Vraag

• Bitcoins
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 11-04-2021
Welke telefoons/merken geven nou de beste specs per euro.

Zowel voor een laag budet <100 euro als wel voor een 400 euro phone ben ik hier benieuwd daar.
Ik heb ooit een OnePlus gekocht, toen het nog niet zo bekend was en invite only en dat ding had best een impressive performance voor z'n prijs.

Ik heb ook nog eens een Wiko(?) telefoon gehad. Goedkoop, maar supercrappy.

Waar ik dus echt vrolijk van wordt is telefoon die veel waar voor z'n geld geeft.
Ik heb nu bijvoorbeeld een Vivo1812, die ik voor nog geen 80 euro heb gekocht en die is ook echt zeker niet verkeerd.
Y81i smartphone comes with 13 MP rear camera, 5 MP front camera, MediaTek Helio A22 processor, 2 GB ram, 16 GB internal memory expandable up to 256 GB, 15.46cm (6.22) HD+ display, 3260 mAh battery
Nog vage merken die jullie kunnen aanbevelen?

Alle reacties

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Nu online
Ik zou het Chinese telefoon topic eens rustig doorlezen als ik jou was:
Het topic voor (onbekende) Chinese smartphones - Deel 3

• ChinaGeek
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-05-2021
Dat is een beetje een ondergeschoven kindje geworden. Zeker nadat er steeds meer mensen achterkwamen dat die Elephone en Doogee-achtige C-merken gewoon een matige keuze zijn.
Eigenlijk heeft Xiaomi in alle segmenten wel goede keuzes. De gewone Redmi series aan de budget kant. De duurdere lijnen in de 400 euro range.

Verwijderd

Xiaomi is hier een goede keuze. Budgetmodellen zijn goed. Topmodellen zijn goed, en de midrangers zijn ook goed.

Niet onbelangrjjk, het softwarebeleid is ook niet onaardig en vanwege de grote belangstelling zijn er ook veel custom roms.

Het nieuwe topmodel raap je vaak voor 400-600 euro op

Bestellen op Ali/Amazon kan vooral bij de budgetmodellen nog wel uitmaken. De nieuwste Mi 10T Pro kreeg je nu zelfs bij Mediamarkt al voor 600 euro incl een gratis electrische step twv 329.

Maar goed - het is ook afhankelijk van je wensen. De een wilt batterijduur, de andere een goede selfiecamera.

Op kimovil.com kan je een heel eind komen.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2020 21:58 ]