Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelBelgium
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 13-05 13:09
Ik zoek een?
Een ultrawide 34inch 1440p 144hz monitor. Ik zou graag willen upgraden vanuit 2x 1080p 60hz. Ik had deze monitoren in gedachten:Wat is je budget?
Rond de 450€

Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Neen.

Heeft er iemand 1 van deze monitoren? De Dark Matter ziet er mij een goeie kandidaat uit maar er zijn nauwelijks reviews over deze monitor op het internet. En omdat er al wat korting is vind ik dit wel een goeie keuze denk ik.

Beste antwoord (via MichaelBelgium op 28-11-2020 21:31)

• GD_Einstein
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-12-2024
MichaelBelgium schreef op maandag 9 november 2020 @ 19:31:
Ik heb de Monoprice 34in ultrawide aangeschaft. Ben heel benieuwd naar deze monitor en de eventuele ervaring.

@Satan_cat De monoprice komt met een 1 jaar PixelPerfect garantie (dus tijdens 1 jaar: dode pixel = gratis vervanging)

Ik zou graag een review schrijven maar helaas heeft tweakers deze monitor niet in de pricewatch. Misschien schrijf ik de review hier. Ook wss een unboxing video
Ik ben ook wel zeer benieuwd in een review ... hij staat momenteel aan 378€
https://www.monoprice.eu/...able-stand-quantum-dot-va

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 07:05
Wat ga je op de monitoren doen. Gamen, kantoorwerk, films kijken of anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelBelgium
Uszka schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 10:08:
Wat ga je op de monitoren doen. Gamen, kantoorwerk, films kijken of anders?
Ja, alles wat je dus al opgesomd hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 07:05
Van 1440p 144Hz gaat je RX 480 behoorlijk over zijn nek als je gaat gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelBelgium
Uszka schreef op maandag 26 oktober 2020 @ 10:50:
Van 1440p 144Hz gaat je RX 480 behoorlijk over zijn nek als je gaat gamen.
Ja weet ik, in de toekomst doe ik een upgrade natuurlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 08:43
Voor gamen dan instellen op 1080p met minimum settings :D (dan gaat t wel vloeiend )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ItsNotSimple112
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 13-05 16:33
AOC CU34G2X/BK

Ik heb deze monitor nu een maandje in bezit, werkt prima en degelijk van kwaliteit. Stevige voet maar steekt wel ver uit naar achter is mijn mening. Het is een mooi VA paneel en de pixels zijn niet te tellen tenzij je er echt met je snufferd bovenop gaat zitten. In combinatie met mijn RTX 2070 Super haal ik in de meeste games tussen 70 a 100 fps op Ultra settings. Wil je de 144fps halen dan moet je flink downscalen in video settings.

Voor gamen is het heerlijk een ultrawide, je wordt meer in de game "gezogen". Je horizon wordt verbreed maar je levert in qua hoogte van je beeld. Meeste cutscenes in games zijn helaas 16:9 dus moet je de gamefile aanpassen met HX edit voor volledig beeld in cutscenes.

Voor internetten en YouTube en films kijken vind ik ultrawide persoonlijk minder omdat je vaak met zwarte randen kijkt links en rechts vanwege het native 16:9 beeld en je dus moet gaan schalen om het beeldvullend te krijgen naar 21:9, wat resulteert in beeldverlies aan de boven en onderzijde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pastafarian
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 27-03 19:09
Wat is jouw ervaring met gsync aanzetten? Heb je last van flickering in games, of applicaties (bijvoorbeeld Spotify)? Ik ben namelijk zelf ook in de markt voor een nieuw beeldscherm.

De iiyama lijkt overigens iets betere specs te hebben, vooral wat betreft peak brightness (kitguru review), maar heeft wel veel kinderziektes / last van de welbekende VA-panel gsync/freesync flickering voor veel gebruikers (Tweakers topic).

Afhankelijk van de haast kan je ook wachten op Black Friday. Overweeg ik zelf ook. Afgelopen jaar waren er toch aardig wat beeldschermen afgeprijsd (hoewel vooral de oudere modellen).

[ Voor 10% gewijzigd door Pastafarian op 28-10-2020 23:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ItsNotSimple112
Ik had in het begin wel last van Flickeringen in game verder niet. Maar dat bleek doordat GSync uit stond. Na Gsync aan te zetten en de overdrive op medium settings nergens meer last van gehad. Bij de AOC is de brightness ook hoog genoeg maar dat is misschien persoonlijk. Het VA paneel geeft mooie kleuren en mooi contrast. Ik heb ook een LG IPS scherm er naast staan en ja daar zijn de kleuren wel beter van maar die heeft last van IPS glow. Zo heeft elk paneel wel wat.

De iiyama is wel mooi maar 34 inch en vlak en ips is denk ik niet overzichtelijk, de lichte curve van de AOC maakt het kijken net wat prettiger en games zoals Horizon Dawn, Death Stranding, Just cause 4, Borderlands 3 op een ultrawide is gewoon een compleet nieuwe ervaring en ik kom van 32 inch 4k. Anderzijds de 21:9 beeldverhouding is qua gamen heel fijn maar voor andere dingen persoonlijk minder.

Het blijft een keuze de ultrawide monitoren markt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pastafarian
ItsNotSimple112 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 10:37:
Ik had in het begin wel last van Flickeringen in game verder niet. Maar dat bleek doordat GSync uit stond. Na Gsync aan te zetten en de overdrive op medium settings nergens meer last van gehad. Bij de AOC is de brightness ook hoog genoeg maar dat is misschien persoonlijk. Het VA paneel geeft mooie kleuren en mooi contrast. Ik heb ook een LG IPS scherm er naast staan en ja daar zijn de kleuren wel beter van maar die heeft last van IPS glow. Zo heeft elk paneel wel wat.

De iiyama is wel mooi maar 34 inch en vlak en ips is denk ik niet overzichtelijk, de lichte curve van de AOC maakt het kijken net wat prettiger en games zoals Horizon Dawn, Death Stranding, Just cause 4, Borderlands 3 op een ultrawide is gewoon een compleet nieuwe ervaring en ik kom van 32 inch 4k. Anderzijds de 21:9 beeldverhouding is qua gamen heel fijn maar voor andere dingen persoonlijk minder.

Het blijft een keuze de ultrawide monitoren markt.
Thanks voor de reactie. Let wel op: er zijn 2 versies van de iiyama: 1 ips en vlak, en 1 VA en curved (net als jouw scherm). Goed om te horen dat het kwa flickering meevalt / op te lossen is met de AOC. De VA versie van de iiyama lijkt daar volgens het topic wat ik linkte wat meer problemen mee te hebben (voor de meeste gebruikers), maar ziet er kwa specs wel weer beter uit. Lastig...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ItsNotSimple112
Ik vind de AOC een heerlijk scherm en heb er geen problemen mee met mijn RTX 2070 Super. Ook zo goed als geen light bleed aan de randen ofzo. Het is overigens een Samsung VA paneel wat erin zit.

Het is een kwestie van smaak denk ik. IPS heeft voordelen en VA ook en visa versa qua nadelen. Je zou ook nog eens kunnen kijken naar de Xiaomi 34 inch uwqh of de Cooler Master.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pastafarian
ItsNotSimple112 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 20:29:
Ik vind de AOC een heerlijk scherm en heb er geen problemen mee met mijn RTX 2070 Super. Ook zo goed als geen light bleed aan de randen ofzo. Het is overigens een Samsung VA paneel wat erin zit.

Het is een kwestie van smaak denk ik. IPS heeft voordelen en VA ook en visa versa qua nadelen. Je zou ook nog eens kunnen kijken naar de Xiaomi 34 inch uwqh of de Cooler Master.
Klopt, of de Gigabyte G34WQC, waar eindelijk wat reviews van zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MichaelBelgium
Een verschil tussen de AOC en Gigabyte is dat Gigabyte Freesync premium heeft en AOC normale freesync, de Iiyama heeft dat ook

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-06 17:01

Dhrax

Prog Lord

ItsNotSimple112 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 10:37:
Ik heb er helaas wel wat last van, al verschilt het van game tot game. Veel over gelezen en veel VA panelen, ook de duurdere hebben last van flickeringen. Wat ik zelf concludeer is dat het toch echt een driver issue is en niet zozeer een probleem met VA panalen an sich.
ItsNotSimple112 schreef op donderdag 29 oktober 2020 @ 20:29:

Voor gaming is het echt een fantastisch scherm, ik zou niet meer terug willen naar IPS :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ItsNotSimple112
Dhrax schreef op vrijdag 30 oktober 2020 @ 14:19:
[...]

Ik heb er helaas wel wat last van, al verschilt het van game tot game. Veel over gelezen en veel VA panelen, ook de duurdere hebben last van flickeringen. Wat ik zelf concludeer is dat het toch echt een driver issue is en niet zozeer een probleem met VA panalen an sich.

Dit zou wel eens kunnen, zou mij niet verbazen ook. Gisteren een driver update gehad van nvidia hou m'n hart vast

[...]

Voor gaming is het echt een fantastisch scherm, ik zou niet meer terug willen naar IPS :)
Ook dit kan alleen maar beamen, heb de LG 27GL850 paar keer in huis gehad maar kon hem niet zo mooi krijgen qua beeld als deze AOC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelBelgium
Ik heb m'n keuzes verminderd naar de Xiaomi 34" of de Iiyama GB3466WQSU-B1. Heb te weten gekomen dat ik de PbP feature (picture by picture) wel veel zal gebruiken en deze 2 monitors hebben dat alleen.
Zo kan je 2 video inputs gebruiken die naast elkaar komen te staan. Jammer dat de AOC het niet heeft :/ (tenzij er een software is die dat ook doet)

Hoe dan ook, ik zie dat de Iiyama veel flickering issues heeft .. dus ik leun licht naar de Xiaomi.
Die monoprice monitor is nog verder in prijs gezakt ook .. naar 378€ - laagste prijs ooit gezien voor 1440p 144hz UW

EDIT: de monoprice heeft ook PiP/PbP - zeer "tempting" voor 378€, enigste verschil is dat het gewone amd freesync heeft en niet premium

[ Voor 10% gewijzigd door MichaelBelgium op 01-11-2020 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satan_cat
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 24-06 14:46
Ik sta momenteel voor dezelfde keuze als jij. Denk dat er bij alle monitoren uit dit lijstje een risico is op screenflickering. Daarom zou ik het afraden om hem bij Monoprice te halen aangezien je dan misschien een langzaam traject van verzendingen heen en terug tegemoet kan zien.

https://www.tomshardware.com/reviews/gigabyte-g34wqc/1

Als je naar deze review kijkt is de Gigabyte echt een enorm goed presterende monitor, ik denk zelf dat ik voor dit model ga. Dit kan je gewoon bij een plaatselijke retailer kopen en dan heb je dus direct recht op een nieuw model, hardwarematige fix of een andere oplossing mocht de flickering optreden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Nu online

Bolletje

Moderator Harde Waren
Ik heb zelf de Xiaomi 34".
  • Kijkhoeken zijn niet geweldig; zal wel inherent zijn aan VA. In vergelijking met een Samsung PLS monitor die ik heb. Als je zwart hebt en dan van onder een hoek bekijkt wordt het paarsachtig. Helderheid is wel veel beter (heb hem nu maar op 55%)
  • VESA-mount is top. Heb hem nu op een monitorbeugel (hij weegt ~6,3 kg zonder voet), kan net. Voet is trouwens wel een hele goede voet. Werkt mooi met die magneetjes, in hoogte verstellen etc.
  • Algehele afwerking is ook goed. Minimalistisch, fijne afwerking plastic.
  • OSD-knoppen is wel even stap terug t.o.v. joystick, maar is voor de rest wel ok. Je kan helderheid, contrast, volume en wat andere instellingen aanpassen met ClickMonitorDDC. Input kan je niet met deze tool wijzigen.
  • PBP werkt op zich wel goed. Let wel dat je resolutie aan moet passen in driver tool, niet in Windows settings.
  • PBP werkt alleen met 50/50 split. Dus je hebt dan tweemaal 1720*1440. Je kan niet 2560*1440 en dan 880*1440 doen bijvoorbeeld. Ik weet niet of andere monitors dit ondersteunen.

[ Voor 4% gewijzigd door Bolletje op 03-11-2020 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhrax
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-06 17:01

Dhrax

Prog Lord

Na vele positieve verhalen over de Club3D VESA DP 1.4 kabel, toch maar een besteld. Hopelijk lost dit mijn brightness flickering volledig op.

Laat mijn bevindingen nog weten.

Edit: geen verschil :(

[ Voor 6% gewijzigd door Dhrax op 04-11-2020 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelBelgium
[b]Satan_cat in "1440p 144hz UW monitor upgrade"Denk dat er bij alle monitoren uit dit lijstje een risico is op screenflickering. Daarom zou ik het afraden om hem bij Monoprice te halen aangezien je dan misschien een langzaam traject van verzendingen heen en terug tegemoet kan zien.
Ik zou geen monitor er uit laten omwille van mogelijk vertraagde returns. Op de niet-eu site heeft de monitor degelijke goeie reviews en nergens sprake van flickering. het gebruikt een Quantum dot panel dus is wss daar door.

Hoe dan ook, ik zou wachten tot black friday misschien indien er een betere deal te vinden is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satan_cat
MichaelBelgium schreef op dinsdag 3 november 2020 @ 22:33:
[...]

Ik zou geen monitor er uit laten omwille van mogelijk vertraagde returns. Op de niet-eu site heeft de monitor degelijke goeie reviews en nergens sprake van flickering. het gebruikt een Quantum dot panel dus is wss daar door.

Hoe dan ook, ik zou wachten tot black friday misschien indien er een betere deal te vinden is
Quantum dot is gewoon een backlight techniek die gebruikt wordt. Is gewoon hetzelfde paneel als in de andere "budget" 144hz ultrawide VA schermen gebruikt wordt. De Coolermaster GM34-CW gebruikt ook QLED en heeft een enorm kleur bereik (https://www.tomshardware.com/reviews/cooler-master-gm34-cw) dus zal het wel ten goede komen.

Ik zou het risico niet nemen omdat ik anders weer op een laptop schermpje al mijn werk moet doen + niet echt kan gamen/content kan bekijken voor een langere periode aangezien dit mijn enige scherm zou zijn. Ik zou ook een monitor altijd met pixelgarantie kopen zodat je bij ontvangst altijd een scherm hebt zonder vervelende afwijkingen maar daar verschillen de meningen over.
Maar als jij wel in die positie bent om zo een keuze te maken dan ben ik erg benieuwd naar je ervaring met deze monitor, graag een review van maken mocht je in de mogelijkheid zijn! ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MichaelBelgium
Ik heb de Monoprice 34in ultrawide aangeschaft. Ben heel benieuwd naar deze monitor en de eventuele ervaring.

@Satan_cat De monoprice komt met een 1 jaar PixelPerfect garantie (dus tijdens 1 jaar: dode pixel = gratis vervanging)

Ik zou graag een review schrijven maar helaas heeft tweakers deze monitor niet in de pricewatch. Misschien schrijf ik de review hier. Ook wss een unboxing video

[ Voor 3% gewijzigd door MichaelBelgium op 09-11-2020 19:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satan_cat
@MichaelBelgium Ben heel erg benieuwd naar je ervaringen met deze monitor! Vooral benieuwd naar de hopelijke afwezigheid van flickering en of er een beetje op te gamen valt!

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• GD_Einstein
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-12-2024
MichaelBelgium schreef op maandag 9 november 2020 @ 19:31:

Ik ben ook wel zeer benieuwd in een review ... hij staat momenteel aan 378€
https://www.monoprice.eu/...able-stand-quantum-dot-va

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frans de louw
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-11-2023
@MichaelBelgium

ook ik ben zeer benieuwd naar dit scherm, laat je ons je ervaringen weten?
wanneer ik deze rechtstreeks bestel zijn daar dan nog extra kosten aan verbonden ivm buitenland ofzo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Satan_cat
@frans de louw
Nee er zijn geen extra verzendkosten of iets dergelijks bij. Je koopt het van de eu site dus komt het vermoedelijk uit Duitsland en zal het dus ook heffingsvrij zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MichaelBelgium
Halleluja, wat een beeldscherm!

Foto

Mijn eerste indruk is dat het een serieuze verbetering is. Prachtig scherm. Ik heb de unboxing gefilmd (voor de lol) en zal deze uploaden naar Youtube sooner or later. Ik zou er dieper willen op ingaan, om een video review te maken of dergelijke maar weet niet precies wat ik moet reviewen ... welke features en zo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Satan_cat
Nice, klinkt erg goed!

Denk dat de voornaamste onderdelen die nuttig zijn voor ons de volgende zijn:

- 144hz refreshrate + gsync/freesync aan (kan bij vergelijkbare monitoren met dezelfde panelen flickering issues veroorzaken)
- Gevoelsmatig black smearing en response time met snellere spellen misschien
- Reguliere mogelijke monitor mankementen zoals backlight bleed, glow, zoemen van voeding, kijkhoeken
- Gevoelsmatig contrast, helderheid en kleuraccuracy als je het idee hebt een redelijk referentiekader te hebben
- Ervaring met de bestelling ansich

Stel dit heel erg op prijs, bedankt!

Edit: OSD menu misschien ook doornemen!

[ Voor 3% gewijzigd door Satan_cat op 12-11-2020 16:28 ]

• MichaelBelgium
Satan_cat schreef op donderdag 12 november 2020 @ 16:27:
Nice, klinkt erg goed!

Denk dat de voornaamste onderdelen die nuttig zijn voor ons de volgende zijn:

- 144hz refreshrate + gsync/freesync aan (kan bij vergelijkbare monitoren met dezelfde panelen flickering issues veroorzaken)
- Gevoelsmatig black smearing en response time met snellere spellen misschien
- Reguliere mogelijke monitor mankementen zoals backlight bleed, glow, zoemen van voeding, kijkhoeken
- Gevoelsmatig contrast, helderheid en kleuraccuracy als je het idee hebt een redelijk referentiekader te hebben
- Ervaring met de bestelling ansich

Stel dit heel erg op prijs, bedankt!

Edit: OSD menu misschien ook doornemen!
OSD menu neem ik door na de unboxing (dat al gefilmd is, maar osd menu nog niet) en bedankt voor de ideeën !

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MichaelBelgium
Unboxing staat online: YouTube: Black Matter 34inch Monoprice unboxing + OCD overview hopelijk helpt dit wat mensen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satan_cat
@MichaelBelgium En hoe bevalt het tot nu toe? Freesync inclusief met 144hz al uitgetest?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MichaelBelgium
Satan_cat schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:59:
@MichaelBelgium En hoe bevalt het tot nu toe? Freesync inclusief met 144hz al uitgetest?
Ik ben impressed in het algemeen, heb al een paar games gespeeld op 144hz: csgo, gta v, dirt rally en alles is gewoon veel smoother maar in het begin had ik het gevoel dat ik het verschil niet zag tussen 60hz en 144hz. Met Freesync en 144hz zie ik geen flickering (heb dit veel gezien op reddit en zo - maar ik zie dit niet). HDR heb ik nog niet gebruikt. Maar ik denk dat HDR voor mij geen meerwaarde is, en het is ook maar HDR-400 - dus het minste van het minste.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Satan_cat
Oke nice ik ben benieuwd, denk dat ik zelf komende week ook een bestelling ga plaatsen dan. Mocht hij er dan zijn zal ik ook zeker mijn (amateuristische) ervaringen met het beeldscherm delen.
Dan is wel vereist dat de onderdelen voor mn build binnen zijn (beschikbaarheid van NR200P is om te janken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelBelgium
Satan_cat schreef op woensdag 18 november 2020 @ 14:29:
Oke nice ik ben benieuwd, denk dat ik zelf komende week ook een bestelling ga plaatsen dan. Mocht hij er dan zijn zal ik ook zeker mijn (amateuristische) ervaringen met het beeldscherm delen.
Dan is wel vereist dat de onderdelen voor mn build binnen zijn (beschikbaarheid van NR200P is om te janken)
Leuk nieuws! Als het niet naar uw verwachting is, heb je 30 dagen de tijd om te retouren - zonder enige reden. (alé op de monoprice.eu site)

• SmokeyMcDoom
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18-04 00:52
MichaelBelgium schreef op woensdag 18 november 2020 @ 22:35:
[...]

Leuk nieuws! Als het niet naar uw verwachting is, heb je 30 dagen de tijd om te retouren - zonder enige reden. (alé op de monoprice.eu site)
Op de website staat dat je maar 14 dagen hebt: https://www.monoprice.eu/pages/refund-policy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angelol
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 23-06 10:25
Volgens mij printen hun een label uit als je terug wilt sturen dus kost het niks? In ieder geval als iemand dit topic volgt hij is op moment dat ik dit post 358 euro. Dus ik heb hem ook maar besteld! Dan scheelt het genoeg met de liyama om het maar te proberen.

[ Voor 22% gewijzigd door Angelol op 28-11-2020 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelBelgium
Oh vreemd, ik zweer dat ik 30 gezien heb. Wss veranderd.
Angelol schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 11:48:
Volgens mij printen hun een label uit als je terug wilt sturen dus kost het niks? In ieder geval als iemand dit topic volgt hij is op moment dat ik dit post 358 euro. Dus ik heb hem ook maar besteld! Dan scheelt het genoeg met de liyama om het maar te proberen.
Ja klopt. Zij zorgen voor de vervoerskosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angelol
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 23-06 10:25
@MichaelBelgium Off topic maar heb die van mij toch geannuleerd. Kon het niet laten maar heb https://www.monoprice.eu/...os=1&_sid=178e6a0b5&_ss=r Besteld. Lijkt mij een goede deal voor een 49" 1440p. Altijd al gewild nu hopen dat dode pixels meevallen en de bleed niet al te erg is. Zie bij de 34inch wel pixel garantie staan bij de 49 niet.

Edit: heeft pixel warranty voor een jaar dus dat moet wel goed zitten! Had die van jou nog dode pixels?

Edit 2: Heel jammer bestelling is geannuleerd. Ze verwachten een restock in 3 tot 4 maanden.

[ Voor 16% gewijzigd door Angelol op 08-12-2020 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelBelgium
Angelol schreef op zaterdag 28 november 2020 @ 13:16:
@MichaelBelgium Off topic maar heb die van mij toch geannuleerd. Kon het niet laten maar heb https://www.monoprice.eu/...os=1&_sid=178e6a0b5&_ss=r Besteld. Lijkt mij een goede deal voor een 49" 1440p. Altijd al gewild nu hopen dat dode pixels meevallen en de bleed niet al te erg is. Zie bij de 34inch wel pixel garantie staan bij de 49 niet.

Edit: heeft pixel warranty voor een jaar dus dat moet wel goed zitten! Had die van jou nog dode pixels?
Inderdaad héél goedkoop voor 49inch, is wel immens groot. Ik zou daar geen plaats voor hebben haha (tenzijn gemount op de muur).

En nee, i had geen dode pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasgij
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 16-06 20:57
Ik twijfel tussen de Dark Matter en Xiaomi. Wat heeft jou doen besluiten om voor de Dark Matter te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrisje1983
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:01
Ik ben ook in de markt voor een ultra wide, ik neig nogal naar de xiaomi.

Mooie prijs
picture by picture met echt 2 hdmi of display port inputs
curved
scherm ziet er strak uit zonder overdreven design

Hoe zit het met de verkrijgbaarheid?

Kan hem nu nog voor 450 bij mediamarkt bestellen, de prijzen van 400 zijn niet meer te vinden op amazon of waar dan ook. Het lijkt erop dat hij overal uitverkocht is en met de thuiswerk run op monitoren ben ik bang dat het niet veel beter gaat worden?

Iemand pixel problemen? Ik dacht dat dat iets van 15 jaar terug was en niet meer voorkwam?

[ Voor 7% gewijzigd door Chrisje1983 op 22-02-2021 22:51 ]

Pagina: 1