Scalping @ V&A

Pagina: 1
Acties:
  • 583 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
Hallo allemaal

Momenteel zie je erg veel scalping op V&A. Is dat eigenlijk toegestaan?
Volgens mij vinden de meeste mensen het niet wenselijk is het misschien niet een idee om het te weren op V&A in de weken rond een nieuwe product launch?

Want anders bied je alleen maar een platform voor dit soort mensen om er geld aan te verdienen en juist nog meer kaarten te kopen en op V&A aan te bieden voor meer.
Deels is het vrije markt maar het verziekt de gaming markt ook wel een beetje op dit moment.

Hoe kijkt tweakers hier tegen aan?

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Astennu
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 30-08 19:58
Ah oke
dan ga ik ze niet meer melden

Wel jammer ik snap het idee van een vrije markt maar dit verziekt de boel wel goed. Maar goed dat is dan aan ons om dat bedrag wat de scalpers vragen niet te betalen zodat ze de prijs normaal moeten maken. Zolang mensen het er voor neer leggen blijf je dit probleem houden.

LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13:39
Stem met je portemonnee zou ik zeggen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-09 20:22

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Wat @CodeCaster zegt. :)

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Dit topic is gesloten.