bootstap design vraag

Pagina: 1
Acties:
  • 501 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• opa-willem
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 18-10-2020
de pagina = bv 1024px (bootstap container) zwarte lijn
links en rechts moeten door lopen
echter kom ik er niet uit heb wel iets wat lukt via .row en 3 cols maar dan is het midden geen container niet dat het super erg is maar dat geeft bij mij problemen want dan lijnt het niet meer uit met de container van de content

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dYp6f030jeOu1vqJ-GuU5hfRUgw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6DItjDOMfZi30VVh2pGOSNxz.jpg?f=fotoalbum_large

8)7 |:(
ben er al uren mee bezig wel dan niet ....... D a g e n

voorbeeld wat al niet uitgelijnd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CTPt0gnOnTIbsBx7XAG4BpK4ddI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3gQnEKi5BMcz7I6BWcNyAQqb.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 21% gewijzigd door opa-willem op 18-10-2020 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Zoals ik al zei is één topic wel genoeg (oftewel: dubbelposten zijn we niet blij mee); echter: zoals je in onze Het algemeen beleid #topicplaatsen zult lezen verwachten we ook (heel) wat meer eigen inzet. Je topic is nu anderhalve regel "vraag", 3 regels irrelevant, 2 screenshots en de klacht dat je er al d a g e n mee bezig bent... zo werkt het hier niet. Verduidelijkende screenshots zijn van harte welkom maar als je code wil laten zien gebruik dan code tags. En hanteer bij een topicstart dan voorgenoemde quickstart a.u.b. Dat houdt in: laat zien wat je zélf al gezocht, gevonden en geprobeerd hebt, wat er niet werkte, waarom je denkt dat dat niet werkte, welke keywords je gebruikte in je zoektocht etc. Op deze manier is je topic niet meer dan een "dit wil ik, het lukt me niet" en zo werkt 't hier niet. Probeer het even opnieuw met een nieuw topic met voorgaand in je achterhoofd (en kies dan ook meteen een topictitel die wat beschrijvender is) en dan komt 't vast goed :)

[ Voor 17% gewijzigd door RobIII op 18-10-2020 14:32 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.