Welke app gebruiken jullie? Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1
Acties:
  • 917 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SportPiet
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 10-02-2021
Ben benieuwd naar de app of apps die jullie gebruiken tijdens je activiteit (hardlopen, fietsen, zwemmen etc.)

Voorheen gebruikte ik Runkeeper, omdat ik ook ben gaan fietsen ben ik ongeveer 2 jaar terug overgestapt op *spam*. Eergister heb ik een Garmin smartwatch gekocht dus worden mijn activiteiten ook in Garmin Connect bijgehouden

Daarnaast gebruik ik *spam* gekoppeld met *spam* om *spam*

:*)

[ Voor 12% gewijzigd door F_J_K op 15-10-2020 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen. Ik heb geen behoefte aan een datastroom en profiel over mijzelf. En de prestatie blijft toch wel, of je het nou logt of niet. Alsof je rit niet bestaat als Strava het niet logt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

strava voor zowel de hardlooprondjes als de fietstochtjes (en MySports, maar da's alleen omdat m'n horloge daar automatisch alles heen gooit), maar nu ik weer wat fanatieker wil gaan rennen weet ik niet of ik voor strava wil gaan betalen of dat ik een alternatief ga zoeken, want ik wordt niet zo gelukkig van die nieuwe versie met veel opties achter een abo. Maar meer daarover in Strava - Aanpassingen in voorwaarden en functies :P

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolf
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 14:34
Ik gebruik Strava, Garmin Connect en Huawei Health. Strava en Garmin spreekt voor zich denk ik. Huawei Health vanwege mijn smartwatch. Helaas is er geen koppeling tussen Huawei Health en die andere 2. Ik vind de hartslagmeter via smartwatch fijner dan via een hartslagband. Bovendien vind ik mijn Garmin 520 moeilijk af te lezen tijdens het mountainbike. Het scherm is vrij klein.
Verwijderd schreef op donderdag 15 oktober 2020 @ 11:50:
Geen. Ik heb geen behoefte aan een datastroom en profiel over mijzelf. En de prestatie blijft toch wel, of je het nou logt of niet. Alsof je rit niet bestaat als Strava het niet logt...
Ik log het voor mezelf en niet om mee te patsen. Ik heb ook maar een 25 vrienden ofzo op Strava. Alleen mensen waar ik mee fiets of ooit gefietst heb. Ik vind het wel leuk om bij te houden of er ook progressie in zit, en of dat rondje dat zojuist zo lekker ging, ook daadwerkelijk sneller was dan de vorige keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:07

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Mochten jullie hierover willen discussiëren, maak dan een apart topic en Wearables, Accessoires en Overige is ook een goede plek.
De intentie van de TS is helaas verkapte spam en dat is niet toegestaan. Deze gaat op slot.

Tweakers Discord

Dit topic is gesloten.