Nederlandse gevangenisdienst nam 321 gesprekken van gevangen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puffino
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
nieuws: Nederlandse gevangenisdienst nam 321 gesprekken van gevangenen en adv...

@Koekiemonsterr

Wat is de Tweaknieuwswaarde van dit bericht? Ik zie erg weinig tech hierin.

Beetje stemmingmaken doet het natuurlijk wel.

Wat vinden wij de lezers hiervan?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-09 08:16

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Dit is niet het eerste bericht op de fp over dit onderwerp, en dat we hierover schrijven lijkt me nogal voor de hand liggend. Het betreft privacy, wat altijd al een belangrijk onderwerp is op de site. En daar komt bij dat dit gaat over een technisch systeem en fouten daarbij die tot de gevallen hebben geleid. Des te meer reden voor ons erover te berichten. Heeft niets met stemmingmakerij te maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Puffino
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Dank voor je reactie!

Staat wel nogal haaks op reactie van Arnout Wokke op een ander semi-net-niet tech bericht.

Angst voor kritiek op China?

Ik vind het nogal dubbel.

Groet!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-09 08:16

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Ik vind het eerlijk gezegd niet dubbel. Dat onderwerp dat je aanhaalt, met die reactie van Arnoud, is toch wel weer een heel ander onderwerp. De enige 'overeenkomst' is dat je het beiden misschien qua onderwerp onder privacy kan scharen.

Feit is dat bij berichtgeving van ons over privacy die echte harde, uitgebreide, of duidelijke tech-link soms wel eens wat indirect/semi-afwezig is. Dat lijkt me nog niet direct een reden om het dan maar automatisch in de prullenmand te gooien. En overigens zullen we onderling ook best wel eens ietwat verschillen hoor, qua oordeel over wat wel en niet gebracht moet worden en de redenen ervoor. Maar ik denk dat er in dit geval prima argumenten zijn waarom dat bericht van vandaag over de opgenomen gesprekken wél gebracht wordt en eerder dat onderwerp met die Chinese databank niet.

[ Voor 4% gewijzigd door Koekiemonsterr op 28-10-2020 17:26 ]