Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik speel graag zware shooters zoals escape from tarkov, ook zou ik graag cyberpunk 2077 vlot op ultra draaien. Ik zal de pc ook gebruiken voor videobewerking & 3D modeling
Wat mag het systeem gaan kosten?
het budget voor de PC draait rond de 1500€ (kast alleen)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Keyboard en muis neem ik mee van mijn oude PC
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alle componenten om een snelle middelklasse game pc te maken die goed is voor enkele jaren
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stiller is natuurlijk beter, RGB is geen vereist,wil vooral een bang for buck pc maken
Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken, heb er geen knowhow van.
Wat verwacht je van ons?
hulp met keuze van de onderdelen, ik mis nog enkele onderdelen en heb hulp nodig bij het kiezen tussen diegene die ik al geselecteerd heb. een snelle 1440p pc die op het nieuwe scherm alle games op hoge fps draait en bang for buck is, is wat ik wens te maken.
Alvast bedankt !
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik speel graag zware shooters zoals escape from tarkov, ook zou ik graag cyberpunk 2077 vlot op ultra draaien. Ik zal de pc ook gebruiken voor videobewerking & 3D modeling
Wat mag het systeem gaan kosten?
het budget voor de PC draait rond de 1500€ (kast alleen)
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Keyboard en muis neem ik mee van mijn oude PC
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Alle componenten om een snelle middelklasse game pc te maken die goed is voor enkele jaren
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Stiller is natuurlijk beter, RGB is geen vereist,wil vooral een bang for buck pc maken
Ga je overklokken?
Ik ga niet overklokken, heb er geen knowhow van.
Wat verwacht je van ons?
hulp met keuze van de onderdelen, ik mis nog enkele onderdelen en heb hulp nodig bij het kiezen tussen diegene die ik al geselecteerd heb. een snelle 1440p pc die op het nieuwe scherm alle games op hoge fps draait en bang for buck is, is wat ik wens te maken.
Alvast bedankt !
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 189,90 | € 189,90 |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 5600X (BOX) Boxed | € 309,- | € 309,- |
| 1 | Moederborden | MSI MAG B550 Tomahawk | € 165,- | € 165,- |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 3070 Gaming Trio | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500DX Zwart | € 95,95 | € 95,95 |
| 1 | Behuizingen | Phanteks Eclipse P400A Digital Zwart | € 89,95 | € 89,95 |
| 1 | Monitoren | LG UltraGear 27GL850 Zwart | € 431,83 | € 431,83 |
| 1 | Koptelefoons | Marshall Monitor II A.N.C. (Zwart) | € 234,17 | € 234,17 |
| 1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 Black Edition | € 30,65 | € 30,65 |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 49,68 | € 49,68 |
| 1 | Geheugen intern | HyperX Fury black HX432C16FB3K2/32 | € 137,05 | € 137,05 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 105,90 | € 105,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.839,08 | ||