Welke telefoons/merken geven nou de beste specs per euro.
Zowel voor een laag budet <100 euro als wel voor een 400 euro phone ben ik hier benieuwd daar.
Ik heb ooit een OnePlus gekocht, toen het nog niet zo bekend was en invite only en dat ding had best een impressive performance voor z'n prijs.
Ik heb ook nog eens een Wiko(?) telefoon gehad. Goedkoop, maar supercrappy.
Waar ik dus echt vrolijk van wordt is telefoon die veel waar voor z'n geld geeft.
Ik heb nu bijvoorbeeld een Vivo1812, die ik voor nog geen 80 euro heb gekocht en die is ook echt zeker niet verkeerd.
Zowel voor een laag budet <100 euro als wel voor een 400 euro phone ben ik hier benieuwd daar.
Ik heb ooit een OnePlus gekocht, toen het nog niet zo bekend was en invite only en dat ding had best een impressive performance voor z'n prijs.
Ik heb ook nog eens een Wiko(?) telefoon gehad. Goedkoop, maar supercrappy.
Waar ik dus echt vrolijk van wordt is telefoon die veel waar voor z'n geld geeft.
Ik heb nu bijvoorbeeld een Vivo1812, die ik voor nog geen 80 euro heb gekocht en die is ook echt zeker niet verkeerd.
Nog vage merken die jullie kunnen aanbevelen?Y81i smartphone comes with 13 MP rear camera, 5 MP front camera, MediaTek Helio A22 processor, 2 GB ram, 16 GB internal memory expandable up to 256 GB, 15.46cm (6.22) HD+ display, 3260 mAh battery