Als de compu je speelplezier verziekt...

Pagina: 1
Acties:

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Topicstarter
Ja hoooooooooooooooor. Je zult het maar hebben.

Laatste level van HalfLife:Opforce, ik save even voordat ik bij dat laatste rare gedrocht kom zodat ik het over kan doen als ik zometeen doodga... crash.
Hmmmmmm. Nouja, boeien.

Start m'n compu opnieuw op en laat ff scandisk doordraaien... zijn de laatste 50 savegames die ik had gedraaid corrupted! :(

Ik ben dus suuuuuuuuuuuuuuuuuuper pissed off. Wie verzacht mijn pijn met nog ranzigere 'mijn spelplezier is genaaid door een fout van de compu' verhaaltjes? >:)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• Mithrandir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-02 19:09
ja. Met rollercoaster tycoon kon ik geen van m'n savegames meer openen :( En ik moest er nog 7 voor Utopia :( :( :( ... Later kwam ik erachter dat toen ik de uitbreiding weer installeerde, alles 't weer deed |:(

Verbouwing

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 16:51
Prince of Persia 3D, bij de laatste map kras in CD, waardoor hij het laatste level niet kon lezen.
En natuurlijk Counter Strike, IGR is altijd een goede vergaller.

Steam

• Sabbath
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-09-2025
Mijn pc verziekt mijn speelplezier echt AL-TIJD dat ding loopt constant vast. Voorbeeldje:

Ik had laatst Worms World Party gedownload over een 56k modem daaaaaaaaaaaaagenlang bezig geweest maar ik wou hem zoooooooo graag hebben.... Anywayz.. ik EINDELIJK klaar met die download..... [inhoudmodus] wil m'n pc dat spel niet draaien ik start wwp op en hij begint gewoon te rebooten [/inhoudmodus] Maar goed, ik was er al achter dat ik een nieuwe pc nodig heb :)

• FreakR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-02 22:35
Vroeg had ik altijd als ik een hele mooie simcity 2000 stad had gebouwed. Dat de savegames het opeens niet meer deden :(

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Beetje oftopic want de C64 is geen pc maar ik had maanden gespaard en kon eindelijk Emlyn Huges International soccer kopen.
Bem ik toen dagen mee bezig geweest om de Nederlandse competitie erin te zetten [echte namen etc], molt me zusje [10] de floppy:(
Ik heb toen gelijk me krantenwijk opgezecht en heb nooit meer een vrouw aangeraakt! :(

Ehm dat van die vrouwen is iets overdreven maar toch :P

Only fools are enslaved by time and space.

• Ecco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-01 00:46
Black&White. 4e level; crash en savegames pleite :(
Maar dat maakte niet zoveel uit want ik had al zo'n beetje besloten dat het spel walgelijk tegenviel :P

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:16

Fuelke

Forza Ferrari

Had net een volledig seizoen gespeeld met NHL 2001 toen het game plots niet meer wou opstarten, en bij een re-install alles overschreef wat er in die map stond. Zwaar klote!!

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 04:13
Ik heb dit al vaker gehad met Rune :( ben 3 x opnieuwe begonnen en wel steeds een stuk verder maar steeds weer mijn save games bewaren en dan weer opstarten .. de eertse keer gaat het wel goed maar dan later kan ik niet meer die save game opvragen .. :( dus dat wordt wer over nieuw beginnen ..

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Pagina: 1