Operation Flashpoint bugs........

Pagina: 1
Acties:

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Nu online
Ik ergerde mij bij een potje OFP aan een paar bugs die er wel uitgehaald mogen worden....het spel heeft ten doel realistisch te zijn en is het imo totaal nie met deze bugs:

- NAVY seal met silenced MP-5: deze heeft geen nut, want als je schiet hoort nog een ieder het en gaat alarm af (in en buiten basis)
- TANKS zien mij als seal op 10 meter afstand gewoon lopen in pikkie donker....terwijl ze met 50 km/uur voorbij me scheuren en ik door de bosjes loop.
- TANKS schieten een granaat op je ipv met hun mitrailleur....lijkt me toch munitie verslinding in een oorlog....
- SEAL heeft niet eens een mes bij zich...hoe kun je dan een dorpje besluipen en de eventuele "wachters" besluipen en doden..? zoals ze in het echt doen....
- ENEMIES zien mij tegen een donkere achtergrond en op 200 meter afstand gewoon lopen in het midden van de nacht zonder dat zij night vision dragen

Verwijderd

Jij bent zeker de missie 'Saboteur' aan het spelen? Hehe... Als jij over de 'lijn' van de horizon loopt zien ze jou, je vorm dus, omdat je makkelijk te herkennen bent tegen de lucht... (Volgens mij.)

En de rest: Mail het ze, misschien doen ze er wat aan in de volgemde patch. :)

• Vos
  • Nu online
nee nie saboteur...weet zo ff niet welke wel...moest een fuel-tank (1e opdracht) en fuel-truck (2e opdracht) opblazen...

en ik liep tegen achtergrond van
heuvel....dus donkere achtergrond....

• Joske Pauwels
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-07-2016

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

Tip: als je over de grond kruipt terwijl het donker is ben je praktisch onzichtbaar...
het help veel...

• Vos
  • Nu online
ik moet binnen 7 minuten de beide opdrachten halen.....lukt nie als ik kruip :)
en er scheurt ook een T-72 rond....

• Joske Pauwels

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

Dan opteer ik voor DIT!

• slownera
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Voor die saboteur missie moet je niet zozeer op de tijd letten. De konvooi rijd als het goed is langs de fuel depot.

Dus een satchel op de fuel depot en de andere 2 op de weg midden in het dorp.

Daarna wegkruipen en dan afwachten tot de konvooi begint te rijden. Zodra de konvooi de fuel depot in rijd alles in 1 klap opblazen. Vervolgens kan je op zoek gaan naar je escape route. Ik had toen een truck gejat, vervolgens werd ik bechoten in mjn truck maar toch nog weg kunnen komen. Daarna de trabant gepakt en naar het dorp gereden.

Suc6 ermee.

Verwijderd

Op vrijdag 10 augustus 2001 21:28 schreef Vos het volgende:
Ik ergerde mij bij een potje OFP aan een paar bugs die er wel uitgehaald mogen worden....het spel heeft ten doel realistisch te zijn en is het imo totaal nie met deze bugs:

- NAVY seal met silenced MP-5: deze heeft geen nut, want als je schiet hoort nog een ieder het en gaat alarm af (in en buiten basis)
- TANKS zien mij als seal op 10 meter afstand gewoon lopen in pikkie donker....terwijl ze met 50 km/uur voorbij me scheuren en ik door de bosjes loop.
- TANKS schieten een granaat op je ipv met hun mitrailleur....lijkt me toch munitie verslinding in een oorlog....
- SEAL heeft niet eens een mes bij zich...hoe kun je dan een dorpje besluipen en de eventuele "wachters" besluipen en doden..? zoals ze in het echt doen....
- ENEMIES zien mij tegen een donkere achtergrond en op 200 meter afstand gewoon lopen in het midden van de nacht zonder dat zij night vision dragen
die silenced mp5 werkt wel degelijk, maar je moet zorgen dat de enemy hun eigen maten niet zien vallen :)

in die ene missie waarbij je 2 tanks op moet blazen in de nacht (begint met 'on a rock near la trinite' heb ik die 4 gastjes beneden gefragd, zonder dat ze van mekaar wisten dat ze gefragged werden.) de silenced mp5 werkt wel degelijk en goed ook

• asmoday
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-05-2023

asmoday

1349

Op vrijdag 10 augustus 2001 23:39 schreef DarthRaider het volgende:

[..]

die silenced mp5 werkt wel degelijk, maar je moet zorgen dat de enemy hun eigen maten niet zien vallen :)

in die ene missie waarbij je 2 tanks op moet blazen in de nacht (begint met 'on a rock near la trinite' heb ik die 4 gastjes beneden gefragd, zonder dat ze van mekaar wisten dat ze gefragged werden.) de silenced mp5 werkt wel degelijk en goed ook
Hmm Vos heeft het level een paar keer geprobeerd en ik weet zeker dat tijdens iig 1 van die pogingen om die lui stil te fraggen er maar één gastje in het begin liep op een plek waar niemand van zijn "kameraden" hem zou kunnen zien vallen.
Maar we zullen nog eens proberen.

Maar die andere punten blijven slecht.

Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul

• Joske Pauwels

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

Dat van met hun kannon schieten ipv mgun:
HEAT's zijn zeer goed tegen infanterie (staat zelfs in manual) en als het donker is, zie je zo'n sealtje niet goed, dus wat doe je?
Je knalt er een HEAT op, en je weet zeker dat je hem hebt...

• b-gone
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-06-2025
[b]

Iedereen hoort die gast schreeuwen die je neergeschoten hebt!

Wel eens bij stilgestaan dat een tank warmtebeeld kijkers of infra aan boord heeft??

Ze willen het zekere voor het onzekere nemen :)

Je kunt niet alles hebben; hij heeft ook geen verbandzakje bij zich. Schieten en begraven is de optie

Er zijn ook enemies MET nachtzicht (zie je ater in je score overzicht)

• Vos
  • Nu online
HEAT's zijn zeer goed tegen infanterie (staat zelfs in manual) en als het donker is, zie je zo'n sealtje niet goed, dus wat doe je?
das wel waar...maar ze doen het vast ook overdag...(niet opgevallen...nog niet geprobeerd)

Verwijderd

Och ja jasper, nou verder met CS maar weer,
PS MAX PAYNE werkt!!

• asmoday
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-05-2023

asmoday

1349

Iedereen hoort die gast schreeuwen die je neergeschoten hebt!
Dat slaat nergens op, die lui liepen op een behoorlijke afstand van de overige soldaten en je schreeuwt alleen als je niet goed geraakt bent en dus niet in één keer dood wat wel het geval was. Als je irl wordt neergeknald door een seal denk ik dat je weinig meer kan schreeuwen.
Wel eens bij stilgestaan dat een tank warmtebeeld kijkers of infra aan boord heeft??
Dat kun je niet met zekerheid zeggen. Het spel speet in 1985 en het waren ook nog eens russische bakken. Eerlijk gezegd denk ik dat een T-72 geen infra of warmtebeeld had in '85
Ze willen het zekere voor het onzekere nemen :)
Kom op zeg.
Je kunt niet alles hebben; hij heeft ook geen verbandzakje bij zich. Schieten en begraven is de optie.
Ja ik was even vergeten dat een mes ook zo groot en zwaar is dat je die niet meer mee kunt nemen.
Er zijn ook enemies MET nachtzicht (zie je ater in je score overzicht)
Ja maar die toevallig niet. Dus dan klopt het nog steeds niet.
Op zaterdag 11 augustus 2001 14:28 schreef de_vinny het volgende:
Zou wel kunnen, maar het lijkt me dat ze dat toch niet doen voor 1 kereltje. Misschien voor een groep oid. Lijkt me gewoon wat overdreven.

Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul

• b-gone
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-06-2025
OK, ASMO, ik ben het gedeeltelijk met je eens (dat mes zou volgens de makers in future updates er wel eens in kunnen komen). Eerlijk gezegd heb ik een wacht in dit spel nog niet zo dicht kunnen benaderen dat ik um zou kunnen prikken.

\\Quote
Dat kun je niet met zekerheid zeggen. Het spel speet in 1985 en het waren ook nog eens russische bakken. Eerlijk gezegd denk ik dat een T-72 geen infra of warmtebeeld had in '85
[..]

Toch wel, ik ben zelf tanker geweest, zelfs de verouderde T55 heeft in een latere versie IR gehad. De T72 sowieso en de T80 heeft WBG (warmtebeeld).

Overigens: dat van die HEAT-granaten op 1 mannetje; dat doen je eigen tanks ook. Volgens die laatste update zou dit gecorrigeerd zijn....niet echt dus. Ik vind het zelf behoorlijk irritant dat de "friendly" tanks op deze wijze hun AP (SABOT) verschieten.
Pagina: 1