Hallo allen,
Ik heb een vraag betreft een extender voor de Samsung One Connect.
We zijn pas verhuisd, en we hebben nu een IKEA Frama (niche) tv meubel.
Maar blijkt nu dat de one-connect van samsung erg krap is.
Nu wil ik graag een extender vanaf de tv kant hebben tussen de kabel en de tv, zodat ik de TV precies in het midden van de Framsta kan plaatsen.
Alleen is de connector rond de 100,- en hoger. Dit is erg veel geld voor een kabel.
Iemand een leuk adresje waar ik het goedkoper kan krijgen? china of wat dan ook maakt niet uit. Maar dat het geen absurde prijzen zijn.
ik zie alleen lange kabels, zijn er ook adapters (tussenstukken) die ik kan eventueel gebruiken.
            Ik heb een vraag betreft een extender voor de Samsung One Connect.
We zijn pas verhuisd, en we hebben nu een IKEA Frama (niche) tv meubel.
Maar blijkt nu dat de one-connect van samsung erg krap is.
Nu wil ik graag een extender vanaf de tv kant hebben tussen de kabel en de tv, zodat ik de TV precies in het midden van de Framsta kan plaatsen.
Alleen is de connector rond de 100,- en hoger. Dit is erg veel geld voor een kabel.
Iemand een leuk adresje waar ik het goedkoper kan krijgen? china of wat dan ook maakt niet uit. Maar dat het geen absurde prijzen zijn.
ik zie alleen lange kabels, zijn er ook adapters (tussenstukken) die ik kan eventueel gebruiken.
:strip_icc():strip_exif()/u/1149061/crop5fe1095453bee_cropped.jpeg?f=community) 
            :fill(white):strip_exif()/f/image/IIlOghX7dB5NECtepqwuiLN5.png?f=user_large)
 even snel van het internet gepakt, ben nu op werk dus kan geen eigen foto pakken.
 even snel van het internet gepakt, ben nu op werk dus kan geen eigen foto pakken.
                                                :strip_icc():strip_exif()/u/442865/crop57a3d4c98c7db.jpeg?f=community)