Samsung One Connect kabel verlengen vanaf de tv kant.

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10:35
Hallo allen,

Ik heb een vraag betreft een extender voor de Samsung One Connect.

We zijn pas verhuisd, en we hebben nu een IKEA Frama (niche) tv meubel.
Maar blijkt nu dat de one-connect van samsung erg krap is.

Nu wil ik graag een extender vanaf de tv kant hebben tussen de kabel en de tv, zodat ik de TV precies in het midden van de Framsta kan plaatsen.

Alleen is de connector rond de 100,- en hoger. Dit is erg veel geld voor een kabel.
Iemand een leuk adresje waar ik het goedkoper kan krijgen? china of wat dan ook maakt niet uit. Maar dat het geen absurde prijzen zijn.

ik zie alleen lange kabels, zijn er ook adapters (tussenstukken) die ik kan eventueel gebruiken.

Alle reacties

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 12:06
Hoe lang is de kabel die je nu hebt? Want standaard wordt hij geleverd met 5 meter kabel. Hij is echter ook te koop met 15 meter kabel... Die wordt zo nu en dan 2e hands aangeboden.
Als jij al 15 meter hebt ,dan is het moeilijker :) Maar dan vraag ik me af hoe gigantisch je tv meubel is.

[ Voor 10% gewijzigd door 99ruud99 op 12-10-2020 15:46 ]

• theduke1989
@99ruud99 standaard 5m bij ons is het maar echt 2m lang niet meer, nu is het zelfs nog strak getrokken achter de glasplaat.

was het maar 5m was precies de juiste maat.

• 99ruud99
oke, dus 2m is net te kort, zou 3m al genoeg zijn ? of toch liever 5m?

("standaard 5m" komt van coolblue website)

• theduke1989
liever 5 beter langer en niet met strakke kabels zitten.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/96cs480h42AMJJkwCBvOhZE9-Xo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/IIlOghX7dB5NECtepqwuiLN5.png?f=user_large

Ziet er zo ongeveer uit, ook met de Besta er onder. Alleen dan geen 3 rijen met glasplaat, maar met 2 rijen.
En dan willen we in het midden van beide rijen dus de tv hebben.

55'' inch, maar dat kan dus nu niet, en zit het op de rechter stuk van de glasplaten.
De box zelf zit in een Besta kast er onder achter een deur, want telkens vervangen, toevoegen van hardware als een Mi box is echt een ergenis ....

gaat om deze box,
Afbeeldingslocatie: https://img.av-connection.com/2/AVimg_23086.jpg even snel van het internet gepakt, ben nu op werk dus kan geen eigen foto pakken.

[ Voor 11% gewijzigd door theduke1989 op 12-10-2020 15:55 ]

• 99ruud99
Ja, ik had m al gevonden, enige optie is dan marktplaats voor zover ik snel kan vinden.
aliexpress heeft er ook, maar geen idee of die passen ;) (dat laat ik aan anderen over).

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
De nieuwe versie (Invisible Cable) is heel anders en die is idd standaard 5 meter maar hoort ook bij een hele andere connect box (stroom voor de tv loopt ook door die kabel).

[ Voor 21% gewijzigd door apis29 op 12-10-2020 16:06 ]

• theduke1989
@apis29 bedankt voor de info. Enige idee waar ik de oudere kan halen goedkoop? Of misschien wel een tussenverloop en nog een stuk kabel tot de tv. Echt absurde prijzen voor mij

[ Voor 21% gewijzigd door theduke1989 op 12-10-2020 17:28 ]

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
theduke1989 schreef op maandag 12 oktober 2020 @ 17:25:
@apis29 bedankt voor de info. Enige idee waar ik de oudere kan halen goedkoop? Of misschien wel een tussenverloop en nog een stuk kabel tot de tv. Echt absurde prijzen voor mij
Welk model tv is het eigenlijk, op samsungonderdelen.nl com kun je het een en ander vinden ... (moet wel de volledige modelnaam invoeren, dus bijv. UE65KS9000LXXN). Zag voor dit model wel de 3 meter versie voor iets van €65 (kwam nog tegen dat mogelijk bij 49" modellen de 2 meter kabel zat en vanaf 55" de 3 meter versie)
Op aliexpress zie ik ze ook voor lagere prijzen maar niet langer dan die van 3 meter; iets om het te verlengen lijkt niet te bestaan nee ...
De site in dit andere topic is misschien ook wel handig, de kabel die gelinkt staat is een ander modelnummer als wat de site die ik noemde als typenummer van de kabel geeft voor dat model tv dus misschien passen er ook nog andere op bij die van jou.

[ Voor 26% gewijzigd door apis29 op 12-10-2020 23:06 ]

Pagina: 1