Ik heb een probleem met paypal, het is afgeschreven van mijn rekening maar ik sta hetzelfde bedrag ook negatief op mijn saldo. Alleen via de paypal site is het onmogelijk gemaakt om contact op te nemen, weet iemand hoe je dit doet of heeft hier ervaring mee?
Dat zag ik ook al ja, alleen nog steeds nergens een plek om een bericht achter te laten of een email te versturen.
Dat is al een hele tijd een probleem. Zie ook Paypal is volstrekt onbereikbaar
Schijnbaar lukt het soms via de chat. Ik heb in ieder geval besloten om het niet meer te gebruiken en het na vele jaren op te zeggen. Wil geen gedoe met partijen waarvoor de klant lucht is.
Schijnbaar lukt het soms via de chat. Ik heb in ieder geval besloten om het niet meer te gebruiken en het na vele jaren op te zeggen. Wil geen gedoe met partijen waarvoor de klant lucht is.
Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.
Ah, ik ga het hierna ook maar opzeggen. Als ze niet snel reageren storneer ik gewoon hun betaling.Bastien schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 19:08:
Dat is al een hele tijd een probleem. Zie ook Paypal is volstrekt onbereikbaar
https://www.paypal.com/nl/smarthelp/contact-us
En dan klikken op berichten. Zover ik kan zien kan je dan in contact komen met een medewerker
En dan klikken op berichten. Zover ik kan zien kan je dan in contact komen met een medewerker
Nee niet echt, kwam net na paar keer klikken bij een berichtencentrum maar toen stond er geen medewerker beschikbaar.loki504 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 19:20:
https://www.paypal.com/nl/smarthelp/contact-us
Komt dat niet omdat ze tot half 6 open zijn?bikabob schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 19:24:
[...]
Nee niet echt, kwam net na paar keer klikken bij een berichtencentrum maar toen stond er geen medewerker beschikbaar.
Volgens andere topic reageren ze daar nooit, maar ik ga het morgen weer proberen.loki504 schreef op dinsdag 27 oktober 2020 @ 19:26:
[...]
Komt dat niet omdat ze tot half 6 open zijn?
Gezien dit probleem ook in Paypal is volstrekt onbereikbaar al wordt besproken, zie ik hier verder weinig discussiewaarde. Ik ga hier dan ook een slotje op zetten.
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.