De grote Operation Flashpoint SAVEGAME-CHEAT!!!

Pagina: 1
Acties:

• Joske Pauwels
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-07-2016

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

Topicstarter
Voor mensen als Dinictus, die vastzitten door bugs in het spel, of mensen die geen zin hebben om 1000 keer een missie te spelen, is er dit:

STEEK DIT BESTAND IN DE DIRECTORY: \OperationFlashpoint\Users\your_player_name\Saved\Tmp EN JE KAN ALLE MISSIES SPELEN! DIT IS DE SAVEGAME VAN IEMAND DIE HET PRAKTISCH PERFECT HEEFT GESPEELD! :9~

Dit is dus niet gelijk die brakke savegame filetjes waarmee je plots aan een hogere missie kan, maar niet diegene ertussen etc. kan spelen...

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Man: THIS RULES!!!!!!!!!!!!!!!!

ps: edit ff die url.

Ik heb hem uit je post gejat anders doet hij het dus niet.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• Joske Pauwels

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

Topicstarter
Op donderdag 09 augustus 2001 14:40 schreef Dinictus het volgende:
Man: THIS RULES!!!!!!!!!!!!!!!!
Graag gedaan, op deze manier heb ik OPF uitgespeeld zonder die rottige Black-Ops missies te moeten doen...

• Joske Pauwels

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

Topicstarter
Op donderdag 09 augustus 2001 14:40 schreef Dinictus het volgende:
ps: edit ff die url.

Ik heb hem uit je post gejat anders doet hij het dus niet.
Huh?
Bij mij werkt hij...

Verwijderd

hmm.. ik had em al uitgespeeld, maar klopt het dat er in die campain maar 30 missies zijn?? ik vondt het namelijk zon vaag eind

(helemaal geen aftiteling etc.)
De laatste ging geloof ik dat je een black-op was en je moest die 3 shilka's opblaze, klop da? want als ik die heb gehaald (zowel newbie als veteran mode) kom ik terug in het hoofdmenu, zonder aftiteling etc. :?

Je had toch wel wat meer level's verwacht, aangezien het super simpel is om een te maken!

of zijn er al nieuwe campain's te downloaden?

Verwijderd

ah joh....t spel is helemaal niet zo moeilijk. t kan ook zonder cheat, ik ben daar het levende bewijs van :) :)

verder heeft het spel wel een einde, namelijk de gevangenneming van Generaal Guba. de missie waarin je als blackop 3 shilka's op moet blazen is NIET de laatste. daarna komen er zeker nog een stuk of 6, en dat zijn niet de makkelijkste.

verder is er dus wel een aftiteling, en helemaal NA de aftiteling is nog een kleine leuke missie voor de echte die-hards.

Verwijderd

WTF??

waarom kom ik dan steeds na het (GOED) halen van die 3 shilka's terug in het hoofdmenu?
Of komt het dat die 2 teammate's zijn doodgegaan? moeten ze maar niet zo STOM doen!

Verwijderd

Op donderdag 09 augustus 2001 15:22 schreef tHa_KiLLa het volgende:
WTF??

waarom kom ik dan steeds na het (GOED) halen van die 3 shilka's terug in het hoofdmenu?
Of komt het dat die 2 teammate's zijn doodgegaan? moeten ze maar niet zo STOM doen!
t kan aan de volgende oorzaken liggen:
1- je hebt spel zien vallen van een vrachtwagen en dacht: goh leuk. (FADE)
2- je 2 teammates mogen niet dood.

dat tweede was bij mij geen probleem,want ik heb die gastjes lekker laten staan en heb de missie in m'n eentje gedaan. is veel makkelijker zonder die kleuters achter je aan

Verwijderd

Nou ik geloof dat het die FADE niet is, want in de PU stond dat ie al gekraakt was door DiViANCE , en laat ik die nou hebbe >:)
maargoed, dan zal ik die sukkels wel achterlaten, ze doen toch geen ruft

• Joske Pauwels

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

Topicstarter
Op donderdag 09 augustus 2001 15:22 schreef tHa_KiLLa het volgende:
WTF??

Gebruik de save-file als je er niet doorgeraakt...
Want ge mist idd heel wat, vooral het bonuslevel na aftiteling is leuk.

Dan moet je als civilian je oude oorlogsvrienden opzoeken en op café gaan :)

Verwijderd

Op donderdag 09 augustus 2001 14:57 schreef tHa_KiLLa het volgende:
hmm.. ik had em al uitgespeeld, maar klopt het dat er in die campain maar 30 missies zijn?? ik vondt het namelijk zon vaag eind

(helemaal geen aftiteling etc.)
De laatste ging geloof ik dat je een black-op was en je moest die 3 shilka's opblaze, klop da? want als ik die heb gehaald (zowel newbie als veteran mode) kom ik terug in het hoofdmenu, zonder aftiteling etc. :?

Je had toch wel wat meer level's verwacht, aangezien het super simpel is om een te maken!

of zijn er al nieuwe campain's te downloaden?
Nee, jij hebt hem niet uitgespeeld.. jij hebt last van die irritante bug dat de game niet verder wilt gaan naar het volgende level.. Er zijn iets van 36 levels ofzo..

• Bezulba
  • Laatst online: 06-02 20:56

Bezulba

Formerly known as Eendje

Op donderdag 09 augustus 2001 15:31 schreef tHa_KiLLa het volgende:
Nou ik geloof dat het die FADE niet is, want in de PU stond dat ie al gekraakt was door DiViANCE , en laat ik die nou hebbe >:)
maargoed, dan zal ik die sukkels wel achterlaten, ze doen toch geen ruft
in deviance release staat dat ze niets gevodnen hebben van fade.. dus ze hebben hem ook niet gekraakt.

ik heb die versie ook en bij mij werkt het prima...en gewoon uitgespeelt zonder te cheaten.. aller aller aller laatste level is cool :) gekke chesna [:) (of hoe dat ding ook heet

blup

Verwijderd

Cool, heb ik weer wat te doen :)
heeft iemand hier trouwes wat verstand van die editor?

Als ik gastjes naar een heli stuur met waypoints, en dan ergens anders een way-point met GET OUT, kome ze er niet uit, als ik UNLOAD gebruik, gaan ze er wel uit, maar land de heli niet

hoe krijg ik dat ding aan de grond?
(zonder te wijnig benzine te gebruike :) )

• Bezulba
  • Laatst online: 06-02 20:56

Bezulba

Formerly known as Eendje

af laten knallen door een shilka en ze laten landen met parachute [;) zo heb ik het allerlaatste level uitgespeelt... had hind gejat en hoppa dat ding werd neergeknalt en lande bovenop de laatste scud :) how nice [:)

blup

Verwijderd

Op donderdag 09 augustus 2001 15:34 schreef Werkeend het volgende:

[..]

in deviance release staat dat ze niets gevodnen hebben van fade.. dus ze hebben hem ook niet gekraakt.
klopt, dat staat in die .NFO file, maar in de PU stond dit:

"...En het gebeurde sneller dan verwacht, binnen no time had een groep hackers onder de naam DEViANCE het nieuwe beveiligingssysteem gehackt.
[....]
Codemasters zegt te betreuren dat de hack gelukt is maar voegt er aan toe het FADE systeem wel degelijk zou werken maar pas geleidelijk actief wordt."

Maargoed, dat had codemasters zelf ook wel kunnen weten

Verwijderd

Op donderdag 09 augustus 2001 15:39 schreef Werkeend het volgende:
af laten knallen door een shilka en ze laten landen met parachute [;)
zucht... |:(

anyway, iemand een echt id? (of zon lollige is ook altijd leuk :)

• Joske Pauwels

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

Topicstarter
Desalniettemin ben ik nog steeds op zoek naar een Godmode voor Operation Flashpoint, zodat de missies die ik niet kon, nu ook te kunnen zijn... (wat een zinsbouw :P )

Verwijderd

En wat zijn die missies die je eerst niet kon?
zit daar een van de eerste 30 missies bij? anders kan ik je wel ff een walktrough geve ofzo

• Joske Pauwels

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

Topicstarter
Op donderdag 09 augustus 2001 16:15 schreef tHa_KiLLa het volgende:
En wat zijn die missies die je eerst niet kon?
zit daar een van de eerste 30 missies bij? anders kan ik je wel ff een walktrough geve ofzo
Voor wie is die vraag precies bedoeld?

Verwijderd

Quote:

Door tHa_KiLLa - donderdag 09 augustus 2001 15:37

--------------------------------------------------------------------------------
Cool, heb ik weer wat te doen
heeft iemand hier trouwes wat verstand van die editor?
Als ik gastjes naar een heli stuur met waypoints, en dan ergens anders een way-point met GET OUT, kome ze er niet uit, als ik UNLOAD gebruik, gaan ze er wel uit, maar land de heli niet

hoe krijg ik dat ding aan de grond?
(zonder te wijnig benzine te gebruike )

(8>
De oplossing is vrij simpel: Gebruik "Unload Transport" en niet "unload" bij de helicopter en synchronise (F5)het "unload transport" en het "get out" met elkaar door er dus in F5 modus een blauwe lijn tussen te trekken
Moet werken. Anders ff kijken op www.opflashpoint.net Staat meeeeeeer dan genoeg

Verwijderd

Op donderdag 09 augustus 2001 15:42 schreef tHa_KiLLa het volgende:

[..]

klopt, dat staat in die .NFO file, maar in de PU stond dit:

"...En het gebeurde sneller dan verwacht, binnen no time had een groep hackers onder de naam DEViANCE het nieuwe beveiligingssysteem gehackt.
[....]
Codemasters zegt te betreuren dat de hack gelukt is maar voegt er aan toe het FADE systeem wel degelijk zou werken maar pas geleidelijk actief wordt."

Maargoed, dat had codemasters zelf ook wel kunnen weten
:Z :Z En daarom zuigt de PU ook zo veel. Ze doen alsof geruchten feiten zijn en verzinnen erzelf nog wat onzin bij :r
Dat die heikneuters nog wat verdienen is mij een vraag! Een roddelblad is er de Telegraaf (of iig een betrouwbaar blad ;) ) bij!

Verwijderd

Hey, TNX!
Ik zocht al lang naar zo'n savegame!!!

Nu enkel nog ergens aan een Godmode zien te geraken...

• Joske Pauwels

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

Topicstarter
Op vrijdag 10 augustus 2001 14:46 schreef Speknek het volgende:
Hey, TNX!
Ik zocht al lang naar zo'n savegame!!!

Nu enkel nog ergens aan een Godmode zien te geraken...
GGd, maar die godmode daar zoek ik ook al een tijd naar...

Verwijderd

Op donderdag 09 augustus 2001

De oplossing is vrij simpel: Gebruik "Unload Transport" en niet "unload" bij de helicopter en synchronise (F5)het "unload transport" en het "get out" met elkaar door er dus in F5 modus een blauwe lijn tussen te trekken
Moet werken. Anders ff kijken op www.opflashpoint.net Staat meeeeeeer dan genoeg
Nou, dat unload transport werkte ook niet :?
het is de bedoeling dat er allemaal mensjes in de heli gaan (moet die heli empty zijn ofnie?) en als ze er allemaal inzitte naar een ander punt vliegen, landen en dan de heli wegvliegt en de poppetjes naar een ander waypoint lope

• Ivo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-01-2025

Ivo

Ik krijg een error van die savegame. Moet ik er een nieuw player profile voor maken?

edit:

Dit staat er:

'Users\All Missions\Saved\Tmp\1985.sqc.':'<'encountered instead of '='

Moet ik ergens ind e file een '<' vervangen door een '='? :?

• Joske Pauwels

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

Topicstarter
Op donderdag 16 augustus 2001 20:09 schreef BlueAngelGoT het volgende:
Ik krijg een error van die savegame. Moet ik er een nieuw player profile voor maken?

edit:

Dit staat er:

'Users\All Missions\Saved\Tmp\1985.sqc.':'<'encountered instead of '='

Moet ik ergens ind e file een '<' vervangen door een '='? :?
je moet iig een user hebben/maken, hier een voorbeeld met mijn username "Joske Pauwels" :+ :
D:\Games\OperationFlashpoint\Users\Joske Pauwels\Saved\Tmp

In die map zit dan het (nieuwe, gecheate) bestandje "1985.sqc"

k?

BTW: behalve als jou username All Missions is, heb je het gewoon ergens verkeerd gestoken...

• Ivo

Ivo

je moet iig een user hebben/maken, hier een voorbeeld met mijn username "Joske Pauwels" :+ :
D:\Games\OperationFlashpoint\Users\Joske Pauwels\Saved\Tmp

In die map zit dan het (nieuwe, gecheate) bestandje "1985.sqc"

k?

BTW: behalve als jou username All Missions is, heb je het gewoon ergens verkeerd gestoken...
Mijn username is "All Missions". En die error blijft. Met mijn originele profiel en bij het aangemaakte All Missions.

Btw Ik stomme zak. Ik heb mijn originele savegame overgeschreven!!! :(

• MartNL
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 16:12

MartNL

&nbsp;

Wanneer komt die stomme lag patch nou eens uit?

• Joske Pauwels

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

Topicstarter
Op donderdag 16 augustus 2001 21:38 schreef BlueAngelGoT het volgende:

[..]

Mijn username is "All Missions". En die error blijft. Met mijn originele profiel en bij het aangemaakte All Missions.

Btw Ik stomme zak. Ik heb mijn originele savegame overgeschreven!!! :(
Tja, je moet natuurlijk een backup maken...
Maar als je het toch kwijt bent, herinstalleer OF dan eens, maak nieuwe user, en probeer het dan nog eens.

Als het dan werkt kan het toch geen kwaad dat je je oude kwijt bent, want je kan dan iedere missie spelen...

• Ivo

Ivo

Ik heb het al. :)

Ik ben ook zo stom , ik heb em als Html file ogeslagen en niet in DAP ingevoerd. Met revert kun je dan weer lekker verder spelen. :)

Anywayz thnx!

• Joske Pauwels

Joske Pauwels

Stelt zich vragen...

Topicstarter
Op vrijdag 17 augustus 2001 00:36 schreef BlueAngelGoT het volgende:
Ik heb het al. :)

Ik ben ook zo stom , ik heb em als Html file ogeslagen en niet in DAP ingevoerd. Met revert kun je dan weer lekker verder spelen. :)

Anywayz thnx!
Ggd!

• Sabbath
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-09-2025
Een spel is toch niet leuk meer als je cheat op wat voor manier dan ook?! Dan is voor mij het spelplezier eraf. Als ik 3weken lang zit te stampen op een spel en ik kom ergens niet door dan is het veel leuker om het zelf uit te zoeken. Als ik gecheat zou hebben dan geeft het niet meer de voldoening die het nu geeft als ik hem helemaal fair heb uitgespeeld. (denk ik) Als je het spel zelf uitspeelt ben je er overigens ook nog langer mee bezig (steeds dat *** level opnieuw doen). Hoef je weer minder snel een nieuw spel te kopen. Dat scheelt een hoop in je totale gaming-periode!!!

• Splash
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-01 15:53
Op vrijdag 17 augustus 2001 04:21 schreef Sabbath het volgende:
Als je het spel zelf uitspeelt ben je er overigens ook nog langer mee bezig (steeds dat *** level opnieuw doen). Hoef je weer minder snel een nieuw spel te kopen. Dat scheelt een hoop in je totale gaming-periode!!!
Dat dacht ik dus niet! Als je telkens hetzelfde level opnieuw moet doen, beland het spel al snel in de prullenbak, en dan kan je weer een nieuwe gaan kope!!!!!
Pagina: 1