Hartelijk dank voor jullie meedenken en adviezen. Ik hoop inderdaad dat ik nog kans maak tijdens een zitting. Ik heb de situatie aangemeld bij de wijkrechter en een zitting gaat er komen. Ik heb redelijk in het begin wel zwart op wit aangegeven dat ik de muur niet op de gezamenlijke grens wilde hebben waarop de buurvrouw antwoordde dat de muur geheel op haar terrein zou komen. Ik erken zeker achteraf dat ik teveel ben afgegaan op mijn eigen perspectief en dat zou zijn alles juridisch goed uitzoeken en goed afstemmen met de buren alvorens zomaar iets te bouwen. Blijkbaar hebben mijn buren een hele andere manier van handelen. Ik denk ook dat ik de politie had moeten bellen toen die man onafgestemd in mijn tuin die plant heeft verplaatst. Dit is achteraf. Veel dingen waren al gebeurd zonder dat ik er zelf bij was helaas. Ik heb gevraagd om een tekening/ plan maar nooit gekregen. Zie hierbij twee foto's. 1 waarop de 3 verschillende afscheidingen aan mijn kant te zien zijn terwijl ik 1 egale witte muur had. De andere waar te zien is dat mijn zonnescherm niet meer helemaal dichtkan door de hoge muur in combinatie met het bakje wat balkonwater opvangt bij de regenafvoer. De muur staat in ieder geval dichter aan mijn kant dan het balkon van de bovenburen van mijn buurvrouw.:strip_exif()/f/image/eeO4osNbbsuM4FHCVHnQFITv.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/eeO4osNbbsuM4FHCVHnQFITv.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/H2Ouqg5n5lmUk0JCDuGds7Zb.jpg?f=fotoalbum_large)