Ziggo limburg slecht internet

Pagina: 1
Acties:
  • 280 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opelsignet
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 16-10-2020
Heb nu enige tijd ziggo kreeg na enige overleg zonder kosten ziggo monteur muurkastje waar modem aangesloten moest worden vervangen monteur boel getest alles in orde iets verlies omdat ik flat woon.
Dus naar 3 maanden 450 mbps download stabiele internet te hebbe gehad Dang heel zuid limburg eruit sinds maar van geluk spreken als 150 haal als niet 20 of lager haal. dus gebeld corona dit corona dat geen monteur sturen bla bla nou ja was nog eerst golf dacht ze fiksen wel naar tijd .Na enige tijd ben ik terug na fam lid gegaan waar ik heb gekocht althans hij is verkoper bij ziggo dus hij intern bellen plus dat hij met zelfde probleem kampt en geen resultaat corona dit dat we sturen geen monteur on 20 mbps en grapige is beide denken dat een buiten kast of kabel is maar overtuig maar is zo medewerker is dat je kabel vervangen en je modem reset 20 x niet helpt etc. :D en dan overtuigen dat hun eigen monteur boel zelf heeft aangesloten lijkt me stug dat monteur fout heeft gedaan. aldus maanden verder nog steeds geen resultaat begin overal online klachten te zien. een van reden dat ik naar ziggo ben gegaan is 9/10 resultaat van tweakers

Dus ik ben benieuwd of anderen de zelfde problemen met ziggo kampt nu en de ervaring zijn /verklaringen van probleem en eventuele oplossingen :) als iemand het weet zijn slimme koppies van tweakers wel.

Ondertussen hoop ik dat ik geregeld krijg bij ziggo heb namelijk goede deal bij ze kwa kosten anders serieus toch overwegen naar kpn te gaan het glazvezel ligt namelijk all in de straat voor de deur is nog allen niet beschikbaar/aangesloten naar de huizen maar ja als ik ze kan overtuigen doortreken naar me voordeur ben ik misschien verkocht ervaring die ik gehad heb met glasvezel vorige woningen is zeer goed tja dan zijn kosten maar hoger maar als ik stabiel internet door krijg ben ik tervreden _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1NN3D
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Voor ervaringen met Ziggo is er een compleet topic te vinden hier: [Ziggo] Ervaringen & Discussie - Deel 10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08:34

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Opelsignet welkom op Tweakers.

Je post is een beetje lastig te lezen door het gebrek aan interpunctie. Verder komt dit vooral over als een rant. Ik doe er dus een slotje op.

Mocht je benieuwd zijn naar de ervaringen van andere, kan je kijken in het gelinkte topic hierboven. Op deze komt in ieder geval een slotje.

Dit topic is gesloten.