Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen, wat nieuwere games en vooral WoW. 4k gamen op 144Hz met redelijke goede stable FPS
Wat mag het systeem gaan kosten?
€1250 is echt de max
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Yup, Monitoren , toetsenbord / muis / headset
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
I5 10600 / RTX 2060S / 16GB RAM / m2 SSD
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt, maar vindt RGB kleuren wel leuk ;-)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hoeft voor mij niet al te veel geluid te maken qua cooling e.d.
Ga je overklokken?
Nee, niet overklokke, althans nu niet.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb dit systeem al een beetje bij elkaar geklikt en was benieuwd of het wat is.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vooral gamen, wat nieuwere games en vooral WoW. 4k gamen op 144Hz met redelijke goede stable FPS
Wat mag het systeem gaan kosten?
€1250 is echt de max
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Yup, Monitoren , toetsenbord / muis / headset
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
I5 10600 / RTX 2060S / 16GB RAM / m2 SSD
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet echt, maar vindt RGB kleuren wel leuk ;-)
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Hoeft voor mij niet al te veel geluid te maken qua cooling e.d.
Ga je overklokken?
Nee, niet overklokke, althans nu niet.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb dit systeem al een beetje bij elkaar geklikt en was benieuwd of het wat is.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-10600 Boxed | € 217,45 | € 217,45 |
| 1 | Moederborden | ASRock Z490 Phantom Gaming 4 | € 137,67 | € 137,67 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte Aorus GeForce RTX 2060 Super 8G | € 495,05 | € 495,05 |
| 1 | Behuizingen | Thermaltake Versa J25 Tempered Glass RGB Edition | € 66,65 | € 66,65 |
| 1 | Waterkoeling | Cooler Master MasterLiquid ML360R RGB | € 116,64 | € 116,64 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB Pro CMW16GX4M2C3200C16 | € 73,01 | € 73,01 |
| 1 | Voedingen | Sharkoon WPM Gold ZERO | € 83,90 | € 83,90 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 500GB | € 51,95 | € 51,95 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.242,32 | ||