op 23-11-2020 15:56 ]

Specs PCtjuh - Specs File Servertjuh - Specs Encode Servertjuh

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Degrader
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14-10 11:43
Stefie2010 schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:05:
[...]

Ik dacht eerst hetzelfde, zie dat het pakket is afgeleverd maar er heeft helemaal niemand aangebeld. Zie ik in de mail van UPS die daarop volgde dat ze het pakket in de brievenbus hebben gedaan :P

Maar laat nu net mijn vriendin de sleutel hebben die op haar werk is.. zucht.
Ja, bij mij was het ook loos alarm, toen ik van zolder kwam (van werken) zag ik ineens een grote envelop liggen op de deurmat. Ik verwachtte een doosje. Maar goed, 5800X loopt goed, maar wel erg heet: 90 graden bij CB20, score: 6032.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Draecko

Draecko

Ouwe

JaTochNietDan schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:45:
[...]

Ik krijg een gilletje als de CPU er is, denk alleen dat het nog effe gaat duren omdat AMD van alles en nog wat maakt, daarvan zo min mogelijk naar Europa verscheept zodat de Europese groothandels, en daardoor retailers en daardoor klanten gewoon 312415 maanden moeten wachten want iedereen wil die shit hebben en besteld als een gek.

Eerst 2,5 maand op een GPU wachten, is die er moet je weer een eeuw op je khutprocessor wachten.

Nogmaals, ligt niet aan de retailers/Informatique, die jongens doen hun best en petje af voor het geduld wat ze met mij en vele andere klanten hebben gehad tot nu toe hoor.
Gefrus-fucking-treerd is wel het juiste woord ja. Ik ben al een paar maanden blue screens en falende USB poorten aan het verdragen van m'n 8 jaar oude mobo omdat ik wou wachten op de nieuwe CPUs. Niet verwacht dat het zo'n kutfeest zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bakkertje_01
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16:42
Draecko schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:56:
[...]

Gefrus-fucking-treerd is wel het juiste woord ja. Ik ben al een paar maanden blue screens en falende USB poorten aan het verdragen van m'n 8 jaar oude mobo omdat ik wou wachten op de nieuwe CPUs. Niet verwacht dat het zo'n kutfeest zou zijn.
Haha zelfde probleem hier. GPU kapot. Intel 4000 met onboard nu nog in gebruik. Nieuwe GPU geeft sowieso bottleneck. Dus ook een nieuwe CPU. Nou, complete pc dan maar. Niks van de nieuwe serie te koop haha

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Diavire
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
[...]

Ik heb maar een tweedehands 3700X op de kop getikt, nou kan ik het loslaten en zie wel wanneer de boel komt, ondertussen draait dit ook al heel netjes.

-DmD-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Haruhi
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10-10 08:45
[...]

Hier valt het nog wel mee.
i7-975, 16gb, 1080ti.
Alleen de Waterkoeling is stervende, geeft een warning af, moet kloppen tegen de pomp als het een beetje opgewarmd is, dan begint het pompje te lopen.

Daarna werkt het weer voor een avond :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tens
. Niet verwacht dat het zo'n kutfeest zou zijn.
In het verleden behaalde resultaten bieden geensoms wel garantie voor de toekomst.

Maar ik leef met je mee.

[ Voor 26% gewijzigd door Tens op 23-11-2020 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaKluit
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 21:48
Alternate.nl is bij mij nu niet bereikbaar. Meer mensen hier last van? Hebben ze toevallig een levering gekregen van iets, en ligt ie daardoor er uit?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Haruhi
Ik ben zojuist 2 plaatsen gezakt op de 5950x op Megekko.
Jouw positie: 13 van de 175

Iemand van jullie die geannuleerd heeft, lijkt me stug waarom zou je nu annuleren?
Of zijn ze de orders aan het verwerken?

[ Voor 24% gewijzigd door Haruhi op 23-11-2020 16:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Starr0w
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03-02 22:43
Haruhi schreef op maandag 23 november 2020 @ 16:42:
Ik ben zojuist 2 plaatsen gezakt op de 5950x op Megekko.
Jouw positie: 13 van de 175

Iemand van jullie die geannuleerd heeft, lijkt me stug waarom zou je nu annuleren?
Of zijn ze de orders aan het verwerken?
Vermoedelijk annuleringen want het zou anders wel heel traag gaan. Er zullen nog wel mensen zijn die bestellingen van andere sites ontvingen en dus annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Dylo
  • Laatst online: 15-07 12:20
Furrwin schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:44:
[...]

Hopen dat megekko ook nog wat andere cpu's binnenkrijgt :9
kijk dat is mooi nieuws!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UtopiaM
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 28-10-2024
Ah ik ben dus niet de enige. Dag van release direct een 5900x besteld, en nog steeds niks. 3070 was zelfs eerder binnen. SiComp houd je ook niet echt op de hoogte totdat je belt. Ik heb de hoop opgegeven dat ik voor kerst nog wat binnen ga krijgen iig. Duizenden euros aan spullen liggen, kan er nog niks mee, erg irritant :P

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• kazaf
  • Laatst online: 30-01 16:35
Ik heb nu een e-mail van Megekko ontvangen . Mijn 5600x is verzonden! (Ik stoond in 8 van 494, besteld op 5/11 avond. de positie lijst is nog niet bijgewerkt)

[ Voor 7% gewijzigd door kazaf op 23-11-2020 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LennartVork
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-10 23:42
Weer een orderstatusbericht over de 5900x gekregen van Megekko. Nieuwe datum: onbekend... Sta al bijna 2 weken op plek 28, has gehoopt dat er deze week een nieuwe levering zou binnenkomen, maar nog geen nieuws...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maelos61
LennartVork schreef op maandag 23 november 2020 @ 18:21:
Weer een orderstatusbericht over de 5900x gekregen van Megekko. Nieuwe datum: onbekend... Sta al bijna 2 weken op plek 28, has gehoopt dat er deze week een nieuwe levering zou binnenkomen, maar nog geen nieuws...
Wel, het is de eerste dag van de week nog maar haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kijkeenolifant
kazaf schreef op maandag 23 november 2020 @ 18:16:
Ik heb nu een e-mail van Megekko ontvangen . Mijn 5600x is verzonden! (Ik stoond in 8 van 494, besteld op 5/11 avond. de positie lijst is nog niet bijgewerkt)
Niet geheel verrassend, maar ik kreeg de mail dat status onbekend is voor de 5600x positie 93.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulianSL
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 25-09 12:01
Kunnen we eindelijk achter komen wat een 'mooi' aantal is.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Kijkeenolifant
Update van Alternate! Ik stond daar positie 16 voor de 5600x en hij geeft aan dat hij is verzonden. Minimaal 16 dus geleverd daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Munchie
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Munchie

FP ProMod
Kijkeenolifant schreef op maandag 23 november 2020 @ 18:29:
Update van Alternate! Ik stond daar positie 16 voor de 5600x en hij geeft aan dat hij is verzonden. Minimaal 16 dus geleverd daar.
Ik zie het inderdaad. Stond vanochtend op plekje 39, nu 21 :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lamah
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-08 15:18
Hoe laat is het verzonden? Ben al de hele dag aan het refreshen op Alternate omdat ze zeiden dat er een nieuwe batch aankwam vandaag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kijkeenolifant
Lamah schreef op maandag 23 november 2020 @ 18:31:
[...]

Hoe laat is het verzonden? Ben al de hele dag aan het refreshen op Alternate omdat ze zeiden dat er een nieuwe batch aankwam vandaag
Geen mail nog ontvangen, alleen via https://www.alternate.nl/html/theme/43426 geeft hij de melding "Deze order is reeds verzonden. Het wachten is voorbij!"

Edit: Nu ook zichtbaar in orderhistorie.
Edit 2: Verzendbevestiging ontvangen (18:45)

[ Voor 9% gewijzigd door Kijkeenolifant op 23-11-2020 18:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Julian-AMD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-02-2024

Julian-AMD

RTX 3080Ti | 3900X

Topicstarter
Weten jullie hoe snel Azerty is met terugbetalen van Orders?

https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shockwave2120
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 28-02-2022
JaTochNietDan schreef op maandag 23 november 2020 @ 15:45:
[...]

Dit heb ik dus ook, je raakt inmiddels wel wat geïrriteerd over hoe de fabrikant het doet. eerst NVIDIA maar naar mijn mening nog erger dat AMD exact dezelfde fout maakt.

Ik wacht op mijn ryzen 7 5800x bij informatique op 6-11-2020 besteld, en nu te horen gekregen dat het maanden kan duren. Ik mag hopen dat als ik nummer 1-2 of 3 ben dat ik niet maanden hoef te wachten. ik mis bij informatique alleen wel communicatie, geen statements of iets. Megekko is de enige die het in mijn mening erg goed doet qua communicatie en openheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Sinner
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 23-07 05:36
Julian-AMD schreef op maandag 23 november 2020 @ 18:35:
Weten jullie hoe snel Azerty is met terugbetalen van Orders?
1-2 dagen voor mij.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Stijn2kk6
  • Laatst online: 04-04-2021
Ik ben zojuist van plek 50 naar 32 gezakt voor de 5600x bij alternate.nl. waarschijnlijk een kleine levering gehad!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• tweak_dude
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:26
Ik ben 18 posities opgeschoven.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stijn2kk6
  • Laatst online: 04-04-2021
18 stuks totaal dus verzonden

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• blackshelve
Het zou 17 stuks kunnen zijn, ik had mijn positie op 37 geannuleerd vanwege ontvangen 5800x.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AtlAntA
Overzicht bestelde producten:
1x 294407 AMD game voucher: Q4'2020 RYZEN EQUIPPED... Op voorraad
1x 294821 Processor AMD Ryzen 9 5950X In ons magazijn verwacht: onbekend
En weer bedankt voor het wekelijke schrikmailtje Megekko. O-)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• seriousjin
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 08-10 02:36

seriousjin

Let's get seriously serious..

Jaa 5600x is opgestuurd! Morgen lekker bouwen.

(Dan nog ram en gpu en dan psu...)

"You may be big, but I am serious!"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Furrwin
  • Laatst online: 26-06-2024
ik schrok even toen ik een mail kreeg dat mijn bestelling was verzonden, was echter vergeten dat ik een uur ervoor een m2 ssd had besteld :9 nog 123 wachtende voor me :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JulianSL
  • Laatst online: 25-09 12:01
seriousjin schreef op maandag 23 november 2020 @ 19:00:
Jaa 5600x is opgestuurd! Morgen lekker bouwen.

(Dan nog ram en gpu en dan psu...)
Welk positie had je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haruhi
AtlAntA schreef op maandag 23 november 2020 @ 18:59:
[...]

En weer bedankt voor het wekelijke schrikmailtje Megekko. O-)
Jij stond toch 2e met de 5950x?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtlAntA
Haruhi schreef op maandag 23 november 2020 @ 19:11:
[...]

Jij stond toch 2e met de 5950x?
Ja klopt dus het wachten zal nooit heel erg lang meer duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haruhi
AtlAntA schreef op maandag 23 november 2020 @ 19:13:
[...]

Ja klopt dus het wachten zal nooit heel erg lang meer duren.
Ik was 2 plaatsen gezakt van 15 naar 13. Dat waren dus annuleringen! :o
Dat betekend dat ze nog niet toegekomen zijn aan de x5950's. Goed nieuws.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtlAntA
Haruhi schreef op maandag 23 november 2020 @ 19:14:
[...]

Ik was 2 plaatsen gezakt van 15 naar 13. Dat waren dus annuleringen! :o
Dat betekend dat ze nog niet toegekomen zijn aan de x5950's. Goed nieuws.
Heb net voor de zekerheid nog even gecheckt.
Artikelnr: 294821
Artikel: Processor AMD Ryzen 9 5950X
Jouw positie: 2 van de 177
Dus ja voor jou inderdaad erg goed nieuws. oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordremy
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-07 18:41
Byron010 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:35:
[...]

pft 600,- inclusief btw.. das nog duurder dan mn 5900X wachtrij plek
Prijs ondertussen naar ~553 inclusief gedaald, Helaas voorraad weg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pabloadhd
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 17-09 13:56
Geen idee wat er aan de hand is daar dan. Stond gisteren nog plek 15. 1 plek voor jou. Express nog gecheckt omdat het leek alsof we hetzelfde wachtrij nummer hadden. Nu sta ik op plek 3. Dus bij 18 leveringen gaat er iets fout :'(

[ Voor 4% gewijzigd door pabloadhd op 23-11-2020 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaKluit
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 21:48
DoubleYouPee schreef op maandag 23 november 2020 @ 19:17:
[...]

Een 6700k + 3080 is toch ook een prima systeempje? Tot dat de 5900X er is...
Denk dat er weinig games zijn waar je bottlenecked bent, of je moet alleen CS:GO spelen op een 360hz monitor.
Mwa, Battlefield 5 deed bij mij flink bottlenecken met een 6700k en een 2070 Super. En nee, dat lag niet aan de gpu ;) Ben overgestapt naar een 1070 ti, en heb geen last van die bottleneck in BF5 meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven_X3
  • Laatst online: 28-08 18:55
pabloadhd schreef op maandag 23 november 2020 @ 19:38:
[...]

Geen idee wat er aan de hand is daar dan. Stond gisteren nog plek 15. 1 plek voor jou. Expres nog gecheckt omdat het leek alsof we hetzelfde wachtrij nummer hadden. Nu sta ik op plek 3.
Ik ben zelf 17 plaatsen opgeschoven van 27 naar 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Koen__
  • Laatst online: 21:15
Megekko lijkt wat 5600x's aan het verzenden te zijn, was zo'n 2u geleden nog plek 177 en nu plek 168 :)

Dit, of er zijn opeens 9 orders gecancelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krotar
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10-06-2024
__Koen__ schreef op maandag 23 november 2020 @ 20:35:
Megekko lijkt wat 5600x's aan het verzenden te zijn, was zo'n 2u geleden nog plek 177 en nu plek 168 :)

Dit, of er zijn opeens 9 orders gecancelt :)
Deze ochtend had ik plaats 27, nu 17. Hopelijk zijn er toch wel wat meer of 10 stuks geleverd en doen ze morgen verder.

Zou ideaal zijn om in de loop van volgende week mijn build te kunnen beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sosua
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:15
Krotar schreef op maandag 23 november 2020 @ 21:16:
[...]

Deze ochtend had ik plaats 27, nu 17. Hopelijk zijn er toch wel wat meer of 10 stuks geleverd en doen ze morgen verder.

Dus je hebt al een 3080 ontvangen? ;) Lucky..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Krotar schreef op maandag 23 november 2020 @ 21:16:
[...]

Meestal als de CPU's binnen zijn bij hen dan posten ze dat op hun status pagina en worden ze op het einde van de dag verzonden dus ik ben bang dat het vorralsnog om allerlei annuleringen ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThatsLife2.0
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 16-08-2021
Wat is de wachtrij bij Tones.be voor de 5600x?

[ Voor 21% gewijzigd door ThatsLife2.0 op 23-11-2020 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krotar
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10-06-2024
Sosua schreef op maandag 23 november 2020 @ 21:17:
[...]

Dus je hebt al een 3080 ontvangen? ;) Lucky..
Het zal met een 3070 worden, toch een beetje op budget letten :D
De 3070 heb ik twee weken geleden al ontvangen, de rest van de onderdelen koop ik op vrijdag / maandag als de (hopelijk) extra kortingen er zijn.

[ Voor 23% gewijzigd door Krotar op 23-11-2020 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorbidMike
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 23-09-2024
Mooi poëtisch plekje 500 voor de 5900x.. begonnen op 632 ofzo (dag na release) dus er zijn al heel veel annuleringen voor mij geweest, en misschien wat verzendingen?
Pagina: 1 ... 50 ... 119 Laatste

Let op:
Actuele beschikbaarheid: https://docs.google.com/s...55LIY96ok5lkEZmM/htmlview

Dit topic is alleen voor het bespreken van levertijden en prijzen. Persoonlijk advies of technische vragen horen hier dus niet thuis.

• Slowchat mag in onze discord: Discord
• Geen aankoopadvies!
• Geen V&A!
• Geen discussies over moederborden of BIOS versies.
• Geen ervaringen, die horen in het ervaringentopic.
• Geen zeik of huilposts, inclusief problemen bij aflevering door derden (PostNL, UPS etc). Daar heeft niemand iets aan.
• Garantie-issues.