~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
ja. Met rollercoaster tycoon kon ik geen van m'n savegames meer openen
En ik moest er nog 7 voor Utopia
... Later kwam ik erachter dat toen ik de uitbreiding weer installeerde, alles 't weer deed
Prince of Persia 3D, bij de laatste map kras in CD, waardoor hij het laatste level niet kon lezen.
En natuurlijk Counter Strike, IGR is altijd een goede vergaller.
En natuurlijk Counter Strike, IGR is altijd een goede vergaller.
Mijn pc verziekt mijn speelplezier echt AL-TIJD dat ding loopt constant vast. Voorbeeldje:
Ik had laatst Worms World Party gedownload over een 56k modem daaaaaaaaaaaaagenlang bezig geweest maar ik wou hem zoooooooo graag hebben.... Anywayz.. ik EINDELIJK klaar met die download..... [inhoudmodus] wil m'n pc dat spel niet draaien ik start wwp op en hij begint gewoon te rebooten [/inhoudmodus] Maar goed, ik was er al achter dat ik een nieuwe pc nodig heb
Ik had laatst Worms World Party gedownload over een 56k modem daaaaaaaaaaaaagenlang bezig geweest maar ik wou hem zoooooooo graag hebben.... Anywayz.. ik EINDELIJK klaar met die download..... [inhoudmodus] wil m'n pc dat spel niet draaien ik start wwp op en hij begint gewoon te rebooten [/inhoudmodus] Maar goed, ik was er al achter dat ik een nieuwe pc nodig heb
Vroeg had ik altijd als ik een hele mooie simcity 2000 stad had gebouwed. Dat de savegames het opeens niet meer deden
In space no-one can hear you scream | http://www.google.com
Beetje oftopic want de C64 is geen pc maar ik had maanden gespaard en kon eindelijk Emlyn Huges International soccer kopen.
Bem ik toen dagen mee bezig geweest om de Nederlandse competitie erin te zetten [echte namen etc], molt me zusje [10] de floppy:(
Ik heb toen gelijk me krantenwijk opgezecht en heb nooit meer een vrouw aangeraakt!
Ehm dat van die vrouwen is iets overdreven maar toch
Bem ik toen dagen mee bezig geweest om de Nederlandse competitie erin te zetten [echte namen etc], molt me zusje [10] de floppy:(
Ik heb toen gelijk me krantenwijk opgezecht en heb nooit meer een vrouw aangeraakt!
Ehm dat van die vrouwen is iets overdreven maar toch
Only fools are enslaved by time and space.
Black&White. 4e level; crash en savegames pleite 
Maar dat maakte niet zoveel uit want ik had al zo'n beetje besloten dat het spel walgelijk tegenviel
Maar dat maakte niet zoveel uit want ik had al zo'n beetje besloten dat het spel walgelijk tegenviel
Had net een volledig seizoen gespeeld met NHL 2001 toen het game plots niet meer wou opstarten, en bij een re-install alles overschreef wat er in die map stond. Zwaar klote!!
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Ik heb dit al vaker gehad met Rune
ben 3 x opnieuwe begonnen en wel steeds een stuk verder maar steeds weer mijn save games bewaren en dan weer opstarten .. de eertse keer gaat het wel goed maar dan later kan ik niet meer die save game opvragen ..
dus dat wordt wer over nieuw beginnen ..
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Pagina: 1