Het is een custom build, bij Informatique kan je je eigen systeem samenstellen:
https://www.informatique.nl/pcopmaat/
Dus niet prebuild van HP, Dell oid, maar wel volledig geassembleerd. Bewust, omdat ik zelf niet handig genoeg ben (of mezelf voldoende vertrouw) om het ding zelf in elkaar te zetten. Dan heb ik daar die € 59 assemblage-kosten wel voor over.
Mijn huidige, nu overleden, systeem is ook door Informatique geleverd (januari 2015).
En wat heb je verder erin zitten en wat betaal je er voor? Is wel interessant om te weten namelijk.
Dit is de inhoud:
Keyboard, muis, speakers, monitor etc neem ik allemaal mee van het bestaande systeen.
Hoop geld idd, maar ik verwacht hier toch wel minstens 6 en misschien 8 jaar mee te kunnen doen. En ach, het is mijn hobby, dus ik heb het er wel voor over als het maar niet elke 2-3 jaar ofzo is
Had liever iets lagere prijzen gehad, maarja, met deze gekte met chip-tekorten enzo, had ik weinig keus nu mijn oude PC *ploef* heeft gezegd...
Hoop wel mijn oude SSD (Samsung 840 EVO, 512 GB) als 2e disk in die nieuwe machine te kunnen hangen als hij het nog doet (kan ik pas testen als ik die nieuwe heb).