hi,
ik ben in vergaande onderhandeling om te tekenen bij een nieuwe werkgever, maar verwacht ook gezinsuitbreiding. We zijn daarin samen op zoek naar welke auto zou passen in het leasebudget , maar ook waar ik de kids in kwijt kan
. Mijn mogelijke nieuwe werkgever wil daarin meedenken, maar ik merk dat ze op zoek zijn naar merk en type auto’s. als ik nu zelf kan komen met dit lijstje kan ik daarna wel kijken of we eruit komen.
eisen; twee maxi cosi achterin en een kinderstoel (2jarige).
ik verwacht dat de auto omgerekend rond de 33, max 37k mag kosten.
ik lees verschillende ervaringen, maar tot nu toe dacht ik dat de volgende autos zouden kunnen:
- skoda superb
- ford focus st
Renault Grand Scénic (5 of 7 zitplaatsen) (buiten budget?)
Seat Tarraco (5 of 7 zitplaatsen)
Skoda Kodiaq (5 of 7 zitplaatsen)
Peugeot 5008 (7 zitplaatsen) (buiten budget)
Citroën Grand C4 Spacetourer (7 zitplaatsen)
vw touran (wordt volgens mij niet meer gemaakt maar zag er laatst nog een als occassion lease)
ik ben benieuwd naar jullie ideeën of ervaring!
ik ben in vergaande onderhandeling om te tekenen bij een nieuwe werkgever, maar verwacht ook gezinsuitbreiding. We zijn daarin samen op zoek naar welke auto zou passen in het leasebudget , maar ook waar ik de kids in kwijt kan
eisen; twee maxi cosi achterin en een kinderstoel (2jarige).
ik verwacht dat de auto omgerekend rond de 33, max 37k mag kosten.
ik lees verschillende ervaringen, maar tot nu toe dacht ik dat de volgende autos zouden kunnen:
- skoda superb
- ford focus st
Renault Grand Scénic (5 of 7 zitplaatsen) (buiten budget?)
Seat Tarraco (5 of 7 zitplaatsen)
Skoda Kodiaq (5 of 7 zitplaatsen)
Peugeot 5008 (7 zitplaatsen) (buiten budget)
Citroën Grand C4 Spacetourer (7 zitplaatsen)
vw touran (wordt volgens mij niet meer gemaakt maar zag er laatst nog een als occassion lease)
ik ben benieuwd naar jullie ideeën of ervaring!