Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miranda.1980
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 11-07-2024
Ik ben voor een verjaardags kado voor mijn man op zoek naar een bouw/ industrie radio ( om dat zijn huidige niet zo goed meer is ) maar zie door de bomen het bos niet meer.

Wat de eisen zijn: Dab+ Tuner en muziek afspeelbaar vanaf een sd kaart of usb stick.

Moet op accu kunnen maar ook op netstroom eventueel via een adapter.

Budget max 300

Heb al vele gezien maar oa eentje van caliber maar als ik zo zie hebben er bijna geen dab+ radios de mogelijkheid om ook muziek vanaf een sd kaart of usb stick af te spelen, bij sommige staat dat het wel kan maar dan lees ik de handleiding online en blijkt het weer niet te kunnen.

Mag online te bestellen zijn maar ook wel in een bouwmarkt ed.

Wie wil en kan mij adviseren ?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• atsan
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 05:08
Geen advies maar korte reflectie,
In mijn tijd op de bouwplaats heb ik nog nooit een bouwvakker ontmoet die zich druk maakte om dab sd of usb, s'ochtens om 7:15 ging dat ding aan en om 16:00 uit. Gewoon 1 kanaal, altijd zelfde volume, en stevig omdat ze er zelf een houten kist rondom hebben getimmerd.
Natuurlijk kan het zijn dat je man zich wel hier allemaal in interreseerd, maar wilde wel even zeker weten of je je niet iets laat aanpraten door vrienden/ verkopers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MBgek
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11:04
Kijk hier eens, hier moet wel iets tussen staan

https://www.perfectpro.eu/nl/producten/

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:15
Welk merk gebruikt je man voor accugereedschap? Zou het niet mooi zijn als de radio werkt met dezelfde gereedschapsaccu's als zijn schroefmachine etc.? Veel van deze merken verkopen namelijk ook bouwradio's (Bosch, Makita, DeWalt, Milwaukee, Hikoki, etc). Geen idee of je dan de functies vindt die je wilt.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Xander schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 19:15:
Welk merk gebruikt je man voor accugereedschap? Zou het niet mooi zijn als de radio werkt met dezelfde gereedschapsaccu's als zijn schroefmachine etc.? Veel van deze merken verkopen namelijk ook bouwradio's (Bosch, Makita, DeWalt, Hikoki, etc). Geen idee of je dan de functies vindt die je wilt.
Dát dus!!! (y)

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miranda.1980
atsan schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 19:14:
Geen advies maar korte reflectie,
In mijn tijd op de bouwplaats heb ik nog nooit een bouwvakker ontmoet die zich druk maakte om dab sd of usb, s'ochtens om 7:15 ging dat ding aan en om 16:00 uit. Gewoon 1 kanaal, altijd zelfde volume, en stevig omdat ze er zelf een houten kist rondom hebben getimmerd.
Natuurlijk kan het zijn dat je man zich wel hier allemaal in interreseerd, maar wilde wel even zeker weten of je je niet iets laat aanpraten door vrienden/ verkopers.
Het is niet voor op een bouwplaats maar ze noemen die radio’s zo geloof ik.
De radio is bedoeld voor in een werkplaats dus moet het wel iets stevigs zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miranda.1980
Xander schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 19:15:
Welk merk gebruikt je man voor accugereedschap? Zou het niet mooi zijn als de radio werkt met dezelfde gereedschapsaccu's als zijn schroefmachine etc.? Veel van deze merken verkopen namelijk ook bouwradio's (Bosch, Makita, DeWalt, Milwaukee, Hikoki, etc). Geen idee of je dan de functies vindt die je wilt.
Ze gebruiken het meeste DeWalt, Metabo en Hitachi zover ik weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Miranda.1980 schreef op zondag 25 oktober 2020 @ 19:20:
[...]

Het is niet voor op een bouwplaats maar ze noemen die radio’s zo geloof ik.
De radio is bedoeld voor in een werkplaats dus moet het wel iets stevigs zijn.
Dan zou 'je' dus eigenlijk gewoon een kijkje moeten gaan nemen in Het Krat- en Kistradio Topic [Deel 20] ;)

Een oude (auto)-radio met wat plankjes en boxen....

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• atsan
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 05:08

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theo74
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 16-05 15:18
Als gezegd, de beslissing qua merk ‘kan’ afhangen van het merk accu-gereedschap wat hij vooral gebruikt zodat het makkelijk accu’s uitwisselen is.
In je opsomming komt Makita voor en dit merk heeft DAB+ radio’s met USB ingang, etc. en niet minder belangrijk, een pittig goed geluid. Let wel op: Makita radio’s werken op zowel 230V als op accu maar laden accu’s niet op. Dan zou je naar bouwradio’s van DeWalt moeten kijken.

Als 1 hond vecht om een been, dan is hij zeker schizofreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goofy1978
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 16-05 21:44
https://www.coolblue.nl/p...4/perfectpro-audisse.html

In een werkplaats zou ik een model nemen wat ook op wifi kan.
Radio fm en dab werkt niet lekker in een blikken loods.

Ik heb zelf deze voor op het werk, laad de accu op als ie in netstroom zit.

https://www.bol.com/nl/p/...b-radio/9200000084182743/

[ Voor 31% gewijzigd door Goofy1978 op 25-10-2020 22:57 ]

Pagina: 1