Het is weer tijd om mijn computer uptegraden van mijn i5 3570k naar de RYZEN 5 3600 of iets soortgelijks. Naast dit is het een vereiste dat er wifi op het moederbord zit aangezien ik geen bekabelde verbinding hebt. Hierdoor zat ik te kijken naar het MSI PRO-VDH B550M Wifi moederbord. Maar mocht er betere zijn sta ik er altijd open voor.
[b]Welke games speel je?/b]
Vooral AAA games. Ik merk dat games als Control en Mafia definitive heel erg geblocked worden door mijn huidige cpu en dit voor problemen zorgt.
Wat is je budget?
Qua budget zat ik te denken rond de 300-350 ish euro (De ryzen 5 3600 is 30 euro duurder geworden misschien is de i5 10400F nu beter?)
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Om meer informatie te geven over mijn systeem er zit hier huidig een i5 3570k in met een P8-Z77 moederbordbord, samen met een Nvidia GTX 1080 GPU naast dit zit hier 8GB ram in en een 750 watt powersupply
Alvast heel erg bedankt voor de hulp
[b]Welke games speel je?/b]
Vooral AAA games. Ik merk dat games als Control en Mafia definitive heel erg geblocked worden door mijn huidige cpu en dit voor problemen zorgt.
Wat is je budget?
Qua budget zat ik te denken rond de 300-350 ish euro (De ryzen 5 3600 is 30 euro duurder geworden misschien is de i5 10400F nu beter?)
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Om meer informatie te geven over mijn systeem er zit hier huidig een i5 3570k in met een P8-Z77 moederbordbord, samen met een Nvidia GTX 1080 GPU naast dit zit hier 8GB ram in en een 750 watt powersupply
Alvast heel erg bedankt voor de hulp