[Inventaris] Toevoegen van velden

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daniel360gt
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 23-09 20:16
Bij de inventaris zou ik graag wat toevoegingen zien. Ik vind het namelijk leuk om bij te houden welke hardwaren ik over de jaren heb aangeschaft, maar ook wat ik eraan heb uitgegeven, wanneer en wanneer ik het vervangen heb voor iets anders. Nu hebben we alleen de optie voor een actuele inventaris en een buitengebruik inventaris. Voorbeeldje hieronder, uiteraard dienen de velden aan te passen zijn bij het bewerken van de lijst.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BKlPRsXx8nPpuwNPciJwgkyDGRA=/800x/filters:strip_exif()/f/image/esMUgBm5FAENB74Hj6cn9Y20.png?f=fotoalbum_large

*AMD Ryzen 7 5800X * Asus ROG Strix X570-E * MSI RTX 3080Ti * 32GB G.Skill Trident Z Neo * Corsair Hydro H115i * Corsair RM750x * Samsung 980 1TB * Phanteks Evolv X * Samsung 49" *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikloon
  • Laatst online: 22:33

ikloon

Product Owner
We zijn bezig met het onderzoeken hoe we de wenslijsten/inventarissen kunnen verbeteren. Dat wordt gedaan door @IvoZee. Dus we kijken naar de gebruikersproblemen en wensen hierbij. Of dit in de toekomstplannen past moet nog blijken.

“Internet is een internationaal verschijnsel” (minister Piet-Hein Donner, 6 sept 2011)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

@ikloon Zou er dan ook naar Inventaris, omschrijving wel/niet verplicht gekeken kunnen worden?

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikloon
  • Laatst online: 22:33

ikloon

Product Owner
Zulke onduidelijkheden/inconsistenties zullen we ook aanpakken.

“Internet is een internationaal verschijnsel” (minister Piet-Hein Donner, 6 sept 2011)