Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ownedbyrick
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 14-12-2021
Hallo,

Ongeveer 10 jaar geleden heb ik een PayPal account aangemaakt. Lange tijd (minimaal 5 jaar) heb ik hier niets meer mee gedaan.
Nu probeer ik sinds juni toegang te krijgen tot deze rekening. Het probleem is echter dat ik mijn wachtwoord en de antwoorden op de beveilgingsvragen vergeten ben.

Als ik op wachtwoord vergeten klik krijg je eerst een code in je e-mail. Deze komt gewoon binnen en hierna kan ik verder.
De enige twee opties zijn beveiligingsvragen beantwoorden en SMS ontvangen.
Als ik kies voor SMS ontvangen kloppen de laatste cijfers van het nummer, de rest is verborgen. Ik heb ook al meer dan 10 jaar hetzelfde 06 nummer.
De SMS komt echter nooit binnen waardoor ik niet verder kan.

De klantenservice van PayPal is telefonisch en ook op Facebook al maanden onbereikbaar. Je krijgt een automatisch bandje dat er geen klantenservice medewerkers aanwezig zijn vanwege COVID.

Dit probleem wordt nu natuurlijk helemaal actueel omdat je vanaf volgend jaar moet betalen voor een inactief account.

Iemand enig idee wat te doen om weer toegang te krijgen of op te zeggen (los van het feit dat het niet zo slim is dat ik het wachtwoord en de antwoorden op de vragen niet meer weet)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:40

The_Worst

Unox

Als je geen saldo op je account hebt staan dan betaal je ook geen inactiviteitsboete. Ookal heb je een creditcard of rekening gekoppeld. Mocht dit de reden zijn dat je nu wil opzeggen.

[ Voor 4% gewijzigd door The_Worst op 31-10-2020 11:13 . Reden: Geen saldo, geen inactiviteitsboete ]

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 30-09 12:48
Kan je het niet proberen via Social Media? Op Twitter zijn ze wel actief via @AskPaypal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ownedbyrick
Hoyden schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 10:59:
Kan je het niet proberen via Social Media. Op Twitter zijn ze wel actief via @AskPaypal?
Daar heb ik vrijdag een bericht naar toe gestuurd (Twitter en Instagram). Nog geen reactie ontvangen.
Geen automatische reply terug gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 30-09 12:48
ownedbyrick schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 11:02:
[...]

Daar heb ik vrijdag een bericht naar toe gestuurd (Twitter en Instagram). Nog geen reactie ontvangen.
Geen automatische reply terug gekregen.
Wat ik zo zie is dat veel mensen binnen ongeveer 12 uur in ieder een reactie hebben ontvangen. Ze zijn daar in ieder geval wel vrij actief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glashelder
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

Glashelder

Anti Android

The_Worst schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 10:58:
Als je geen saldo op je account hebt staan dan betaal je ook inactiviteitsboete. Ookal heb je een creditcard of rekening gekoppeld. Mocht dit de reden zijn dat je nu wil opzeggen.
Wat?

Ik had ook al ruim tien jaar paypall maar nooit een inactiviteitsboete betaald (recentelijk gesloten vanwege het artikel over die paypal en die kosten bij geen gebruik).

Hadden ze eens moeten proberen.

PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ownedbyrick
Glashelder schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 11:06:
[...]

Wat?

Ik had ook al ruim tien jaar paypall maar nooit een inactiviteitsboete betaald (recentelijk gesloten vanwege het artikel over die paypal en die kosten bij geen gebruik).

Dat gaat op 4 januari 2021 in. Vandaar dat ik graag toegang wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CB32
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 21:08
Ik zit met (vrijwel) precies het zelfde probleem. Al jaren niet gebruikt, antwoorden op beveiligingsvragen geef ik nooit echt op want ik zie dat als onveilig, en toegang tot mijn 06 nummer van toen heb ik niet meer. Online klantenservice lijkt alleen mogelijk na inloggen op de Paypal website... haha. Endless loop.

Is nog wel gekoppeld aan mijn bankrekening. Kan nog wel betalen. Ik ga nu maar kijken of ik vanaf de bank die koppeling in ieder geval kan opzeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BertV
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-09 14:12

BertV

Handgemaakt

Hier ook twee accounts. Eerder al een nieuw account moeten starten omdat google authenticator niet werkte.
Nu een nieuw account, waarbij ik dus GEEN google authenticator heb aangevraagd, vraagt nu ook om een google code.

ok, saldo 0

[ Voor 3% gewijzigd door BertV op 31-10-2020 11:14 ]

Voorouders net boven de Neder-Rijn? Doe een DNA-test.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:40

The_Worst

Unox

Glashelder schreef op zaterdag 31 oktober 2020 @ 11:06:
[...]

Wat?

Oeps het woordje geen is weggevallen.

Als je geen saldo op je account hebt, betaal je dus GEEN inactiviteitsboete.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 26-09 13:36

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Gezien dit probleem ook in Paypal is volstrekt onbereikbaar al wordt besproken, zie ik hier verder weinig discussiewaarde. Ik ga hier dan ook een slotje op zetten.

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.