Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaKluit
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 13-09 21:15
Nazara schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:14:
Krijg je bij coolblue ook een gratis game of is dit alleen bij Megekko/Alternate?
Is een actie van AMD, dus zou je bij iedere winkel moeten krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Registratie: Oktober 2018
  • Niet online
Elxaz schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:32:
[...]

Had deze gisteren al besteld en binnen, let wel op de prijs.
Als het goed is krijg ik vandaag de 2e binnen voor de normale prijs, de andere gaat dan direct retour of mogelijk dat ik nog een medetweaker blij kan maken voor die prijs.
Hoop dat je goed hebt uitgezocht hoe bij het in china gevestigde MemeCow retouren worden gedaan?
Wellicht dat die belachelijk dure CPU nog duurder is om het te retourneren en dat ook niemand hem voor die prijs gaat overnemen

MemoCow heeft geen beleid voor retourzendingen en terugbetalingen aangeleverd voor weergave op Amazon. Neem contact op met MemoCow om een terugbetaling aan te vragen of informatie te verkrijgen over beleidsregels die van toepassing kunnen zijn.

Bedrijfstype:Particulier bedrijf
Naam vertegenwoordiger:Chan Leung Kuk
Adres klantenservice:
RM 901, 9/F, WANG YIP INDUSTRIAL BUILDING
1 ELM STREET
TAI KOK TSUI
NA
HK
Vestigingsadres:
1 ELM STREET
TAI KOK TSUI
NA
HK

[ Voor 14% gewijzigd door NosferatuX op 06-11-2020 11:46 ]

a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 07:01
DaKluit schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:40:
[...]

Is een actie van AMD, dus zou je bij iedere winkel moeten krijgen.
Nee, de winkel moet meedoen aan dit partner programma. AMD geeft op hun rewards page aan om voorafgaand aan de aankoop dit bij de winkel te verifiëren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maradesign
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-06 14:06
Klop het dat je beter een X570 kan nemen dan een B550? Ik hoor verhalen dat die meer opties bied, zoals gen 4 tov gen 3 pci-e.

Ik wil denk ik straks mijn intel build ombouwn naar AMD en dan begin ik eerst met mijn cpu en mobo. Mijn geheugen van 3600mhz g-skill trident moet nog wel goed blijven werken op het AMD setje denk ik.

Ryzen 7800x3d - Gigabyte 4090 - Gigabyte Aorus AX Elite x670 - gskill ripjaws 6000 cl 30 32gb - phanteks nv9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymondw
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 21:57
CB heeft 5600x modellen op voorraad
Na wat refreshen kunnen bestellen, levering vanavond.

Tzt wel wisselen naar een hogere CPU, gaat deze het thuiscluster in.

to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaas-schaaf
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-06 18:14

kaas-schaaf

Beunhaas

Ik ben benieuwd of er voor 31 januari nog 1000 5900X naar nederland gaan komen als ik de reserveringslijst bij Megekko zie, ik zit halfverwege van de 600 dus ik gok in NL in ieder geval een stuk of 1000. Op 31 jan loopt namelijk de FarCry 6 deal af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 20:17

jmk

maradesign schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:45:
Klop het dat je beter een X570 kan nemen dan een B550? Ik hoor verhalen dat die meer opties bied, zoals gen 4 tov gen 3 pci-e.

Ik wil denk ik straks mijn intel build ombouwn naar AMD en dan begin ik eerst met mijn cpu en mobo. Mijn geheugen van 3600mhz g-skill trident moet nog wel goed blijven werken op het AMD setje denk ik.
Als je straks ook een 6000 serie GPU wil van AMD profiteer je van het X570 platform omdat de CPU dan directer kan communiceren met de GPU. Verder zou een B550 bord gewoon moeten werken.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jwtje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-09 19:55
jmk schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:48:
[...]

Als je straks ook een 6000 serie GPU wil van AMD profiteer je van het X570 platform omdat de CPU dan directer kan communiceren met de GPU. Verder zou een B550 bord gewoon moeten werken.
Dit wordt ook ondersteund op een B550.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 20:17

jmk

jwtje schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:49:
[...]

Dit wordt ook ondersteund op een B550.
Oh my bad, valt dat voordeel ook weg.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaas-schaaf
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-06 18:14

kaas-schaaf

Beunhaas

jmk schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:48:
[...]

Goed verhaal van AMD, behoorlijk onzin ook. De 16x bus voor de GraKa is gewoon PCIE 4 direct vanuit de CPU. Als er limitaties op zitten zijn die Bios/softwarematig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xamirz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 13:48
raymondw schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:47:
CB heeft 5600x modellen op voorraad
Na wat refreshen kunnen bestellen, levering vanavond.

Tzt wel wisselen naar een hogere CPU, gaat deze het thuiscluster in.
niet meer hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elxaz
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 01-09 09:09
NosferatuX schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:41:
[...]

Hoop dat je goed hebt uitgezocht hoe bij het in china gevestigde MemeCow retouren worden gedaan?
Wellicht dat die belachelijk dure CPU nog duurder is om het te retourneren en dat ook niemand hem voor die prijs gaat overnemen

MemoCow heeft geen beleid voor retourzendingen en terugbetalingen aangeleverd voor weergave op Amazon. Neem contact op met MemoCow om een terugbetaling aan te vragen of informatie te verkrijgen over beleidsregels die van toepassing kunnen zijn.

Bedrijfstype:Particulier bedrijf
Naam vertegenwoordiger:Chan Leung Kuk
Adres klantenservice:
1 ELM STREET
TAI KOK TSUI
NA
HK
Vestigingsadres:
1 ELM STREET
TAI KOK TSUI
NA
HK
Heb deze direct van Amazon gekocht en geen tussenpartner. Ik ga hem denk ik ook gewoon retour sturen omdat ik inderdaad denk dat niemand hem voor deze prijs wil (wat ik zeker begrijp). Toch bedankt voor de heads-up ik ga het zeker even goed controleren allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 17:20
kaas-schaaf schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:50:
[...]

Goed verhaal van AMD, behoorlijk onzin ook. De 16x bus voor de GraKa is gewoon PCIE 4 direct vanuit de CPU. Als er limitaties op zitten zijn die Bios/softwarematig.
Het is sowieso een software issue, want de techniek die ze hiervoor gebruiken bestaat al lang. Hij is alleen historisch altijd maar 256MB geweest en nu dekken ze de volle 16GB door de buffersize te vergroten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monstertje.xyz
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05:47
Hier ook een 5600x voor vanavond, mocht er iemand 5600x t.z.t. willen overnemen dan hoor ik het graag.
Blijf rustig bij Azerty in de wacht staan voor een 5900x>

Mijn i5-6600k vindt mijn huidige workload niet zo grappig meer... dus zit wel op hete kolen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckaas
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 01-09 12:55
iemand die weet hoelang de wachtrij is voor de 5600x op megekko/azerty, ben van plan er een te kopen, alleen wil niet al te lang wachten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 16:24

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

luckaas schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:56:
iemand die weet hoelang de wachtrij is voor de 5600x op megekko/azerty, ben van plan er een te kopen, alleen wil niet al te lang wachten :(
Denk eerlijk gezegd dat je meer kans hebt bij een winkel als Coolblue als Megekko of Azerty.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WvanWestering
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 25-09-2024
Helaas, Coolblue is nu ook uitverkocht (5600x).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srekaewt
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 03-04 13:48
Azerty had vanochtend voorraad bij leverancier met 2 a 3 dagen levertijd. Heb er eentje besteld. Dus ik zou de sites in de gaten houden, misschien lomt er nog iets binnen, of zijn er annuleringen.

STRIX B550-f gaming | 5900X | Gigabyte 3080 Gaming OC | 2x g.skill f4-3600c15d-16gtz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XFlame
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 09:56
Honderden wachtenden voor je. Maar het aantal zelf zegt niets, als de voorraad weer snel wordt aangevuld. En daar weet niemand nog iets van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckaas
srekaewt schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 12:01:
[...]

Azerty had vanochtend voorraad bij leverancier met 2 a 3 dagen levertijd. Heb er eentje besteld. Dus ik zou de sites in de gaten houden, misschien lomt er nog iets binnen, of zijn er annuleringen.
ik zet ze allemaal open zodat ik kan blijven checken, hopen dat er nog een plekje vrijmkomt :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:35
Hij zit er niet vaak naast. Ik heb er even een timestamp link van gemaakt.

YouTube: Zen 3 Analysis & Intel Redwood Cove Leak: Can anything stop AMD befo...

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Uh... :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kmichael
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 09:25
Net in de mail van Azerty:
Goedemorgen M xxxxx,

Je hebt bij ons een bestelling gedaan met hierin de nieuwe AMD processor,

We krijgen momenteel veel vragen over de nieuwe AMD Ryzen-processoren. Omdat het erg druk is in ons contactcenter, en de reactietijden hierdoor langer zijn dan je van ons gewend bent, willen we je graag op de hoogte houden van de meest recente info over de processoren.

Wanneer krijg ik mijn bestelling?

Op dit moment zijn de verschillende processoren in de Ryzen 5000-serie wereldwijd nog niet goed leverbaar. Vanuit Azerty zien we dat er langzaamaan kleine aantallen binnenkomen en het is nog onbekend wanneer we meer leveringen kunnen verwachten. We doen ons uiterste best om zo snel mogelijk alle bestellingen uit te leveren en meer voorraden veilig te stellen voor onze klanten.

Mijn bestelling staat op ‘wacht op producten’

Dit betekent dat minimaal één van de producten in je order nog in bestelling staat bij een leverancier en nog bij ons binnen moet komen.

Mijn bestelling staat op ‘wacht op verzamelen’

Dit betekent dat je bestelling compleet is in ons magazijn en deze in de meeste gevallen de volgende werkdag bij je binnenkomt.

Op welke plek in de wachtrij sta ik?

Om misverstanden en valse hoop te voorkomen geven wij geen verwachte levertijden of posities in wachtrijen. Het kan namelijk zo zijn dat sommige processoren in grotere aantallen binnenkomen dan andere types, of dat er langere tijd zit tussen verschillende leveringen, waardoor een positie in de wachtrij een slechte indicatie geeft van de wachttijd die je kunt verwachten. Ook onze medewerkers in het callcenter hebben geen informatie over wachtrijen.

Welke processor komt als eerste binnen?

Het is nog onduidelijk welke processoren wanneer binnenkomen en om welke aantallen het dan zal gaan. We doen ons uiterste best om iedereen die een bestelling bij ons geplaatst heeft zo snel mogelijk van hun order te voorzien.

Als ik bel of mail, kunnen jullie me dan meer vertellen over mijn bestelling?

Helaas kunnen we je ook in dat geval niet van meer informatie voorzien. Voor alle nieuwe producten geldt op dit moment dat ze nog niet goed leverbaar zijn en het onbekend is wanneer leveringen bij ons aankomen.

Waarom hebben jullie geen voorraad?

De AMD Ryzen 5000-serie processoren zijn wereldwijd nog niet goed leverbaar. Omdat er ook veel backorders geplaatst zijn die we eerst uitleveren komen de kaarten die we binnenkrijgen in eerste instantie niet op voorraad. Pas als we meer binnenkrijgen van een specifiek model dan er bestellingen geplaatst zijn komt dat als vrije voorraad op de website te staan.

Waarom kan ik maar één processor bestellen?

Wij zijn van mening dat deze producten in eerste instantie naar de klanten moeten gaan die ze zelf willen gebruiken en niet naar personen die deze zelf of zakelijk door willen verkopen. Tot de processoren goed leverbaar zijn zullen wij orders voor grotere aantallen annuleren. We kijken hierbij niet alleen naar het aantal videokaarten binnen één order, maar bijvoorbeeld ook naar verschillende types binnen verschillende orders.

Komen er meer processoren in de Ryzen 5000-serie?

Voor nieuws over nieuwe aankondigingen kun je het beste de kanalen van AMD zelf of nieuwssites als Tweakers en Hardware Info in de gaten houden.

Hoe krijg ik mijn gamebundel?

Nadat je je deelnemende processor hebt ontvangen kun je je gamecode aanvragen via de stappen op de actiepagina. Heb je meerdere actieproducten besteld en verloopt de actieperiode door de levertijd van een van de producten? Wellicht kunnen we je bestelling splitsen, zodat je niet buiten de boot valt voor de andere actie. Neem contact met ons op als je van deze optie gebruik wilt maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NosferatuX
  • Registratie: Oktober 2018
  • Niet online
Elxaz schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:51:
[...]

Heb deze direct van Amazon gekocht en geen tussenpartner. Ik ga hem denk ik ook gewoon retour sturen omdat ik inderdaad denk dat niemand hem voor deze prijs wil (wat ik zeker begrijp). Toch bedankt voor de heads-up ik ga het zeker even goed controleren allemaal.
Die in je link is iig niet direct van Amazon dus vandaar.

a frontpage moderation system, like on tweakers, controlled and abused by monkeys will be peanuts and means nothing but... peanuts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThomasPacolet
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 05-01-2021
Iemand een idee hoe Alternate de promotiecodes voor Far Cry 6 opstuurt?
Mijn 5600X is inmiddels binnen, maar geen spoor van promotiecode...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 17:50
ThomasPacolet schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 12:14:
Zit bij de 5800X en hoger toch alleen?

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ponq
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-07 16:27
FarCry promo is niet voor de 5600x .

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 20:39
MazeWing schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:14:
[...]

Ik dacht zelf ook een nieuwe cpu te kopen (heb nu de 2700x) maar als ik de benchmarks zie en kijk waar ik mijn pc voornamelijk voor gebruik (gamen op 3440x1440@160hz) dan heb ik nauwelijks baat bij een nieuwe cpu en kan ik dat geld beter investeren in een 3080/6800xt/6900xt.

Zeker wanneer je de prijzen en levertijden ziet...
Hier een 3700x en 1440P en is het dus ook niet echt waard. Scheelt soms maar 10fps.

Ding is waar ik wel aan moet denken is een combi met een 68/6900XT en hoeveel meer performance je kan krijgen met Ryzen 5.. ik wacht dus deze reviews even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
Het is inderdaad afwachten voor wat betreft de aantallen op dit moment. Voor wat betreft mijn positie bij Megekko sta ik inmiddels op 182, was vanochtend 186. Gisternacht rond middernacht 190. Dus ook vandaag nog plekken opgeschoven. Natuurlijk lastig te zeggen of dit enkel annuleringen voor mij zijn, kan, mij ook prima :+. Maar kan natuurlijk ook zijn dat er al weer wat extra units binnen gekomen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stickeric
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 24-07 00:56
Heeft iemand een tl:dr, nu niet in de mogelijkheid om te kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Laatst online: 14-09 16:24

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Ferio schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 12:18:
[...]

Hier een 3700x en 1440P en is het dus ook niet echt waard. Scheelt soms maar 10fps.

Ding is waar ik wel aan moet denken is een combi met een 68/6900XT en hoeveel meer performance je kan krijgen met Ryzen 5.. ik wacht dus deze reviews even af.
Hetzelfde hier, maar toch overweeg ik naar een 5600X te gaan. Multicore scheelt het niks (of de 5600X is beter), de 5600X overclockt beter (mijn 3700X loopt 4100Mhz allcore 8)7), de 5600X verbruikt minder energie dan een 3300X en heeft veel betere thermals.

En dan nog het feit dat ik een 6800XT wil en een X570 moederbord heb, wat nog potentieel wat extra performance kan betekenen dan, ook al is het belachelijk dat iets wat softwarematig al lang mogelijk is alleen wordt ingeschakeld in deze SKU's.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lvm98
  • Registratie: Februari 2016
  • Niet online
De 5600x is binnen de 5800x nog niet... Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wI-5cGYLXrRb61eO4axPLF6qz5Q=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/S0dZXvvAbpVcBE97wzsgbjcJ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DavidZnay
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 02-07 10:19
stickeric schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 12:25:
[...]

Heeft iemand een tl:dr, nu niet in de mogelijkheid om te kijken
Hij zegt: geen paper launch, nog erg veel cpu's die eraan komen naar alle regio's in de wereld. In Europa duurt de distributie wat langer volgens hem. Hij verwacht dat ze binnen blijven druppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
haha ok jij zit wat dieper in de materie dus hij zal er wel er wel vaak genoeg naast hebben gezeten maar vziw de laatste tijd niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Laatst online: 11-09 05:35
Laten we hopen, 2021 is nog ver weg :P aldus alternate

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DVDL
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 17:13
https://www.sicomputers.n...806538.html?sqr=5600x%20&
klopt dit? wel duur maar lijken snel te leveren. zie deze nergens anders momenteel

edit, 5600X

[ Voor 4% gewijzigd door DVDL op 06-11-2020 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Megekko sta ik inmiddels op plek 64/240 voor een 5800X, gisteravond was dat 72/214 of zo... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferio
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-08 20:39
Kuusj schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 12:26:
[...]

Hetzelfde hier, maar toch overweeg ik naar een 5600X te gaan. Multicore scheelt het niks (of de 5600X is beter), de 5600X overclockt beter (mijn 3700X loopt 4100Mhz allcore 8)7), de 5600X verbruikt minder energie dan een 3300X en heeft veel betere thermals.

En dan nog het feit dat ik een 6800XT wil en een X570 moederbord heb, wat nog potentieel wat extra performance kan betekenen dan, ook al is het belachelijk dat iets wat softwarematig al lang mogelijk is alleen wordt ingeschakeld in deze SKU's.
eerst maar is de reviews afwachten of er idd performance in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diavire
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
DVDL schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 12:45:
https://www.sicomputers.n...806538.html?sqr=5600x%20&
klopt dit? wel duur maar lijken snel te leveren. zie deze nergens anders momenteel

edit, 5600X
Geloof er niks van, alles wat bij leveranciers ligt gaat eerst de wachtrij in.

-DmD-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
AtlAntA schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 12:36:
[...]

haha ok jij zit wat dieper in de materie dus hij zal er wel er wel vaak genoeg naast hebben gezeten maar vziw de laatste tijd niet echt.
Hij combineert vooral veel informatie van verschillende leakers en voegt er een eigen spinsel aan toe. Bij de AMD GPUs zag je dat zijn toevoegingen echter technisch onmogelijk waren en dit was eigenlijk met basiswiskunde al te concluderen. Voor details zie het AMD GPU draadje :p.

[ Voor 5% gewijzigd door Paprika op 06-11-2020 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Laatst online: 09:49
Diavire schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 12:53:
[...]

Geloof er niks van, alles wat bij leveranciers ligt gaat eerst de wachtrij in.
Scalpernate heeft anders al duurdere kaarten uitgeleverd aan mensen die later in de rij stonden tov mensen die eerder in de queue stonden maar minder hebben betaald..
Wel 30xx kaarten, maar ik voel dat er met de ethiek niet zo nauw mee omgesprongen wordt deze dagen.

[ Voor 11% gewijzigd door kazzzdafke op 06-11-2020 12:59 ]

Never ever financial advice...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobinNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12-09 23:36
kaas-schaaf schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 11:47:
Ik ben benieuwd of er voor 31 januari nog 1000 5900X naar nederland gaan komen als ik de reserveringslijst bij Megekko zie, ik zit halfverwege van de 600 dus ik gok in NL in ieder geval een stuk of 1000. Op 31 jan loopt namelijk de FarCry 6 deal af.
Ik heb Azerty deze vraag ook gesteld. Ik kreeg het volgende als antwoord:

"Naar verwachting zal de nieuwe voorraad vanuit AMD sneller beschikbaar komen en kunnen klanten die op de dag van release besteld hebben, als het goed gewoon deelnemen aan deze actie. Indien de termijn van levering niet plaatsvindt voor de eindperiode van actie, dan onderneemt AMD naar alle waarschijnlijk actie omtrent de Farcry game."

AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shockwave2120
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 28-02-2022
Iemand een idee wat de wachttijden zijn bij:
Megekko
Alternate
Azerty

Ik kan alleen vinden bij informatique dat er 11 zijn.
Wil er graag een bestellen maar weet niet goed welke winkel het best is op het moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diavire
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Shockwave2120 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:08:
Megekko
Alternate
Azerty

Wil er graag een bestellen maar weet niet goed welke winkel het best is op het moment?
Azerty geeft geen info, Megekko zit in de honderden. Ga er maar vanuit dat het overal "lang" gaat duren.

Uiteraard zal dit anders zijn voor een 5600X dan voor een 5900X.

[ Voor 7% gewijzigd door Diavire op 06-11-2020 13:10 ]

-DmD-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MajorLazer
  • Laatst online: 06-12-2020
Megekko
Alternate
Azerty

De queue voor de 5900x bij Megekko is momenteel 604.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timba-
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-09 13:50
kazzzdafke schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 12:58:
[...]

Scalpernate heeft anders al duurdere kaarten uitgeleverd aan mensen die later in de rij stonden tov mensen die eerder in de queue stonden maar minder hebben betaald..
Wel 30xx kaarten, maar ik voel dat er met de ethiek niet zo nauw mee omgesprongen wordt deze dagen.
Dat zou schandalig zijn. Waar heb je deze informatie vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• olivier5
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 14-09 10:36
Megekko
Alternate
Azerty

Bij Megekko staan 604 bestellingen in de wachtrij voor een 5900X. Hoe lang dat duurt, is niet te zeggen. Ik ben vandaag opgeschoven van plek 164 naar 160, maar ik denk eigenlijk dat dat annuleringen waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
ik sta 17 van 109 voor de 5950X, zal nog wel een tijdje duren voordat er geleverd gaat worden als de winkels al niet weten wanneer ze nieuwe voorraad krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elxaz
Megekko
Alternate
Azerty

De rij voor 5800x bij megekko is momenteel 240

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Zojuist contact gehad met Alternate.nl via twitter en ze verwachten eigenlijk geen levering meer dit jaar. Maar kan altijd veranderen.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckaas
Megekko
Alternate
Azerty

vraag ik me ook af, ik vraag al in de discord, en hier, maar zowat niemand weet wat de wachtrij is van de 5600x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
luckaas schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:18:
[...]

vraag ik me ook af, ik vraag al in de discord, en hier, maar zowat niemand weet wat de wachtrij is van de 5600x
Wie zegt dat @Shockwave2120 naar de wachtrij van de 5600x vraagt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viertakt
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 05-09 10:49
Verwijderd schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 12:45:
Bij Megekko sta ik inmiddels op plek 64/240 voor een 5800X, gisteravond was dat 72/214 of zo... :P
Ik ben van 50 naar 45 gegaan voor de 5800x bij Megekko, er zullen vast een aantal personen zijn die gewoon bij elke webshop hebben proberen te bestellen, en gewoon annuleren bij de shops waar ze in de wachtrij gezet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PakoeDIEP
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-08 11:07
Gister besteld bij megekko, vandaag binnen:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NrH_zAlGbstZ0jQoX059Clma7Gs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WBBcI66GW7J9Ysab9y00Ec7r.jpg?f=fotoalbum_large

Succes met de bestellingen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erico360
  • Laatst online: 13-09 19:26
Cyrus The Virus schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:18:
Zojuist contact gehad met Alternate.nl via twitter en ze verwachten eigenlijk geen levering meer dit jaar. Maar kan altijd veranderen.
Dat zou echt waanzin zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Erico360 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:28:
[...]

Dat zou echt waanzin zijn.
Naar aanleiding van het communicatie gedrag van Alternate tijdens deze en de rtx3000 launches zou ik niet te veel waarde hechten aan zulke uitspraken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ayzuwa
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 07-11-2024
Dat is toch bijna niet te geloven.. Alternate is toch geen "kleine" webshop..
Ondertussen nog geen nieuws hier van Alternate.be
Betaling was in orde om 15:02 voor een 5900X

Als zij echt geen stock hebben en geen meer binnen krijgen dit jaar zoals jij hier zegt dan kijk ik volgende keer toch ook naar andere webshops..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shadowheart
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 05-09 14:00
Sta 32ste bij alternate medewerker wist verder niks. Dus afwachten wat ze binnenkrijgen nu megekko even bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elxaz
shadowheart schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:31:
Sta 32ste bij alternate medewerker wist verder niks. Dus afwachten wat ze binnenkrijgen nu megekko even bellen.
Heeft Megekko een telefoonnummer dan? Ik krijg namelijk al een tijdje geen respons op mijn gedeeltelijke annulering, en wil graag gaan bouwen dit weekend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beefcakie
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-08 23:25
Nieuwe voorraad 5600x bij Coolblue
https://www.coolblue.nl/p...96/amd-ryzen-5-5600x.html

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jeffb0918
  • Registratie: Februari 2018
  • Laatst online: 28-02 17:51
PakoeDIEP schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:28:
Gister besteld bij megekko, vandaag binnen:

[Afbeelding]

Succes met de bestellingen!
Nice! Enjoy! I have the same...mousepad... :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uforay
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 29-08-2023
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YrykMWLE6qfZ44ft8z9HQi_GYQY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Dydw8vfZgHggkILc0AeNNqHI.jpg?f=fotoalbum_large

yes! oOo

Nu nog wachten op de 6900XT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beefcakie
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-08 23:25

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arno24
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-08 08:23
Elxaz schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:33:
[...]

Heeft Megekko een telefoonnummer dan? Ik krijg namelijk al een tijdje geen respons op mijn gedeeltelijke annulering, en wil graag gaan bouwen dit weekend...
Ik zit in hetzelfde bootje.

Ondertussen de CPU wel binnen, hopelijk zaterdag het moederbord. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/nyff8ASu7GRCAG1Qi2ElKqdjjGY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/fSSoZjGtAyIFwKIkH3z1l5Hy.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwtje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-09 19:55
Nee hoor is er nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
shadowheart schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:31:
Ja heb ook eens gevraagd waar ik in de wachtrij sta, heb pas om 18:00 besteld omdat mijn order van 15:00 geannuleerd was bij andere shop.

p53 voor x5950
p103 voor x5900

[ Voor 4% gewijzigd door Cyrus The Virus op 06-11-2020 13:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StefanKelevra
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 08:15
Nu net een 5600x kunnen bestellen bij CB. Morgen in huis volgens de mail.

Ga dan mn 5900x annuleren op megekko, plekje 203. Ik gebruik het enkel voor gamen en wil straks er een 6800xt bij. Voorlopig lijkt het erop dat er weinig gaming winst is uit de 250 euro duurdere cpu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pixeled
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09-09 20:04
StefanKelevra schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:40:

Ga dan mn 5900x annuleren op megekko, plekje 203. Ik gebruik het enkel voor gamen en wil straks er een 6800xt bij. Voorlopig lijkt het erop dat er weinig gaming winst is uit de 250 euro duurdere cpu.
Klopt, alle reviews lijken daarop te wijzen. Als je vooral gaat gamen is de 5600X verreweg de beste keuze. GamersNexus heeft in hun review ook min of meer officieel gezegd dat de vorige 'beste gaming CPU', Intel's 10600K, bij deze volgens hun van de troon gestoten is :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erico360

Net hetzelfde gedaan. Sta eigenlijk met een 5900x bij Azerty maar dat zal wel veel te lang duren. Ben benieuwd of Coolblue ook daadwerkelijk gaat leveren dus ik wacht nog met cancellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monstertje.xyz
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 05:47
Ik krijg mijn CB cpu vanavond, heb al verzendbevestiging vanochtend besteld...
betreft 5600x

[ Voor 8% gewijzigd door monstertje.xyz op 06-11-2020 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-07 16:56
Ik heb mijn 5600X zojuist binnen (Alternate). Ik ben eigenlijk op zoek naar de 5900X. Iemand die wil ruilen met bijbetaling?

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sietse Vliegen
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 27-08 21:07
Ikkerens schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 09:48:
[...]

Nee, dat is geen opzet. Dat is caching. Ze cachen de productpagina's iets te hard.
In elk geval geen browser caching, want ik heb natuurlijk wel een refresh gedaan.

Laten we ze het voordeel van de twijfel geven - ook als het geen opzet is dan nog is het niet bepaald een klantvriendelijke oplossing.

Ook minder fraai bij Azerty: de prijzen van producten die al in je winkelmandje zitten, kunnen wijzigen zonder dat je daar over geïnformeerd wordt.

Dat doet Amazon dan beter, die melden dat keurig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
DustinHome verwacht de 5950x op 8 december pas blijkbaar.

https://www.dustinhome.nl/product/5011201941/ryzen-9-5950x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erico360
Datums op Dustinhome moet je niet vertrouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaikVeritas
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 11-09 08:23
Arno24 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:38:
[...]

Ik zit in hetzelfde bootje.

Ondertussen de CPU wel binnen, hopelijk zaterdag het moederbord. [Afbeelding]
Wanneer en bij welke winkel hadden jullie besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Erico360 schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:56:
[...]

Datums op Dustinhome moet je niet vertrouwen.
Ok. Bij de 5900x staat 24-11. Ik ken de site verder niet. Bedankt voor de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixeled
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 09-09 20:04
Jongens jongens wat een prijzen vragen ze daar 8)7

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 08:11

SomerenV

It's something!

Montu schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:54:
Ik heb mijn 5600X zojuist binnen (Alternate). Ik ben eigenlijk op zoek naar de 5900X. Iemand die wil ruilen met bijbetaling?
Waarom koop je een 5600X terwijl je eigenlijk een 5900X wil? En mensen vinden het maar gek dat er zoveel gezeik is met bestellingen. Als ik hier kijk snap ik wel hoe dat komt. Men bestelt bij meerdere webshops, annuleert bestellingen links en rechts en bij V&A staan de eerste exemplaren alweer te koop voor een meerprijs. En dan is dit één forum in een relatief klein land.

Ik hoop wel voor de mensen die geduldig wachten dat het bericht van Alternate niet klopt en er wel nog gewoon voorraad komt dit jaar. Ergens hoopte ik op een Ryzen 5 5600 (non X) dit jaar, maar aangezien die er voorlopig nog lijkt te komen ga ik voor safe en ga ik voor Zen2.

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
pixeled schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:58:
[...]

Jongens jongens wat een prijzen vragen ze daar 8)7
tja het is 4 tientjes meer dan ik heb betaald bij megekko en slechts 2 tientjes meer dan wat ie kostte bij Azerty. Als ik hem bij DustinHome gegarandeert morgen hier bij de voordeur zou hebben dan had ik dat prijsverschil er wel voor over gehad. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude

Voor gaming is de 5900x met name een future proof keuze. Multithreaded performance neemt toe, maar gestaag. Dus indien je long term wilt investeren en niet over een jaar of 2 de volgende upgrade denkt te gaan pakken, heeft het zin als je enkel en alleen gamed.

Anderszins is een 5600x inderdaad al snel een logischere keuze. Sowieso is voor wat betreft puur gaming qua current gen hardware duurder lang niet altijd beter. Dit zien we op CPU vlak, maar bijvoorbeeld ook voor wat betreft opslagmedia. Waar NVMe drives, laat staan de nog duurdere PCI Express 4 varianten, geen enkele toegevoegde waarde hebben op performance op dit moment.

Sure, je kunt voor minimalistische looks een NVMe drive overwegen voor game storage, maar meer dan dat is zinloos. Je windows boot drive is eigenlijk de enige binnen een gaming PC waar NVMe een meerwaarde heeft.
Montu schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:54:
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyclonic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:58
Krijg je na 2 weken als de retour periode voorbij is per mail.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Snaba
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 14-09 21:21
SomerenV schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 14:00:
[...]

Waarom koop je een 5600X terwijl je eigenlijk een 5900X wil? En mensen vinden het maar gek dat er zoveel gezeik is met bestellingen. Als ik hier kijk snap ik wel hoe dat komt. Men bestelt bij meerdere webshops, annuleert bestellingen links en rechts en bij V&A staan de eerste exemplaren alweer te koop voor een meerprijs. En dan is dit één forum in een relatief klein land.

Ik hoop wel voor de mensen die geduldig wachten dat het bericht van Alternate niet klopt en er wel nog gewoon voorraad komt dit jaar. Ergens hoopte ik op een Ryzen 5 5600 (non X) dit jaar, maar aangezien die er voorlopig nog lijkt te komen ga ik voor safe en ga ik voor Zen2.
Mensen worden ook geforceerd om hier aan mee te doen anders vis je bij voorbaat al achter het net. Of je doet mee aan dit soort praktijken of je mag weken/maanden wachten op je product.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
SomerenV schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 14:00:
[...]

Omdat de 5900X al uitverkocht is. Als niemand wil ruilen hou ik gewoon de 5600X, maar ik zit op dit moment met een hele trage PC (nog een i5 4670k...) dus ik moest wel upgraden.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazzzdafke
  • Laatst online: 09:49
Timba- schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:10:
[...]

Dat zou schandalig zijn. Waar heb je deze informatie vandaan?
Nvidia levertijden topic

Never ever financial advice...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snaba
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 14-09 21:21
Montu schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 14:06:
[...]

Omdat de 5900X al uitverkocht is. Als niemand wil ruilen hou ik gewoon de 5600X, maar ik zit op dit moment met een hele trage PC (nog een i5 4670k...) dus ik moest wel upgraden.
Ik zit momenteel met een splinternieuwe pc exclusief een CPU. Heb nog wel een oude i5-4460 liggen. Wil ik ook wel ruilen en een beetje geld bijleggen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AtlAntA
Jup, vanaf onderstaande even lezen dan is het wel duidelijk.

Lycan-Strife in "[ZT] [NVIDIA GeForce RTX 30XX] Levertijden & Prijzen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 11:28
Volgens mij zit Far Cry 6 alleen bij de 5800X en hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montu
Vinze schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 14:11:
[...]

Volgens mij zit Far Cry 6 alleen bij de 5800X en hoger.
jep, alleen 5800X en hoger. Heel kut. Kwam ik ook na het bestellen achter.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DavidZnay
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 02-07 10:19
psychodude schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 14:01:
[...]

Voor gaming is de 5900x met name een future proof keuze. Multithreaded performance neemt toe, maar gestaag. Dus indien je long term wilt investeren en niet over een jaar of 2 de volgende upgrade denkt te gaan pakken, heeft het zin als je enkel en alleen gamed.

[...]
Het is jammer dat de 5800x relatief slecht geprijsd is qua core/€ voor gamers, dat zou voor hen de beste future proof CPU zijn imho.
24 threads zullen voor bijna alle game engines altijd zware overkill blijven denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ikkerens
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-07 21:58
Sietse Vliegen schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:55:
[...]

In elk geval geen browser caching, want ik heb natuurlijk wel een refresh gedaan.

Laten we ze het voordeel van de twijfel geven - ook als het geen opzet is dan nog is het niet bepaald een klantvriendelijke oplossing.

Ook minder fraai bij Azerty: de prijzen van producten die al in je winkelmandje zitten, kunnen wijzigen zonder dat je daar over geïnformeerd wordt.

Dat doet Amazon dan beter, die melden dat keurig.
Nee ik doel ook op serverside caching, of third party zoals cloudflare (ik weet niet wat voor setup ze precies hebben).

En ik ben het met je eens, het is niet klantvriendelijk, maar ik denk dat dit een mooi gevalletje "Hanlon's Razor" is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gidogeek
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 09-05-2022
Die reactie kreeg ik telefonisch ook. Ik sta op plek 35 daar voor een 3900X. Van de hoeveel wilde hij niet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arno24
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-08 08:23
MaikVeritas schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:57:
[...]

[...]

Megekko, bestelling na veel verversen kunnen plaatsen om 15:08.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erico360
Coolblue gesproken. Inderdaad meer bestellingen dan dat ze hebben dus ik krijg hem niet. Kan hem voorlopig laten staan zodat ik de eerste ben zodra ze hem hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
DavidZnay schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 14:21:
[...]

Het is jammer dat de 5800x relatief slecht geprijsd is qua core/€ voor gamers, dat zou voor hen de beste future proof CPU zijn imho.
24 threads zullen voor bijna alle game engines altijd zware overkill blijven denk ik.
Persoonlijk betwijfel ik dat.

Een belangrijke reden dat games aanvankelijk slecht multicore performance hadden en op dit moment met name een goede quad core performance hebben in meer en meer titels, is gewoon hardware selectie door de consument alsmede ook beschikbaarheid. Met het meer gebruikelijk worden van echt multicore CPU's vermoed ik dan ook dat multicore support meer en meer ingebakken zal gaan worden binnen engines.

Denk met name aan CPU intensive features, zoals reverb sound effects, deformable physics, NPC simulation / AI, etc. Ook DirectX biedt nu eigenlijk al voordeel voor 12 core boven 8 core, maar resteert hoofdzakelijk nog gewoon het engine werk om hier buiten tech demo's ook beter gebruik van te maken.

Plekje 181/607 inmiddels. Another one bites the dust. Nog 180 annuleringen voor mij te gaan :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Het is een super goede tool die van megekko.

Artikelnr: 294821
Artikel: Processor AMD Ryzen 9 5950X
Jouw positie: 2 van de 107

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
gidogeek schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 14:25:
[...]

Die reactie kreeg ik telefonisch ook. Ik sta op plek 35 daar voor een 3900X. Van de hoeveel wilde hij niet zeggen.
3900x zelfs :+ ja van de hoeveel boeit eigenlijk ook niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtlAntA
Skybullet schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 15:10:
[...]

+1, ik heb zelf ook meer gespendeerd om mijn 3080rtx te mogen ontvangen. Is dat het waard ? ja voor mij wel en ik hoef het voor niemand anders te verantwoorden dan mezelf. Iemand anders vond het 2 weken terug nodig om 20k over te bieden op ons huis, vond ik het dat waard.. nee, maar de kopers blijkbaar wel :+

Pff het upgrade virus begint hier ook te kriebelen.. al doet mijn 9700k het nog meer dan prima.. Het is allemaal zo mooi en nieuw <3
Ja ik heb hier een compleet systeem zonder CPU klaar staan voor mijn 5950x. Dat systeem zit al zo goed als helemaal in elkaar. Toen ik het Moederbord uitpakte was de geur het eerste wat mij opviel. Och dat nieuwe elektronica geurtje is echt heerlijk. Maar totdat die nieuwe CPU er is kan ik niks anders doen dan moederbord snuiven. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackshelve
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-09 13:19
Ik zit nog met mijn a10-6800k uit 2014 die ik overclock wanneer ik games speel, tijd voor een upgrade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gidogeek
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 09-05-2022
Cyrus The Virus schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 14:47:
[...]

3900x zelfs :+ ja van de hoeveel boeit eigenlijk ook niet
Haha ja 5900X obviously :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uforay
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 29-08-2023
MaikVeritas schreef op vrijdag 6 november 2020 @ 13:57:
[...]

[...]

Om 15:09 bevestigings mail van Megekko ontvangen.
Pagina: 1 ... 18 ... 119 Laatste

Let op:
Actuele beschikbaarheid: https://docs.google.com/s...55LIY96ok5lkEZmM/htmlview

Dit topic is alleen voor het bespreken van levertijden en prijzen. Persoonlijk advies of technische vragen horen hier dus niet thuis.

• Slowchat mag in onze discord: Discord
• Geen aankoopadvies!
• Geen V&A!
• Geen discussies over moederborden of BIOS versies.
• Geen ervaringen, die horen in het ervaringentopic.
• Geen zeik of huilposts, inclusief problemen bij aflevering door derden (PostNL, UPS etc). Daar heeft niemand iets aan.
• Garantie-issues.