AMD Ryzen 9 5950X | EK Elite 360 D-RGB | 2x16GB Corsair Vengeance RGB Pro DDR4 @ 3200CL16 | ASUS X570 Dark Hero | Nvidia Titan Xp | Super Flower Leadex II Gold 1200W White | Corsair 5000D Black
Yeah, I generally don't like the idea that Megekko doesn't have phone support, but they have more than make it up by commiting to very frequently updating the page for the RTX 3000 and the Ryzen 5000. I really like how they have been very transparent about the stock and the order they have received on these highly demanded new items. This Wednesday I will surely not be going to Azerty lol, not going to have over EUR1000 stuck in a store with zero communication whatsoeverRyceck schreef op maandag 16 november 2020 @ 09:03:
[...]
Yeah this is what is nagging me (and most other people too I assume). They are in general a pretty good webshop and have a good reputation when it comes to deliveries and customer support.
But in this situation they have dropped the ball 200% with their lackluster communication.
I am also keeping my 15:02 order there but will surely skip them next time a launch like this occurs. Like coming wednesday for example...
I'm guessing the date is just the stocking date. But they don't know how much they will actually receive. So, the position in the queue cannot be accounted for if they only know that they will receive some 5800X on 23-11-2020, but don't know how many they will actually get.Alex099 schreef op maandag 16 november 2020 @ 08:59:
[...]
Nou, voor mijn 5800x bij Alternate zegt de bot inderdaad hetzelfde... En ik sta (nog steeds) op plek 43...Ik vertrouw die levertijd om de een of andere reden niet helemaal.
Ik denk dat je hierin gelijk hebt.jeffb0918 schreef op maandag 16 november 2020 @ 09:23:
[...]
I'm guessing the date is just the stocking date. But they don't know how much they will actually receive. So, the position in the queue cannot be accounted for if they only know that they will receive some 5800X on 23-11-2020, but don't know how many they will actually get.
Lijkt me dat we hier vrij open zijn in Nederland en de meeste mensen spreken ook gewoon Engels wat ook een beetje bij NL hoort... Denk echt niet dat mods daarover zullen klagen, er wonen ook super veel mensen in Nederland die hier werken en alleen Engels spreken..thom.vanheugten schreef op maandag 16 november 2020 @ 09:22:
Voordat de mods komen met de hamers: De voertaal van t forum is Nederlands
AMD Ryzen 9 5950X | EK Elite 360 D-RGB | 2x16GB Corsair Vengeance RGB Pro DDR4 @ 3200CL16 | ASUS X570 Dark Hero | Nvidia Titan Xp | Super Flower Leadex II Gold 1200W White | Corsair 5000D Black
Zou ik ook niet doen nee. Met de rtx3080 stond de levertijd van mijn kaart op 1 oktober... moet hem nog krijgen..Alex099 schreef op maandag 16 november 2020 @ 08:59:
[...]
Nou, voor mijn 5800x bij Alternate zegt de bot inderdaad hetzelfde... En ik sta (nog steeds) op plek 43...Ik vertrouw die levertijd om de een of andere reden niet helemaal.

Gaat om de 5900XJouw bestelling bij Tones.be
Beste TonesFan,
Het is eindelijk zover!
Uw order met referentie [ordernummer] werd voor jou klaargezet en kan worden afgehaald in onze winkel te 2220 Heist-op-den-Berg.
Onze openingsuren zijn:
Dinsdag t.e.m. vrijdag: 10h00 - 18h45
Zaterdag: 10h00 - 18h00

[ Voor 3% gewijzigd door bjorntju op 16-11-2020 09:34 ]
Blaat in "[ZT] [NVIDIA GeForce RTX 30XX] Levertijden & Prijzen"GTX404 schreef op maandag 16 november 2020 @ 09:29:
[...]
Lijkt me dat we hier vrij open zijn in Nederland en de meeste mensen spreken ook gewoon Engels wat ook een beetje bij NL hoort... Denk echt niet dat mods daarover zullen klagen, er wonen ook super veel mensen in Nederland die hier werken en alleen Engels spreken..
Mmm...
Uhm, ja, daar zijn we het allemaal wel over eens toch. Verandert er toch niks aan dat als je al in de rij staat dat je daar net zo goed in kan blijven staan? Kansen spreiden enzo.TumTum schreef op maandag 16 november 2020 @ 08:25:
[...]
Denk dat Megekko wel meer zal ontvangen. Ik vind het zelf belangrijk (als klant) dat ik kan zien wanneer ze leveringen verwachten en wat mijn positie is.
Nu zeggen ze eigenlijk: Wij weten niks, dus je wacht maar. Je kan het vragen, maar het heeft toch geen zin.
Terwijl Megekko netjes de pagina dagelijks bijwerkt.
-DmD-
Is er een bedrijf dat je wel meer info kan geven behalve een wachtrij nummer ? Er is geen enkele website die weet wanneer AMD weer gaat leveren.jorgen83 schreef op maandag 16 november 2020 @ 09:45:
Gebeld met Azerty en zoals je kon verwachten, ze konden me niets vertellen. Ik geloof dat ik de volgende keer liever wat meer betaal bij een bedrijf wat wel gewoon transparant is.
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Zie het verschil niet helemaal;jorgen83 schreef op maandag 16 november 2020 @ 09:45:
Gebeld met Azerty en zoals je kon verwachten, ze konden me niets vertellen. Ik geloof dat ik de volgende keer liever wat meer betaal bij een bedrijf wat wel gewoon transparant is.
of je staat op een bepaald nummer op de wachtlijst en weet niet wanneer je het bestelde krijgt, of je staat op een wachtlijst en weet niet wanneer je het bestelde krijgt.
[ Voor 42% gewijzigd door Tens op 16-11-2020 09:50 ]
if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor
Wel, als je op plaats 750 staat bij Megekko dan wee je eigenlijk al dat je mag annuleren als je je CPU binnen de 2 maanden wilt denk ik haha.Tens schreef op maandag 16 november 2020 @ 09:50:
[...]
Zie het verschil niet helemaal;
of je staat op een bepaald nummer op de wachtlijst en weet niet wanneer je het bestelde krijgt, of je staat op een wachtlijst en weet niet wanneer je het bestelde krijgt.
Nuja het verschil is vrij helder als je je realiseert dat een plek op de wachtrij gewoon 500 euro kost. Als je dan ook nog eens in meerdere wachtrijen staat dan is het wellicht een idee om een van die 500 euro kostende plaatsen in te leveren als je weet dat je op plek 190/200 staat ipv op plek 10/200 staatTens schreef op maandag 16 november 2020 @ 09:50:
[...]
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
Update: 5900X leverbaar over 7 dagen (onveranderd)
[ Voor 15% gewijzigd door gidogeek op 16-11-2020 09:54 ]
Maar als Megekko bijvoorbeel 200 CPU's per week binnen krijgt en Alternate maar 20 dan sta ik liever op plaats 700 bij Megekko dan op plaats 90 bij Alternate.Maelos61 schreef op maandag 16 november 2020 @ 09:52:
[...]
Wel, als je op plaats 750 staat bij Megekko dan wee je eigenlijk al dat je mag annuleren als je je CPU binnen de 2 maanden wilt denk ik haha.
Wij weten het niet, de shops weten het niet, de leveranciers weten het en tot op bepaalde hoogte weet zelfs AMD het niet. Blijft koffiedik kijken.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Tis meer dat het overkomt alsof er meer aan de hand is daar, zoals schuiven met bestellingen. Geloof dat ik las over iemand die een bestelling uitgeleverd kreeg, terwijl hij later een bevestiging dan een ander had.Tens schreef op maandag 16 november 2020 @ 09:50:
[...]
-DmD-
Fair enough, hoewel 50 per week eerder een 'optimistische, maar haalbare' gok lijkt dan 200 haha.AtlAntA schreef op maandag 16 november 2020 @ 09:54:
[...]
Maar als Megekko bijvoorbeel 200 CPU's per week binnen krijgt en Alternate maar 20 dan sta ik liever op plaats 700 bij Megekko dan op plaats 90 bij Alternate.
Wij weten het niet, de shops weten het niet, de leveranciers weten het en tot op bepaalde hoogte weet zelfs AMD het niet. Blijft koffiedik kijken.
Tja ach, bij Megekko staan meerdere mensen op 1 positie in de wachtrij, dus wat zegt dat dan nog?Diavire schreef op maandag 16 november 2020 @ 09:56:
[...]
Tis meer dat het overkomt alsof er meer aan de hand is daar, zoals schuiven met bestellingen. Geloof dat ik las over iemand die een bestelling uitgeleverd kreeg, terwijl hij later een bevestiging dan een ander had.
Als je meerdere bestellingen plaatst, terwijl je maar eentje nodig hebt (en betaald om maar de eerste te zijn) heb je een punt inderdaad.Ryceck schreef op maandag 16 november 2020 @ 09:54:
[...]
Nuja het verschil is vrij helder als je je realiseert dat een plek op de wachtrij gewoon 500 euro kost. Als je dan ook nog eens in meerdere wachtrijen staat dan is het wellicht een idee om een van die 500 euro kostende plaatsen in te leveren als je weet dat je op plek 190/200 staat ipv op plek 10/200 staat
if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor
Ik heb 1 bij Megekko, 1 bij Alternate, 2 bij Max-ICT.Tens schreef op maandag 16 november 2020 @ 09:59:
[...]
Als je meerdere bestellingen plaatst, terwijl je maar eentje nodig hebt (en betaald om maar de eerste te zijn) heb je een punt inderdaad.
Zodra Megekko een update plaatst over de 5950X annuleer ik de rest haha
(of zodra 1 van de 3 mij de cpu levert)
[ Voor 5% gewijzigd door GTX404 op 16-11-2020 10:05 ]
Prima als je er zo over denkt. Ik vind het wel fijn om te weten op welke plek in de rij ik sta en wanneer de shop verwacht processors binnen te krijgen zodra ze dat weten (zoals Megekko communiceert).Tens schreef op maandag 16 november 2020 @ 09:50:
[...]
Bij de 3080 launch hetzelfde meegemaakt, Alternate gaf in eerste instantie ook geen informatie maar na veel gezeur kreeg je daar de wachtrij tool. Megekko ondertussen geeft een wekelijkse update met wat ze wanneer binnen gingen krijgen en daarnaast ook welke plek je staat.
[ Voor 20% gewijzigd door jorgen83 op 16-11-2020 10:16 ]
Azerty is op dit moment gewoon een ramp, totaal geen transparantie daar. Je bestelt een processor en daarna mag je het verder gewoon uitzoeken.jorgen83 schreef op maandag 16 november 2020 @ 09:45:
De volgende keer zou ik met een launch Azerty zeker vermijden. Ik zou liever paar tientjes extra betalen bij een andere webshop om mijn plek in de wachtrij te weten. Het kan weken of maanden duren voor levering, maar het is toch wel fijn om te weten dat je op plek 20 of op plek 600 staat in de rij. Je weet dan gewoon waar je aan toe bent. Nu is het een zwart gat.
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Ok, Alleen Megekko geeft aan wanneer ze hoeveel binnenkrijgen?jorgen83 schreef op maandag 16 november 2020 @ 10:11:
[...]
Prima als je er zo over denkt. Ik vind het wel fijn om te weten op welke plek in de rij ik sta en wanneer de shop verwacht processors binnen te krijgen zodra ze dat weten (zoals Megekko communiceert).
Bij de 3080 launch hetzelfde meegemaakt, Alternate gaf in eerste instantie ook geen informatie maar na veel gezeur kreeg je daar de wachtrij tool. Megekko ondertussen geeft een wekelijkse update met wat ze wanneer binnen gingen krijgen en daarnaast ook welke plek je staat.
Als jij je beter voelt om een nummertje bij Megekko te zijn, zonder enige garantie op levering de komende week moet je het gewoon doen inderdaad.
Alternate: pre order levering 2021
Megekko: minimaal 10 dagen
Azerty 0 voorraad. leverancier 0 voorraad.
nogmaals zie het verschil niet zo. (maar heb ook nog niet besteld en niet zoveel haast
Maar je weet juist niet waar je aan toe bent. Je kan bij een shop A op plek 10 staan en bij een shop B op plek 99 maar als shop A er maar 5 krijgt na 3 weken en shop B krijgt er 100 na 3 weken dan heb je hem toch echt sneller op shop B.RobinNL schreef op maandag 16 november 2020 @ 10:20:
[...]
Azerty is op dit moment gewoon een ramp, totaal geen transparantie daar. Je bestelt een processor en daarna mag je het verder gewoon uitzoeken.
De volgende keer zou ik met een launch Azerty zeker vermijden. Ik zou liever paar tientjes extra betalen bij een andere webshop om mijn plek in de wachtrij te weten. Het kan weken of maanden duren voor levering, maar het is toch wel fijn om te weten dat je op plek 20 of op plek 600 staat in de rij. Je weet dan gewoon waar je aan toe bent. Nu is het een zwart gat.
De plek in de wachtrij geeft iets aan maar je moet er echt niet teveel waarde aan hechten.
Of het verstandig is om je onderdelen te verkopen alvorens je je nieuwe onderdelen binnen hebt is een andere discussie.
Megekko komen ze wel elke week.
AMD Ryzen 5900X Boxed - Asus Rog Strix B550-F Gaming (WI-FI) - Powercolor Radeon 5700 XT - Scythe Mugen 5 PCGH - Samsung 970 EVO 1TB - Seasonic GX-650 - Corsair Vengeance 16GB 3600Mhz - Fractal Design Meshify C -
Voorraad SiComputers 5+ | Voorraad
https://www.sicomputers.nl/ryzen-5-5600x-id-806538.html
enjoy!
Voor deze week (week 47) hebben wij nog geen informatie beschikbaar.
--
Nee hoor, helemaal geen paperlaunch. Hoe kan je twee weken niets horen van je leverancier over enige status?
[ Voor 18% gewijzigd door Loekino op 16-11-2020 11:07 ]
Fijn voor hun, maar je weet bij geen enkele leverancier waar je aan toe bent, en leveringsproblemen bij een release komen echt vaker voor. (geef dus maar geen antwoord op de vraag of het slim is om de beer te verkopen voordat je een nieuwe hebt.....)Paprika schreef op maandag 16 november 2020 @ 10:42:
@Tens, er zijn veel mensen die hun onderdelen al hebben verkocht alvorens ze de nieuwe binnen hebben.
Ik ben wel benieuwd waar je deze uitspraak op baseert.AtlAntA schreef op maandag 16 november 2020 @ 09:54:
[...]...en tot op bepaalde hoogte weet zelfs AMD het niet. Blijft koffiedik kijken.
Simply put... yes.Tmaster schreef op maandag 16 november 2020 @ 10:51:
Zoals ik hierboven lees, is het dus gangbaar om een cpu bij meerdere leveranciers te bestellen? Gewoon overal bestellen en kijken waar je het eerst geleverd krijgt en dan de andere maar annuleren?
Jammer, sta 118e nu, zal dus nog ff moeten wachten tot februari denk ikPsKid schreef op maandag 16 november 2020 @ 10:47:
Ik had zelf een mail gestuurd naar Alternate en kreeg te horen dat ze pas in Januari een nieuwe voorraad krijgen van de 5900x.
Megekko komen ze wel elke week.
Zal er een beetje vanaf hangen hoe hard het nodig is. Ik zit nog op een X79 bord met 3930K en heb er een in bestelling staan. Een maand meer of minder maakt mij ook niet uit. Mijn pc werkt nog steeds. Maar eind december had ik het wel leuk gevonden om een nieuwe PC te bouwen. Het is het mij niet waard om nog meer geld bij winkels te parkeren.Tmaster schreef op maandag 16 november 2020 @ 10:51:
Zoals ik hierboven lees, is het dus gangbaar om een cpu bij meerdere leveranciers te bestellen? Gewoon overal bestellen en kijken waar je het eerst geleverd krijgt en dan de andere maar annuleren?
Y'24
Ze weten wat hun productie is en ze weten hoeveel er naar welke distributeur gaan maar hoeveel er naar welke webshop gaan zal bij hun niet echt bekend zijn. Zij doen de handel met de distributeurs en niet rechtstreeks met de webshops waar wij met zijn allen hebben besteld.onsgeluk schreef op maandag 16 november 2020 @ 10:52:
[...]
Ik ben wel benieuwd waar je deze uitspraak op baseert.
Ze weten dat er miljoenen (volgens MLID dan..) verscheept worden het laatste kwartaal van dit jaar en naar wie. Maar wanneer welke webshop hoeveel krijgt kunnen hun geen invloed op uit oefenen aangezien de distributeur daar nog tussen zit.
net toch maar besteld kon niet verwachten dat azerty hem nog gaat leveren binnen nu en 2 maanden.Diehardje22 schreef op maandag 16 november 2020 @ 10:47:
RYZEN 5 5600X € 385,00
Voorraad SiComputers 5+ | Voorraad
https://www.sicomputers.nl/ryzen-5-5600x-id-806538.html
enjoy!
had vrijdag ochtend pas besteld en geen communicatie over hoelang het zou duren...
hee wat gezellig ik sta sinds afgelopen week ook op 118jer0o schreef op maandag 16 november 2020 @ 10:54:
[...]
Jammer, sta 118e nu, zal dus nog ff moeten wachten tot februari denk ik
aah, eerst bij megekko dubbele klanten op elkaars nummer, nu ook bij alternate.nlcollinstr schreef op maandag 16 november 2020 @ 10:58:
[...]
hee wat gezellig ik sta sinds afgelopen week ook op 118

jer0o schreef op maandag 16 november 2020 @ 11:01:
[...]
aah, eerst bij megekko dubbele klanten op elkaars nummer, nu ook bij alternate.nl

Ik denk dat jullie het maar uit moeten vechten. Gladiator style...jer0o schreef op maandag 16 november 2020 @ 11:01:
[...]
aah, eerst bij megekko dubbele klanten op elkaars nummer, nu ook bij alternate.nl
Edit: Of de chip delen, dat kan ook.
[ Voor 6% gewijzigd door Sakirth op 16-11-2020 11:03 ]
Nee klopt, maar bij Azerty krijg je echt helemaal niks te horen. We zijn nu bijna 2 weken verder en Azerty heeft helemaal niks gecommuniceerd naar hun klanten. Ik heb hier zowat alles al liggen en je wil gewoon weten wat je zou kunnen verwachten. Je weet gewoon dat als je op plek 20 staat je levering eerder krijgt, dan wanneer je op plek 600 staat. Hoelang dat duurt is gewoon niet te zeggen, maar het is wel fijn om te weten waar je ongeveer staat.Trixh schreef op maandag 16 november 2020 @ 10:41:
[...]
Maar je weet juist niet waar je aan toe bent. Je kan bij een shop A op plek 10 staan en bij een shop B op plek 99 maar als shop A er maar 5 krijgt na 3 weken en shop B krijgt er 100 na 3 weken dan heb je hem toch echt sneller op shop B.
De plek in de wachtrij geeft iets aan maar je moet er echt niet teveel waarde aan hechten.
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Ideaal is anders maar kan iig al wel een beetje genieten van het beter geheugen, het prettigere moederboard en vooral de stillere koeler.
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
Ah zo bedoel je het! Ik interpreteerde je post iets anders. Anyway, ik heb een visje uitgegooid naar een oude werkrelatie. Misschien/hopelijk dat ik vandaag of morgen wat duidelijkheid kan verschaffen over hoe vol de pijplijn van AMD zit richting de benelux.AtlAntA schreef op maandag 16 november 2020 @ 10:56:
[...]
Ze weten wat hun productie is en ze weten hoeveel er naar welke distributeur gaan maar hoeveel er naar welke webshop gaan zal bij hun niet echt bekend zijn. Zij doen de handel met de distributeurs en niet rechtstreeks met de webshops waar wij met zijn allen hebben besteld.
Ze weten dat er miljoenen (volgens MLID dan..) verscheept worden het laatste kwartaal van dit jaar en naar wie. Maar wanneer welke webshop hoeveel krijgt kunnen hun geen invloed op uit oefenen aangezien de distributeur daar nog tussen zit.
Ja mijn bewoording had inderdaad wel wat duidelijker mogen zijn. Ik ben benieuwd naar je hengelwerk!onsgeluk schreef op maandag 16 november 2020 @ 11:11:
[...]
Ah zo bedoel je het! Ik interpreteerde je post iets anders. Anyway, ik heb een visje uitgegooid naar een oude werkrelatie. Misschien/hopelijk dat ik vandaag of morgen wat duidelijkheid kan verschaffen over hoe vol de pijplijn van AMD zit richting de benelux.
Wat ze gecommuniceerd hebben is 10+ werkdagen. De CPU is gewoon slecht leverbaar op dit moment. Als je om 15:00 de CPU hebt besteld kan je er rustig vanuit gaan als Azerty een levering krijgt dat je dan een CPU toegestuurd zal krijgen.RobinNL schreef op maandag 16 november 2020 @ 11:04:
[...]
Nee klopt, maar bij Azerty krijg je echt helemaal niks te horen. We zijn nu bijna 2 weken verder en Azerty heeft helemaal niks gecommuniceerd naar hun klanten. Ik heb hier zowat alles al liggen en je wil gewoon weten wat je zou kunnen verwachten. Je weet gewoon dat als je op plek 20 staat je levering eerder krijgt, dan wanneer je op plek 600 staat. Hoelang dat duurt is gewoon niet te zeggen, maar het is wel fijn om te weten waar je ongeveer staat.
In dit topic heeft nog niemand die bij Azerty besteld heeft na de 1ste batch iets ontvangen.
Maar ik zit het rustig uit, heb toch maar een 3600x gekocht, en verkoop die wel weer als de 5900x er is.
Voor wat ik daar op verlies zou ik niet al die tijd mijn nieuwe systeem ongebruikt willen laten.
AMD Ryzen 5900X Boxed - Asus Rog Strix B550-F Gaming (WI-FI) - Powercolor Radeon 5700 XT - Scythe Mugen 5 PCGH - Samsung 970 EVO 1TB - Seasonic GX-650 - Corsair Vengeance 16GB 3600Mhz - Fractal Design Meshify C -
Precies dit, ik heb vandaag me 3080 mogen ontvangen maar hij gaat ook in me nieuwe PC met oud mobo, en oude CPU. In mijn geval met hardline watercooling niet zo handig, maar ik ben het wachten beuRyceck schreef op maandag 16 november 2020 @ 11:07:
Mja, het gebrek aan communicatie heeft er hier iig voor gezorgd dat ik de hele zut aan hardware maar gewoon zovast in gebruik heb genomen met mijn 2600x. Zodra straks de 5900x binnenkomt vervang ik ff de CPU en voila we kunnen door.
Ideaal is anders maar kan iig al wel een beetje genieten van het beter geheugen, het prettigere moederboard en vooral de stillere koeler.
Als Azerty mij nu gewoon een positie gaf dan had ik misschien nog gewacht. Maar nu weet je niks, dus heb je kans dat ik vandaag me loop vul. En morgen een verzendbevestiging krijg
Ik denk dat dat eerder update timing is.Extera schreef op maandag 16 november 2020 @ 09:57:
[...]
Tja ach, bij Megekko staan meerdere mensen op 1 positie in de wachtrij, dus wat zegt dat dan nog?
-DmD-
Euh? Ik zie op de Megekko wachtrij pagina dit staan onder het AMD Zen 3 kopje:jopie schreef op maandag 16 november 2020 @ 11:16:
Ik sta nog rustig in de wachtrij bij Megekko, maar het feit dat er bij de speciale pagina alleen nog vermeld staat "we verwachten in week 46 een levering" geeft me weinig hoop. De status is niet geupdate met daadwerkelijke levering, en dus ook nog niet echt een verwachting voor de komende 2 weken.
En dan nog wat info over de productpagina's.AMD: Wat is geleverd en wat wordt verwacht
Voor deze week (week 47) hebben wij nog geen informatie beschikbaar.
Ja het kan vandaag of morgen best veranderen natuurlijk. Vergeet niet dat vorige week maandag er precies hetzelfde op stond voor week 46. En toch kwamen er nog wat leveringen binnen voor de 5600x en de 5900x. Niet dat wij daar wat aan hadden maar goedGTX404 schreef op maandag 16 november 2020 @ 11:24:
Elke keer als Megekko de pagina updatet scroll ik met veel hoop naar het AMD deel voor een 5950X update, maar elke keer weer /sadface
Het doet vooral pijn wanneer je alles voor je nieuwe build al hebt, maar het staat daar maar te wachten op het laatste onderdeel dat maar niet wil komenAtlAntA schreef op maandag 16 november 2020 @ 11:31:
[...]
Ja het kan vandaag of morgen best veranderen natuurlijk. Vergeet niet dat vorige week maandag er precies hetzelfde op stond voor week 46. En toch kwamen er nog wat leveringen binnen voor de 5600x en de 5900x. Niet dat wij daar wat aan hadden maar goed
Oh well dan ga ik wachten tot mijn verjaardag volgend jaar om PC af te maken - eind april 2021...
ook afhankelijk wat er gebeurt met mijn contract bij werkgever en daarmee afhangend veel andere dingen....
[ Voor 4% gewijzigd door mindwarper op 16-11-2020 11:34 ]
Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW
Ik zit er zelf aan te denken een script te maken wat af en toe checkt of er nieuwe informatie op die pagina komt te staan over de 5950X zodat ik zelf niet telkens blijf checken. Heb al een script gemaakt waarmee de wachtrij automatisch op wordt gehaald en wordt gecheckt of ik naar beneden ben gegaan in de rijAtlAntA schreef op maandag 16 november 2020 @ 11:31:
[...]
Ja het kan vandaag of morgen best veranderen natuurlijk. Vergeet niet dat vorige week maandag er precies hetzelfde op stond voor week 46. En toch kwamen er nog wat leveringen binnen voor de 5600x en de 5900x. Niet dat wij daar wat aan hadden maar goed
Je kan dat best makkelijk doen met distill.io.minibeau schreef op maandag 16 november 2020 @ 11:37:
[...]
Ik zit er zelf aan te denken een script te maken wat af en toe checkt of er nieuwe informatie op die pagina komt te staan over de 5950X zodat ik zelf niet telkens blijf checken. Heb al een script gemaakt waarmee de wachtrij automatisch op wordt gehaald en wordt gecheckt of ik naar beneden ben gegaan in de rij
[ Voor 94% gewijzigd door DocBrown op 16-11-2020 11:44 ]
AMD Ryzen 9 5950X // ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero // Crucial Ballistix 64GB BL2K32G36C16U4B // Gigabyte Aorus Xtreme RTX 3080 Ti // Samsung 980 PRO 1TB // Samsung 960 EVO 2TB // WD Gold 14TB SATA (7200RPM) // be quiet! Dark Base Pro 900 rev. 2
Verkeerde topic?DocBrown schreef op maandag 16 november 2020 @ 11:43:
[Afbeelding]
Naar verluid de Asus ROG Strix GeForce RTX 3080 Ti
Ryzen 9 3900XT, 32GB DDR4 3600MHz C16, RTX 4070 Ti OC, Samsung 980 Pro 1TB
Ja, altijd fijn... Posten vanaf je telefoon en net iets te ver terug klikken waardoor terug in het CPU ipv GPU gedeelte.
AMD Ryzen 9 5950X // ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero // Crucial Ballistix 64GB BL2K32G36C16U4B // Gigabyte Aorus Xtreme RTX 3080 Ti // Samsung 980 PRO 1TB // Samsung 960 EVO 2TB // WD Gold 14TB SATA (7200RPM) // be quiet! Dark Base Pro 900 rev. 2
Ik heb er nu zelf iets voor gemaakt in python, wel een keer goed om naar te kijken als ik nog een keer zoiets ga doen.AtlAntA schreef op maandag 16 november 2020 @ 11:41:
[...]
Je kan dat best makkelijk doen met distill.io.
My apologies. I have been following the discussion here with Google translate out of my passion of computers. Since I'm an international studying and working at the university in Groningen, I have yet to have the opportunity to learn Dutch. I'm sorry.thom.vanheugten schreef op maandag 16 november 2020 @ 09:22:
Voordat de mods komen met de hamers: De voertaal van t forum is Nederlands
No worriesjeffb0918 schreef op maandag 16 november 2020 @ 12:04:
[...]
My apologies. I have been following the discussion here with Google translate out of my passion of computers. Since I'm an international studying and working at the university in Groningen, I have yet to have the opportunity to learn Dutch. I'm sorry.
Geen excuses nodig. Jij mag gewoon in het Engels posten hoor. Blijkbaar wordt van de Nederlandse leden verwacht dat men in het Nederlands reageert. Lijkt me alleen wat onhandig voor jou omdat je weer alles moet vertalen maar als dat de regels zijn, so be it.jeffb0918 schreef op maandag 16 november 2020 @ 12:04:
[...]
My apologies. I have been following the discussion here with Google translate out of my passion of computers. Since I'm an international studying and working at the university in Groningen, I have yet to have the opportunity to learn Dutch. I'm sorry.
Good thing browsers have built-in translate these daysAtlAntA schreef op maandag 16 november 2020 @ 12:08:
[...]
Geen excuses nodig. Jij mag gewoon in het Engels posten hoor. Blijkbaar wordt van de Nederlandse leden verwacht dat men in het Nederlands reageert. Lijkt me alleen wat onhandig voor jou omdat je weer alles moet vertalen maar als dat de regels zijn, so be it.
Ik had 'm ook bij SciComputers besteld, 3 dagen na release, als backup voor het geval het nog maanden duurt om de 5900x te leveren.papzakDamian schreef op maandag 16 november 2020 @ 10:57:
[...]
net toch maar besteld kon niet verwachten dat azerty hem nog gaat leveren binnen nu en 2 maanden.
had vrijdag ochtend pas besteld en geen communicatie over hoelang het zou duren...
Hij was op de site op voorraad en werd 2 dagen later netjes geleverd
hij is nu al verpakt en krijg binnekort track en traceCptMatineejr schreef op maandag 16 november 2020 @ 12:20:
[...]
Ik had 'm ook bij SciComputers besteld, 3 dagen na release, als backup voor het geval het nog maanden duurt om de 5900x te leveren.
Hij was op de site op voorraad en werd 2 dagen later netjes geleverd
So I can keep posting to the forums in english but dutch users have to reply me in dutch ? is that correct ? Or do I have to translate to dutch from english before I post ? I'm a long time lurker here (even got the tweakers keychain with logo beamer pricewatch: Tweakers Logolampje ), but didnt had the chance to learn dutch due to studies and then work. Was gonna learn this year but corona hit the course -.-AtlAntA schreef op maandag 16 november 2020 @ 12:08:
[...]
Geen excuses nodig. Jij mag gewoon in het Engels posten hoor. Blijkbaar wordt van de Nederlandse leden verwacht dat men in het Nederlands reageert. Lijkt me alleen wat onhandig voor jou omdat je weer alles moet vertalen maar als dat de regels zijn, so be it.
I like hanging out here during those hard times and share with my fellow paper-launch-victims
meanwhile
Max-ict has some 5800x in stock bij leverancier
https://maxict.nl/amd-ryz...kt-am4-36m-p18006470.html
https://maxict.nl/amd-ryz...kt-am4-36m-p18006455.html